- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Rád by som videl to video, ako predstavitelia mesta "zuří" pred kamerami. Za to by som Vám aj zaplatil.
Vyhodnotí se, kde jezdí víc lidí a pak se uvidí.
V podstatě problém, který není. Někdo jede na Českou, ten to má pořád stejné, někdo na nádraží, tak si holt přestoupí mimo špičku. Vyřešeno.
Problém je, že ve všední den se ani tou 8 nedá jet, aby se přesedlo z města na Osové na 6, protože jezdí narvaná. Zrovna dnes ráno to bylo na Nových sadech směr z centra nacpané jako za komoušů. O nějaké kultuře cestování v 21. století nemůže býr řeč.
Na přímé spojení není právní nárok. Když to srovnám se sousedními obcemi nebo městskými částmi, např. Kohoutovice, Nový Lískovec, Ostopovice, Popůvky nebo Troubsko, tak má Starý Lískovec spojení doslova luxusní.
Já bych rozpojil všechny šaliny z Bystrce na přestup.
Nezuří Starý Lískovec, ale 3 paneláky na trase původní 8.
Intervaly se mění v průběhu roku (prázdniny, víkendy...) i čase. Vždy by měla být jediným parametrem vytíženost spojů.
jenomže to už neplatí, 4minutové intervaly ve špičce u nejvytíženějších spojů jako jsou linky 1,8,9 jak to bylo vždycky zvykem už dávno neplatí a nahradily je trvale "prázdninové intervaly" 6-7 minut a díky tomu jezdí spoje narvané jak naposledy za komunistů.
Ubyla jen prima linka na nadrazi.
6 na Ceskou jezdi od nevidim do nevidim. Ve vsedni den po 5-7 minutach, o vikendu po 10.
To je fakt nestesti muset cestou prestoupit - proste vystoupit a pockat na dalsi vuz jine linky na te same zastavce ....
Jo, protože přestupování zdržuje. Délka cesty hromadnou dopravou je to, čím se točvolanti zacpávající město k prasknutí ohání v prvé řadě.
Taky nám před lety zrušili z Bystrc-Ečerova přímou šalinu na Českou (teď to je ok, protože se kopou Pisárky). Otravný na tom ale nebylo ani tolik to samotné přestupování, jako to, že to na tom přestupu dost mizerně navazovalo. Kdyby byl přestup na 2-3 minuty, tak se to dá. Tady bych řekl, že je to taky trochu problém návaznosti při přestupu.
No ale to je strašný ty 4 minuty intervalu navíc. To bych osobně nepřežil, kdyby šalina jezdila místo každých 6-7 minut jenom každých 10 minut...