Pro zapojení do diskuse musíte mít oprávnění diskutovat.
R13a84d74o66v72a83n 28H20o32r61á28k
Stavějte, ale u souseda...
Zvlášť případ Modřic mi přijde směšný. Baráky stojí u trati, která tam je 170 let, ale teď místním její rozšíření o VRT se vším možným odhlučněním vadí. Asi by jim tam měli pustit zase čisté a nehlučné parní lokomotivy...
M42a31r14t60i43n 76U96c74h58y35t70i78l
Jak dlouho tam stojí domy a zahrady?
Ale má to logiku, proč to táhnout prázdnou krajinou, podél dalnice, když to můžem poslat delší trasou, obcí, kolem hřiště, zahrad, a ještě lidem zabrat pozemky, vlak kvůli tomu nepojede 300 ale jen 200. Hurá, vyhráli jsme.
Akorát nechápu proč to vlastně stavime za těžké miliardy.
Pořád opakujeme stejné chyby, tranzitní silnice, železnice, vše přes obce. Pak složitě řešíme obchvaty.
Ten systém si vychovává Patriky sám. Už se v Brně řehtá.
J81u34r91a41j 69R52i19č82á68n56y
Nj, v tehle huste zabydlene zemi stavet cokoli je peklo. Kazde 2 kilometry pomalu nejake obydli, to se pak nejaka paterni infrastruktura vlece.
P48a92v57e88l 81R54o33h87á78č80e94k
Možná i z těchto důvodů hlupáci ve Švýcarsku a Rakousku žádné fungl nové tratě nestaví, ale tam kde je to třeba, pouze přidávají další koleje ke stávajícím trasám.
Ovšem obávám se, že metody českých dopravních "odborníků" žádný jiný stát kopírovat nebude, poněvadž nikdo jiný nestojí o to, aby jim dálniční sít ničila těžká kamionová doprava. Ale jako tunel do státního rozpočtu jsou české VRT výborná věc.
M33i41r93e71k 69G18a77j90e24r
Takže přestože bude trať za stovky miliard stavěná na rychlost 320 km/h, tak tam kvůli obcím budou rychlovlaky jezdit pouhých maximálně 200 km/h. A to se vyplatí?!
Z58b56y41n49ě36k 36J39a88n79d58a
V nějakém úseku, navíc v blízkosti zastávky klidně. Zcela běžné, i TGV nejede až do středu Paříže 300km/h
P55a95v84e34l 64M66o84r87a24v29e34c
Vytlačit rychlovlaky jde nejlépe od domu pána ministra dopravy Kupky. Tam se na rovině plánuje 2.5km dlouhý tunel, ministrovi to nestačí, chce 3.5km dlouhý.
Dodatečné náklady stovky milionů jen to fikne.
Aby na to byly peníze, tak se musí škrtat jinde, no..
Kupka a celá ODS je banda dobývačů renty. O blaho země jim nejde, jen o blaho své..
D91a96n85i10e59l 46N96o81s11k15a
aneb, když u nás (v Horní Dolní) nebude stavět, tak tudy nebude jezdit....
P76a41v48e90l 60M18o61r55a25v44e18c
Přitom kdyby v té Horní Dolní novou trať umožnili, současné rychlíky by jely po novostavbě a na současné trati by mohlo jezdit a zastavovat více osobáků.
Ale to už NIMBYstům nedojde..
M29a35r97e47k 17K39l14u84f30a
Nová trať je skoro nehlučná. Námitky kvůli hluku jsou zcela irelevantní.
T63o35m75á91š 90N96o57v50o29t52n85ý
Nehlučná asi nebude, kdy u obce kde bydlí ministr dopravy bude na rovině VRT v tunelu
P68a14v89e37l 71R71o86h62á52č17e92k
A opravdu se ten kousek "VRT" do Břeclavi vyplatí? Já jen, že Slováci v nejbližších letech žádnou trať stavět nebudou, a Rakušané staví zásadně jen do 230 km/h. Takže v té Břeclavi může být leda tak koncové depo.
Mimochodem - nedávno měnila pražská Správa železnic několik pražců mezi Břeclaví a státní hranicí do Rakouska. Ačkoli výluka trvala nepřetržitě 3 týdny, kdy se jezdilo po jedné koleji a vlaky nabíraly až 25 min zpoždění, na trati se pracovalo ve všední dny cca od 7:00 do 12:00. Tak by mě zajímalo, zda součástí projektu českých VRT je jejich vyjmutí z kompetence pražské SŽ,a nebo se nové tratě budpou stavět jen proto, aby měly kolem čeho jezdit výlukové autobusy.
Nová VRT by však měla vést pokud možno co nejblíže D2 a D1, aby cestující mohli pozorovat fronty stojících kamionů od Velkého Meziříčí až po Blučinu.
P95a80v51e15l 51M36o36r26a53v35e79c
Ano, vyplatí se.
Kapacitně současná trať už teď nestíhá, bijí se příměstské vlaky, rychlíky a do toho ještě náklad. Nějaké dvě koleje jsou potřeba.
Když už stavět další koleje, je nákladově skoro jedno zda budou na Vmax 160 jak současná trať, nebo 200 či 320. Náklady jsou jen o něco vyšší, o pár desítek procent. Ale ušetří se tím cca 5 minut.
Na té relaci budou VRT vlaky jezdit tak jako tak, protože přijedou po VRT trati od Prahy či Ostravy. Takže by bylo zbytečné, kdyby zde svůj potenciál nevyužily.
Slováci se do VRT nedokopou, ti jsou v .. putinstánu. Rakušáci plánují Vmax 200-230, dle jejich koncepce. Naše koncepce je 300-320, vést teoretické debaty co je lepší klidně můžeme.
Syny mlátil, dcery znásilňoval. Po zabití tyranského mlynáře nikdo neuronil slzu
Premium Mlynářský syn už nemohl vydržet kruté zacházení svého otce s mladšími sourozenci a po krátké...
Řidiči MHD si už hudbu nepustí. Cestující si stěžují, vysvětluje vedení zákaz
Brněnský dopravní podnik přichystal pro své šoféry nečekanou novinku. V kabině si nově nesmějí...
{NADPIS}
{LABEL} {POPISEK}
Ženě tlačil hlavu do hlíny, pak ji pokálel. Za brutální znásilnění dostal 6,5 roku
Mimořádně brutálně si počínal cizinec, který na Vyškovsku napadl ženu. Tu nejprve oslovil, pak ji...
Z velkých plánů sešlo. Brněnská akvaponická farma končí, dluží i zaměstnancům
Brněnská firma Future Farming, která se zabývá akvaponickým zemědělstvím, chystá uzavření farmy v...
{NADPIS}
{LABEL} {POPISEK}
Z Pohlreichem zostuzené Bohémy má být opět restaurace, Národní divadlo ostrouhalo
V Brně to býval známý pojem, byť v posledních letech existence se renomé restaurace Bohéma...
Karviná - Vyškov 1:0, favorit vyhrál i druhý zápas baráže, rozhodl Mikuš
Karvinští fotbalisté v baráži proti Vyškovu vyhráli i druhý zápas nejtěsnějším rozdílem 1:0 a...
U Brněnské přehrady zkolaboval cyklista. Resuscitace nepomohla
Pomoc jihomoravských záchranářů potřebovalo v sobotu několik cyklistů. Na Brněnsku ošetřili ženu,...
Po chudých letech bylo potřeba něco udělat, říká „šéf kultury“ v Blansku
Chcete se pořádně pobavit? Tak to musíte do Boskovic, nebo raději vyrazte rovnou do Brna. Tento...
Podobu zahrady u nově otevřeného Domu přírody v Hodoníně ovlivnilo tornádo
Poznávání pokladů bohaté a unikátní národní přírodní památky Hodonínská Dúbrava je hlavním cílem...
Pronájem garáže u ulice Hluboká-Štýřice…
Hluboká, Brno
3 000 Kč/měsíc