- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Moc mi to smysl nedává. Od instalace jsem viděla jediného člověka, který zábradlí přelézal, a to mladého chlapa, kterému by nožky neupadly, kdyby to obešel. Nikdo jiný neměl problém si dojít na přechod...
Chce to odsunout nádraží k řece, jinak se to nevyřeší. A ty "fosilie", které trvají na nádru v centru neposlouchat !
Do centra je doveze gondola jako v Benátkách po Ponávce, nebo šalina...
Není co řešit. Než tam dali ta nesmyslná zábradlí, tak žádné problémy nebyly. Aut tam jezdí málo a navíc velmi pomalu, takže si s chodci vždy vyhnou.
Jak vidno, na ROLI se něco srandovního děje furt (a pak, že je v Brně nuda). Ha
Přechod, hm... takže to ubudou zase nějaká parkovací místa, že?
Když namalují na silnici přechod, tak tím přece žádná parkovací místa neubudou.
Ty smažky se psem a alkoholici před hlavním vchodem by to zábradlí odmontovali v cukuletu (po 30 letech jsem měl tu možnost srovnání, nic nového, dříve to bylo u Padovce)
od ceho je mestska policie, nemilosrdne pokutovat ty sebevrahy, kteri prelezaji zabradli. v pripde nehody pak povinnost hradit zpusobenou skod v plne vysi
tam je nehodovost téměř nulová.
Nemohu se ubránit dojmu, že v ČR jsou zábradlí nadužívaná, byť s argumentem zajištění bezpečnosti. Bohužel v přestupních uzlech, jako je Brno, hl.n. pak dochází k nahánění cestujících mimo bezpečné koridory, "násilně" do podchodu apod. Dobrá snaha bohužel často končí u závazných stanovisek PČR nebo Drážního úřadu. Z přednádražního prostoru je potřeba vyhnat auta - mimo nezbytné zásobování - a vytvořit bezpečné a bezbariérové přechody přes koleje. Mohl bych zmínit mnoho příkladů ze zahraničí, nicméně například Graz a přestupní uzel tramvají v centru - bez zábradlí a umělých bariér a přesto to funguje velmi dobře a bezpečně - možná je to o národní povaze :)
Graz znám a fungují bez zábradlí. Obdobně v německých městech, například dobře znám Erfurt. Jenže český/á nátura je oproti německé schopná vlézt pod tramvaj. Němec, i když mu tramvaj ujede "před nosem", v klidu dokráčí na bíle označený přechod.
Ty přechody jsou dobrá varianta. Stejně lidi přecházejí kolmo od hlavního vchodu nádraží k Letmo. Navíc se trochu ten dav rozptýlí a nebude to pod hodinama něco ve stylu "rybičky, rybičky, rybáři jedou"!
Zkrátka a dobře to stádo tupých vypatlaných hlav chodit podchodem nebude i kdyby tam udělali betonovou zeď.
A to do něho mají eskalátory a na vlakové perony výtah
No nevím jak je to u nádraží teď, ale eskalátor tam byl 1. A kolem něj nahoře i dole fůra bezďáků, smrad a bordel. V Letmu je to jiná, ale tam je to nový a staraj se o to.
Nemohu se zbavit dojmu, že celá slavná oprava ostrůvků byla z dílny autora "kozlík zahradníkem".. Začalo to vodící linkou pro nevidomé, jenž končila v odpadkovém koši a končilo to daným zábradlím. Ať si zábradlí, vánoční výzdobu na budce u nádraží společně s vraky kol odvezou třeba do sběrny, ale hlavně ať už tam nic nevymýšlí bez domýšlení
Nene, to začalo kdysi těmi obrovskými květináči na ostrůvcích