Diskuze

Bez tunelu pod nádražím hrozí, že zůstane východ Českých Budějovic ucpaný

Než bude hotová dálnice D3 kolem Českých Budějovic, je potřeba postavit ještě pět dalších důležitých silnic v krajském městě a okolí. Už teď je jisté, že některé do roku 2022 nebudou a mohou nastat pořádné problémy.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jako důležitější stavbu než tunel pod nádražím bych viděl propojení Okružní - rondel u Globusu a Horáková - Litvínovice.

0 0
možnosti

Nevím, co furt s tou dálnicí máte. Některá auta CB nově objedou. A my všichni, co tu v CB bydlíme, tak nás dnem otevření snad 2x nepřibude. Takže milý ex Fando, situace se suma sumárum rozhodně zásadně nezhorší. Maximálně se současné zácpy trochu přesunou (Litvínovice <-> Roudné atd.). A zrovna tunel pod nádražím s tím skoro nesouvisí.

0 0
možnosti

Zrovna propojka mezi ,,Planou a Roudným je fajn, ale bez ,,druhé etapy,, k Nové Vsi (silnici 156) je k ničemu (chudáci Roudenští). Navíc se jedná ze všech jmenovaných staveb dle mého názoru o nejméně důležitou. Bohužel D3, Severní spojka i Nádražní a Srubecký tunel spolu úzce souvisí a je třeba je otevřít ,,současně,,. Máme tady ale i další docela zajímavé záměry zbudování místních komunikací. Propojení Rudolfova (Ke Strážnici) s Úsilným, kde by mě zajímal oficíální status - účel. Dále místní propojení Rudolfovské, Hlinské možná až k Dobré Vodě, vedoucí ,,podél D3,,.

0 0
možnosti

Jihočeský kraj má jiné starosti než takovou prkotinu jako je D3 a související stavby. Např mediální boj proti kůrovci nebo najít růžový nátěr na černou díru na peníze - letiště.

9 0
možnosti

Jako že by v Budějiocích bylo něco více ucpané, než je to teď? Tak to je v pohodě, to už technicky není možné...

3 1
možnosti

ve stredu jsem po te stavene D3 jel. Bylo to pohodlne. Ale kdy se zacne stavet od Tabora ku Praze je ve ******

0 0
možnosti