- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Aby o to z ciziny nebyl zájem, když si na našich dopravních stavbách dělníci hezky odpočinou, za tmy makat nemusejí a na termíny se nehraje. Hlavně, že je co fakturovat.
Jsem zvědav zda se po nové dálnici ve svém životě ještě projedu. Ale jsem optimista . Je mi skoro 60 ,tak na své osmdesátiny podívám do Prahy na nový most přes Vltavu nebo na slavnostní zahájení provozu metra D. :-))))
Jen zavzpomínejme na P2P projekt:
No jo. To je taky stavba, kterou stavitel musí udržet v provozuschopném stavu 25 let. Silnice, které staví naše české firmy sotva vydrží 2 roky, jak to flákají a používají nekvalitní materiály. To jim zahraniční firmy konkurovat nemohou.