- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
POZOR, tento příspěvek musím rozdělit kvůli požadavkům MfD (1. díl)... Reaguji asi poněkud pozdě, aby se "geniální" diskutéři dověděli přečtením tohoto příspěvku, jak to tam vlastně bylo, ale nějak musím. Měl jsem "tu čest" být VELMI přímým účastníkem nehody, byť jsem nebyl poškozen (kromě šoku). Jel jsem za paní v Astře a odbočoval od tzv. Červeného kostela za ní na Veveří a ten motorkář zaakceleroval zpomezi aut od Rozmarýnu a výrazně vyšší než "městskou" rychlostí napálil kapku zprava (z pohledu řidičky) do středu masky odbočujícího Opelu.
2. díl... Dnes jsem to místo projížděl znovu několikrát, jezdím tam nejméně 3x týdně už 20 let; a semafory fungují tak, že paní NEMOHLA jet na červenou, protože rozsvícení zelené od kostela následuje až po zastavení aut u Rozmarýnu a jednoznačně jej podporuje zelená šipka pro odbočení na Veveří. Motocyklista nejel po kolejích, paní "právničko", ale křižoval je a po letu vzduchem snad 20 metrů měl obrovské štěstí, že dopadl mezi sloupy na chodníku a žádný netrefil. Pohled na jeho třesoucí postavu, poté co se na chvíli postavil před ulehnutím (pomáhajících tam byly ihned desítky) byl zdrcující. Jsem nyní v kontaktu s manželem poškozené řidičky a ani motorkáři nepřeji NIC zlého, ale vina byla evidentní a pokud se ji nějaký svědek snažil hodit na řidičku Astry, rád jsem (coby samostatně se starající subjekt) přispěl svojí troškou k (doufám) spravedlnosti. Doufám, že je vše jasnější... HOWG.
Ten motocyklista jel po kolejích v místě, kde vůbec auta a motocykly jezdit nesmí. Silnice vede kousek vedle, ale mladík si chtěl ušetřit frontu a tak to střihl přes koleje. Ta křižovatka je dosti složitá a nikdy tam nesvítí současně zelená ze strany, od které jelo auto a od které jel motocykl. Tolik k popisu místa, abych zamezila podobným spekulacím, že je výjimečně chudák motorkář.
Dobry vecer, jsem blizky pribuzny ucastnice nehody,
muzete me ohledne Vaseho tvrzeni kontaktovat.
opel-astra-Brno@seznam.cz
Je to dulezite.
Dekuji
V roce 1964 jsem dělal Ačko v Šumperku a v 1970 Béčko v Olomouci. V obou nás vyučující zdravil slovy: " Jestli máte z vyhlášky přednost tak nikdy nepočítejte s tím, že ji skutečně dostanete!!!! ". Na kole a mašině tuto jeho teorii důsledně dodržuji.
Já dodávám. Stačí řidič neznalý poměrů a ukradená značka "Dej přednost v jízdě" a situace na křižovatce se rázem mění. Dnes ukradené či vyvrácené značky nejsou vyjímkou. Naštěstí místně neznalých řidičů je minimum.
Todik se opet projevil jako primitiv. Bude to asi tim, ze jeho umeni co se tyce "jedne" stopy skoncilo u pomocnych zadnich kolecek, aby se Todik v zatacce z kola nevyklopil, coz se mu i presto povedlo. Pri padu se zcela zjevne prastil do hlavicky a do dneska se z toho nevzpamatoval.
výjmečně chudák motorkář. co dodat, na mašině prostě není bezpečno aneb ninja be nohou není ninja.
a pak se kde kdo diví, že tak umírají, holt blbeček / blbka v plechovce se nerozhlídne a motorkář umře