- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ono je i blbý, že kvůli počasí se nedá ani moc jezdit na kole.... Ovšem nejhorší to budou mít lidé, kteří ty opravy budou provádět, v tomhle hnusnem počasí...
Však se práce brzy kvůli počasí zastaví... Přemýšlela jsem, koho napadlo začít v říjnu, když brzy bude zima a práce nebudou možné. Jediné co mě napadlo bylo, že to nechtěli spustit před volbami.
Teď jsem se díval na Google mapy, Zábrdovická Lazaretní ten most se dal postavit o10 - 15 m vedle, provizorní a byl by naprostý klid vojsko by to určitě zajistilo.Ale to ne.To musí být v problému nemocnice ,někteří obchodnici už ohlásili výluku nebo uzavření provozovny o přijezdu do areálu bývale zbrojovky nemluvě ale někteří bývalí radní se tváří jak se jim to dobře daří "ve funkci".
Bohužel, je tato možnost dokonce i napadla. Ale limity (hluk)...
Když dám nůžky na beton 2x povrch 2x voda práce na 1 den ,nove betonové překlady budou již nachystány.oba konce mostu s rezervou práce na týden.položení provizorního povrchu 1 den .Ing sítě, parovod a koleje dodatečně po zkuš. Provozu.
Tady je to samý super-rychlo-stavitel. Proč lidé jako vy nevlastní stavební firmu? Nebo nějakou máte?
Údolní taky , je zavřená od května.
Nechápu, proč se nejdříve neopraví jedno.
a že Brno nejede s opravama rovnou na pětiletky!
To je hlavně o tom, že nějaká hlava dubová na magistrátě klidně nechá rozkopat polovinu Brna a to ještě tak, že některé uzavírky jsou na objezdových trasách.
Teď si tam prý vezmou nějakýho koordinátora, pravděpodobně za slušný plat a přitom by to jen chtělo používat mozek.
Jak v něčem jede Mrázek,Vokřál a ANO,tak to smrdí levárnou!
Brno se hroutí pro Pražáka nejlepší zpráva dne
Já myslím že po Krndování si nemáme co vyčítat ;-)
S tím jak rostou ceny nemovitostí ve městě musí si lidé kupovat byty mimo Brno a pak jsou odsouzeni dojíždět. Takže doprava bude rok od roku bude v Brně jenom horší. Šlo by to sice zmírnit lepší koordinací uzavírek, ale ten trend je neúprosný... Chce to nejen dokončit VMO, ale hlavně nabídnout rychlou alternativu individuální dopravě - kompletně oddělenou komfortní kolejovou dopravu. Tedy nejen SJ podzemní diametr ale i východo-západní směr alespoň pod centrem pod zem... Plus P+R parkoviště u přestupních uzlů... Jinak Brno bude definitivně stagnovat a upadat...
Ono by stačilo intenzivně využívat koleje a ve špičkách nasazovat městské vlaky třeba s 15minutovým intervalem. + samozřejmě odstavná parkoviště u nádraží na periferiích.
15 měsíců. Asi se někdo drží hesla : "Co se vleče neuteče" a dnešní technologie potřebují čas, tedy technologické přestávky a cedulky musíme to opravit. Takže se Brňané budou 15 měsíců koukat na dva dělníky, jednoho hlídače a předáka