- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Když si veznu, že ráno se do linky 8 u Ronda na Hlavní nádraží a dále nedá nastoupit ve špičce a čeká se i 6 spojů, než se tam dostane nějaká skupina cestujících. Či ráno návazně spoje linky 5 přijíždí na Moravské náměstí a linka 1 odjíždí k Hlavnímu nádraží nejenom přez prac. dny, ale i výkendy, tak doufám, že ten vůl co je autorem tech jízdních řádů, jezdí autem, jako jistý úředník odboru dopravy co jezdí 500 metrů do práce autem.jestli by se měli takto všichni chovat, pak město je veliké parkoviště a magistrát označen za zloděje roku a DPmB - potažmo revizoři, jež účelově chodí stále po mladých (do 20 let) budou toto dělat, tak dostanou opakovaně vynadáno a případně i přez hubu za svoje vedení. To asi potom raději vrátí vše zpět a budou chodit kanály odpovědní úředníci, když jsou už venku jejich arey bydliště ... A proč máme kulturu cestování , jako na Ukrajině(západní), ale ceny, jako v Praze? Které je to století?Dle úřadu a jejich jednání možná 19-té století ...
30 minutové intervaly mezi spoji za pražské ceny. Klasika.
Nevím, vždycky mrknu na idos a jdu přesně na zastávku na čas... tak proč byhc tam měl čekat díl? Rozjezdy stejně nezruší
Jdu na zastávku na čas a pak tam stejně čtvrt hodiny stojím, aby přijely 2 narvané autobusy za sebou
Od 1. ledna 2010 si cestující na zastávkách v Brně postojí déle.......No a co? Já mám v Praze uplně jiný problémy
Lidi prosím Vás,hlavně si nevylévejte zlost od ledna na nás řidičích MHD.Jsme jen otroci,co musí dřít na sta tisícové platy menežrů a ostatních.
nebudem zdrazovat MHD, stadion hokejovej a fotbalovej skoda,ze opravdu jsou mezi nami tupci co si pak nechaj zalepit hubu 30ti kackama... kery stejne driv nebo pozdeji zaplati min. este 5x vic...
tak ano. linka 72 jezdi skoro prazdna. to podepisu. su reckovicak. ale treba po osme rano nastoupit v reckovicich do busu c. 70 je prakticky nemozne. vlastne casto skutecne nemozne. a kdyz po deseti minutach dojede dalsi, tak je to stejne. ale vzhledem k tomu, co za svoloc v dpmb pracuje se nedivim uz nicemu a jak jsem psal uz drive na toto tema, ja jezdim taxikem v 80% pripadu. je mi jen lito tech, co na to nemaji penize. odjet z pionyrske rano smer mendlak opet velky orisek. takze po tom, co vse zaziju pres tyden mi pak jeste ty svine orezaj intervaly o vikendu. proste me krasne rodne mesto. bolsevicky svine na radnici, debilove v dpmb...dve nejvetsi ostudy v brne. tfuj!
To jsou ty socanské sliby, prej levnější a komfortnější MHD... bohužel lidi mají krátkou paměť, stačí jim naslibovat že nebudou platit tři pětky u doktora a bude opět vymalováno na oranžovo.
Co to je za blbej argument, ze "Jen malá část cestujících využívala tuto linku od počáteční zastávky až na konečnou" ? Kvuli tomu se ta 72 jako musi rusit? Ja osobne jsem snad jeste nikdy nejel zadnou linkou od zacatku az do konce a to jezdim po Brne vetsinou nekolikrat denne a ruznyma smerama. A treba zrovna tu 72 jsem vyborne vyuzival, kdyz jsem jezdil na Havrankovu na brigadu, z Halasovyho namesti to byl jedinej primej a nejrychlejsi spoj.
A mimochodem, ten ranni spoj, kterym jezdili lidi do fabrik, byval vetsinou celkem slusne plnej, takze pokud to fakt zrusi, tak to bude znamenat jedine preplneny jiny linky a pro cestujici navic zbyteny prestupy a prodlouzeni jizni doby atd...
Když si koupím předplatní jízdenku, očekávám určitou úroveň služeb. Pokud ji DPMB následně sníží, musí mi umožnit ze smluvního vztahu odstoupit.
Kde mohu v lednu vrátit roční šalinkartu? Kdo mi bude refundovat alikvotní část zaplaceného jízdného?
..a budeš pak jezdit alternativně, nebo je to jen štěk po principu, který je sice naprosto správný, ale v tomhle případě zbytečný?