- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Podle mluvčí brněnské záchranné služby zvýšily se dojezdové časy sanitek v současné době o cca 10 minut.To je v Brně a mimo Brno to nebude lepší.Těch deset minut je strašně dlouhá doba,za kterou může dojít i k tomu nejhoršímu.Zastupitelé neuváženým jednáním ohrožují zdraví a život spoluobčanů a zvětšují i jejich utrpení při čekání na pomoc.Minulé zastupitelstvo sled opravovaných staveb nezvládalo a nynější je ještě horší.No to se dalo čekat.Při nástupu nového zastupitelstva někdo z nich prohlásil,že jim bude pomáhat a radit pan Holan.Tak se zdá,že Piráti nás nespasili.
Podle mluvčí brněnské záchranky se dojezdové časy sanitek jen v Brně zvýšily o deset minut.Mimo Brno to nebude méně.Zpoždění deset minut může podstatně ohrozit život i zdraví postiženého.Dojezdové časy jsou pro záchranku předepsané.Proč ti,co stavby povolují k tomuto nepřihlížejí.Pro ně nejsou závazné?Obětovat zdraví či dokonce život člověka pro to,aby nějaký kus silnice byl otevřen dnes a ne zítra je bezohlednost a neschopnost.
Na dálnici D2 se nepracuje. Určitě ne v neděli. Nikdo tam, provoz v jednom pruhu...
Proč rozkopali D1 u Brna vůbec nechápu. Jednak byla ještě relativně v pohodě, jsou úseky, které by opravu potřebovali mnohem akutněji. A za druhé mají v plánu ji rozkopat v roce 2021.
"Je třeba si uvědomit, že údržba silnice je kontinuální proces, který nikdy nekončí..."
Ne, je třeba si uvědomit, že silnice jsou nadužívány stupidním vožením hýždí a hospodářským nesmyslem, který dělá z káry víc, než je na ní naloženo - aby se dařilo monopolistům. Kdyby se silnice používaly ve správné míře ke správnému účelu, opravují se jednou za půl století.
A proto tam zásadně jezdím na kole horském, to mi připadá ekvivalentní stavu daných silnic.
Patří pod příspěvek Mojmíra Skály. Nechápu, proč se vytvořilo nové vlákno. :-(
jasne v cesku jsou tisice stavebnich firem, ktere nameji do ceho pichnout. Dela se to tak , ze se zacne, t.j. rozkope, pak se mesice nic nedeje. Zadna stavebni firma neodmitne zakazku a tak mezi 20 stavbami pendluje 20 lidi a 5 stroju.
Na kolika z techto staveb se pracuje 24/7 a na kolika je treba nasadit treba 5 frez a finiseru, aby se dokoncili treba za tyden ?
Pokud se budou zadávat opravy jak se zadávají, tak to bude jenom horší. Nevím kdo plánuje harmonogram a co má za to že tam dá tolik času ale garantuju že by se daly úplně v pohodě opravy stihnout za čtvrtinu času.
Aktuální příklad z Lužánecké ulice v Brně. Uzavírka od 1.6.2019, 3.6. dopoledne odfrézovali asfalt a od té doby nic. Přitom už mohla být dávno minimálně vybagrovaná stará kanalizace. Na stavbě by se úplně v pohodě našla práce pro 20 lidí, dva bagry, šest tater a čtyři UNC čka a nic.
Akorát, že ty bagry, Tatry, UNC a lidi, pracují na deseti dalších rozdělaných stavbách.
Na jednu stranu si stěžujeme, že silnice jsou v bídném stavu, na stranu druhou nám vadí časté uzavírky.
Hlavně by měla být snaha o dobrou synchronizaci (nezavírat dvě paralelní silnice, nebo silnici a železnici (Brno-Tišnov před lety), a hlavně rychle provedenou opravu. Když vidím týden dopředu umístěné kužely, pak pár měsíců buď pár strojů a dělníka anebo "technologickou pauzu", a na konci dva týdny kužely, tak bych vedení ŘSD nejraději poslal do .. kolony.
vzhladom k tomu ake su katastrofalne cesty na dostrel od Brna je to uz fakt nutne. Byvam v Strelicich a ked jazdm domov4 moznymi cestami, furt je to o to ci zatazujem tlmice na nikdy nekonciacich hrboloch alebo riskusem pneu a disky na dierach ktore maju 5-10cm
Lahůdka na silničním kole jsou silnice Vranovice - Přísnotice (první polovina) a především Vranovice - Pouzdřany => tam už několik let jsou cedule "Havarijní stav vozovky" a tím je to zřejmě vyřešeno
V sousedním Rakousku silnice v takovém stavu prostě neexistují...