- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
A stalo se to- při nabíjení, nejoblíbenější činnosti spojené s elektromobily.
No, to se Peugeot moc nepředvedl, ale rozhodně v tom není sám. Tohle teď bude stále častější. Hlavně že se nikomu nic nestalo a neshořel jim i barák.
no to bude čímdál častější. až tohle chytne někde mezi autama v obchodáku, tak to bude bezva legrace.
Mit v eauto v garazi integrovane v RD, instaloval bych si tam nekolik detektoru ohne, koure, ...a vlastne bych ho tam vubec nedaval, ale pod pristresek, co nejdale od domu.
Ke změně dojde, až elektroauta párkrát vyhoří v nákupním centru...
Tak hlavně, že to shořelo bezemisně.
"Statisticky zatím hoří častěji auta se spalovacím motorem" .. to mi připomnělo článek v LaK od nějakého chytráka který na základě přehledu leteckých havárií za roky 1960 až 1980 (to ten canc vypotil) usoudil , že Boeing je nejhorší a nejméně spolehlivé letadlo, protože měl těch kraxen nejvíce
Já si teď nejsem úplně stoprocentně jistý, ale staisticky na stejný počet aut by zatím skutečně měly častěji hořet auta se spalovacími motory než elektormobily. Ale je to dáno tím, že u aut se spalovacím motorem se jedná o staré šunky často víc než 10 let staré, zatímco elektromobily jsou většinou mnohem novější.
Ovšem elektormobil starý 10 a víc let spíš nebude ani existovat, se toho stáří obvykle nedožije, protože kvůlůi bateriím bude dávno sešrotován. Zatímco u aut se spalovacím motorem, pokud je neodstřelí kazítka v elektronice nebo papaláši v Bruseli, bude věk 10 - 15 i víc let běžný.
"Statisticky zatím hoří častěji auta se spalovacím motorem" .. to mi připomnělo článek v LaK od nějakého chytráka který na základě přehledu leteckých havárií za roky 1960 až 1980 (to ten canc vypotil) usoudil , že Boeing je nejhorší a nejméně spolehlivé letadlo, protože měl těch kraxen nejvíce
Bylo by dobré zjistit, od čeho to konkrétně chytlo. Jestli od síťové zásuvky, od nabíječky v elektomobilu, od baterky v elektromobilu. Nebo od něčeho úplně jiného, co nemělo s elektomobilem nic společného.
Většinou se přehřeje baterie, tím dojde k poškození izolačních vrstev mezi články a pak následuje zkrat baterie...
Je to první generace elektro aut, za 100 let to bude úplně jinde.. ;D
Očekávám nařízení, že elektrovehikl se může nabíjet jen na otevřeném prostranství vzdálen od hořlavých předmětů.
A co třeba mobilní telefon, akumulátorový šroubovák, robotický vysavač a kvanta dalších zařízení, kde bývají stejné typy akumulátorů...