- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Teď už jen čekám, kdy tu začnou jezdit dlouhé 25 metrové autobusy. Taky proč ne, že? Komunikace samá křižovatka, samá zatáčka a tím by se totálně ucpal provoz a možná by se konečně, s radostí se veselící radnice, omezil provoz motorových vozidel. Jenže buďme realisté. Jsme v ČR a tady platí úplně jiná pravidla než jinde ve světě.
ach jo, to si zase tady v budějcích taháme trika, co kluci z DPMCB? jak píše řada čtenářů, nejde o nic nového.. ale proč si nepřihřát polívečku, že? kdybyste raději přemýšleil o tom, jestli by nebylo vhodnější kupovat kratší vozidla, když tu máme na silnicích málo místa a od křižovatky ke křižovatce se vejdou tak maximálně 2-3 trolejbusy a nikdo další... to potom da doprava odsýpá...
I Hradec Králové provozuje pravidelnou trolejbusovou linku,která poslední zastávky jezdí bez "klacků".
Je pravda, ze treba ve Zline maji zlute...
Mimochodem ten "nový unikátní" trolejbus je pokud se nepletu Škoda 27Tr s karosérií Solaris, který se vyrábí od roku 2010... V Budějovicích si do nich nechali dát baterku, v jiných městech ČR jezdí na diesel, v Ostravě se superkapacitátorem. Což je ten jediný "unikát", který měl být v článku uveden. Typ vozidla jediný není. Jen jeho vnitřnosti jsou u nás tímhle "jedinečné"... Což nemění nic na tom, že je docela troufalé tvrdit, že podobný v ČR není. Protože jak už jsem psal, duobusů je po republice spousta.
Je dobře, že to má šasi Solarisu a ne SORu
Podobné jezdí v Plzni, akorát krátké. U kovárny se odpojí a pokračují bez drátů až k Olympii.
Ty krátké v Plzni jezdí už pár let!
Neco podobneho meli uz pred dvaceti lety v Jerevanu. Pravda, bez dratu to jelo jenom z kopce
"...který umí jezdit bez napětí", už jsem se lekl, že v ČB vymysleli perpetuum mobile