Diskuze

V jihočeské garáži shořelo elektroauto při napájení, první v kraji

Hasiči v pondělí ráno likvidovali hořící elektromobil, který byl v garáži připojený na napájení. Oheň zvládli a pak museli opakovaně měřit teplotu vraku, kvůli bateriím v jeho podvozku. Podle mluvčí hasičů se jednalo o první požár elektromobilu v Jihočeském kraji.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

A stalo se to- při nabíjení, nejoblíbenější činnosti spojené s elektromobily.

0 0
možnosti
JU

J23a32n 47U93l22r56y81c96h

28. 6. 2022 16:05

No, to se Peugeot moc nepředvedl, ale rozhodně v tom není sám. Tohle teď bude stále častější. Hlavně že se nikomu nic nestalo a neshořel jim i barák.

2 0
možnosti
JM

no to bude čímdál častější. až tohle chytne někde mezi autama v obchodáku, tak to bude bezva legrace.

1 1
možnosti
JP

J62i23ř83í 64P36a72u10l

28. 6. 2022 7:47

Mit v eauto v garazi integrovane v RD, instaloval bych si tam nekolik detektoru ohne, koure, ...a vlastne bych ho tam vubec nedaval, ale pod pristresek, co nejdale od domu.

2 0
možnosti
PN

P67e96t10r 38N35o64v22á62k

28. 6. 2022 8:10

Ke změně dojde, až elektroauta párkrát vyhoří v nákupním centru...

6 1
možnosti
KS

Tak hlavně, že to shořelo bezemisně.

5 0
možnosti
JD

"Statisticky zatím hoří častěji auta se spalovacím motorem";-D .. to mi připomnělo článek v LaK od nějakého chytráka který na základě přehledu leteckých havárií za roky 1960 až 1980 (to ten canc vypotil) usoudil , že Boeing je nejhorší a nejméně spolehlivé letadlo, protože měl těch kraxen nejvíce ;-D

3 0
možnosti
RP

Já si teď nejsem úplně stoprocentně jistý, ale staisticky na stejný počet aut by zatím skutečně měly častěji hořet auta se spalovacími motory než elektormobily. Ale je to dáno tím, že u aut se spalovacím motorem se jedná o staré šunky často víc než 10 let staré, zatímco elektromobily jsou většinou mnohem novější.

Ovšem elektormobil starý 10 a víc let spíš nebude ani existovat, se toho stáří obvykle nedožije, protože kvůlůi bateriím bude dávno sešrotován. Zatímco u aut se spalovacím motorem, pokud je neodstřelí kazítka v elektronice nebo papaláši v Bruseli, bude věk 10 - 15 i víc let běžný.

2 0
možnosti
JD

"Statisticky zatím hoří častěji auta se spalovacím motorem";-D .. to mi připomnělo článek v LaK od nějakého chytráka který na základě přehledu leteckých havárií za roky 1960 až 1980 (to ten canc vypotil) usoudil , že Boeing je nejhorší a nejméně spolehlivé letadlo, protože měl těch kraxen nejvíce ;-D

1 1
možnosti
RP

Bylo by dobré zjistit, od čeho to konkrétně chytlo. Jestli od síťové zásuvky, od nabíječky v elektomobilu, od baterky v elektromobilu. Nebo od něčeho úplně jiného, co nemělo s elektomobilem nic společného.

1 0
možnosti
PN

P47e34t65r 51N20o56v12á87k

28. 6. 2022 8:12

Většinou se přehřeje baterie, tím dojde k poškození izolačních vrstev mezi články a pak následuje zkrat baterie...

1 0
možnosti
JP

Je to první generace elektro aut, za 100 let to bude úplně jinde.. ;D

1 1
možnosti
JZ

J37a94n 25Z16í90d56e59k

28. 6. 2022 8:11

To i vsichni soucasni diskutujici ;-D

3 0
možnosti
RV

Očekávám nařízení, že elektrovehikl se může nabíjet jen na otevřeném prostranství vzdálen od hořlavých předmětů.

1 0
možnosti
JR

A co třeba mobilní telefon, akumulátorový šroubovák, robotický vysavač a kvanta dalších zařízení, kde bývají stejné typy akumulátorů...

0 0
možnosti