Diskuze

Přísný režim parkování se v Brně rozšíří i k výstavišti a hokejové hale

Radní městské části Brno-střed chtějí rozšířit celodenní režim modrých zón i dál od jádra města. Omezení pro dojíždějící řidiče má platit i mezi Vídeňskou a Heršpickou a také u výstaviště. Dotkne se tak třeba návštěvníků veletrhů či hokejových utkání v DRFG Areně.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jenom naivní (cenzurováno) si mohl myslet, že slovo držící Vaňková splní co slíbila...:-P

1 0
možnosti

To se dozvíme zase až před volbami;-D

0 0
možnosti

AZ Tower - dvě podzemní patra s celkovou parkovací kapacitou 269 míst. Z toho polovina pro rezidenty a polovina pro komerční část budovy (viz projekt).

Tedy na jedno kancelářské patro (nadzemní podlaží 5 až 23) připadne tedy celkem 7,91 vozidel (od 430 do 470 m² kancelářské plochy).

Z hlediska reálné obsazenosti a potřeb je to naprostý skandál.

Gratuluju projektantům a majiteli, že měli dost peněz na to, aby jim takový projekt někdo schválil...

1 0
možnosti

Chtěli z Brna udělat "Ameriku" ..Manhattan, tak to mají, ale zaparkuje jen pár vyvolených. Asi projektant započetl do projektu AZT parkovací místa Hornbachu a Bauhausu....a oni je potom dali na závoru s šmitec8-o

0 0
možnosti

Takže nám z paskvilu, který chtěla ODS upravit k lepšímu, vlastně vzniká ještě horší a složitější paskvil. V podstatě jediná změna je tam, že se snížily poplatky, hloupé vymezení (miniaturních) oblastí a pak rádoby povolení parkování "u sousedů" formou kytičky zůstává. Když už, tak to má platit tak, že jako občan Brno Střed můžu stát na své povolení kdekoliv. A ne že u Výstaviště pak budu považovaný za cizince. A "kytička" by měla platit tou formou, že můžu zaparkovat na hranici zóny i v prvních ulicích sousední městské části a neřešit, že o ulici dál už nesmím.

1 0
možnosti

Ale, ale, volič ódéesky se nám zlobí;-D

0 0
možnosti

J56a47n 88K70o48l44á38ř

9. 4. 2019 14:01

Jsem pro 2 zóny. Historicky střed a zbytek. V historickém centrum vjezd pouze rezidentum a místním obchodníkům a ve zbytku udělat regulaci od 17 do 6. A s trvalým pobytem v Brně by mohli parkovat všude, kde jsou parkovací místa. Žádné zóny. Nevím, proč se pořád vymýšlí složitý systém.

2 0
možnosti

A na obyvatele Husova 5 by se pohlíželo jako na mimobrněnské :-)

1 0
možnosti

No to určitě. Tam už není také kde stát a jízda na kole je nebezpečná vzhledem k obrovskému provozu. A to tam má Maximus resort parkoviště jako hrom8-o

0 0
možnosti

Parkování je problém všude. Mezi Renneskou a Vídeňskou se však jedná doslova o masakr. Okolo Heršpické vyrostly obrovské kancelářské budovy (CTP), ve kterých zaměstnávají zdejší velké firmy tisíce a tisíce pracovníků, pro které bylo plánováno asi dojíždění na kole:-). (ale seďte zpocený v kanclu "nóbl" firmy)

Je zde Hornbach, Bauhaus, M-Palác. Ve špičce se prakticky nedá rychle odjet, ale pouze odplížit. Obchodní domy Hornbach i Bauhaus svá parkoviště logicky zavřely, protože je lidé využívali jako P+R parkoviště, což se jim, logicky, nelíbilo.

K tomu přibyl AZ Tower, kde dojíždí také hodně lidí i s auty, pro která nemají zajištěno parkování + desítky menších obchodů okolo. + Krajský soud + Úřad práce = "mega instituce" s parkováním tak pro vedení.

Takže se situace průběžně zhoršuje a bude hůř. Auta logicky budou parkovat dále a dále od centra, až budou plné ulice i na okraji města. (Někde už jsou) . Nicméně stále se vesele staví a nikdo tohle moc neřeší. Očekávám, že závoru si dá i Albert (nebo spíš ten objekt na Vídeňské ve kterém je asi Albert v nájmu, protože to je jeden z mála obchodů který ji dosud nemá a i tam lidé nechávají auta a dost často i docela velké dodávky, které již několikrát urazily "omezovač výšky vozů" stát celý den .

Po naprosto neprůjezdné dálnici D1 okolo Brna, zejména km 196-201, u které nikdy nebude slibovaný samostatný sjezd do průmyslové zóny přibude za chvíli nový "megaareál" u letiště, kde má sídlit nějaká nová obří přepravní a logistická společnost, která tam buduje na polích okolo letiště sklady, rozlohou srovnatelné s černovickou průmyslovou zónou. Takže se asi brzy nikdo nedostane ani na letiště, ani z letiště a k EXITu 201. Prostě stavíme, do výšky a do šířky ale cesty zůstávají na úrovni roku 1968 a parkoviště na úrovni roku 1990.

18 0
možnosti

To je odvrácená strana bydlení a práce ve velkých městech. Pokud se to voličům nelíbí, musí volit politiky, kteří se budou snažit zachovat udržitelnou kvalitu života ve velkém městě. Taky kdokoli může kandidovat sám a situaci změnit.

Je každého volba, kde bydlí a kam dojíždí pracovat...

0 0
možnosti

A to bylo žvástů, jak se rezidentní parkování zruší... Pak se couvlo na omezení.... a teď se bude rozšiřovat. Lháři!!

10 0
možnosti

Koho jste si na rednici zvolili, toho tam máte...

0 0
možnosti

já bych byl pro všechny ty rezidentní zony...tedy za předpokladu, že každé rezidenční auto bude vybaveno označením, které mu zabrání kdekoliv v republice parkovat zadarmo (i když tam bude parkování zadarmo možné)

0 0
možnosti
Foto

Takže když budete bydlet někde, kde musíte platit jak mourovatý, zároveň nebude smět parkovat jinde. To by vám lidé opravdu poděkovali, když už teď prskají že oni platit musí a sousedi o pár ulic dál už ne.

0 0
možnosti

J10a42n 52H31r86a28d

9. 4. 2019 11:40

Jestlipak vedení měst (nejen Brna) uvažuje o něčem jiném, než jen o regulacích, omezeních a sankcích? Což takhle budovat podzemní garáže? Parkovací domy? Má vůbec Brno dostatek tzv. záchytných parkovišť?

5 0
možnosti

Vedení každého města hájí zájmy svých občanů - voličů.

0 0
možnosti