- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Fakt by mě zajímalo, jak se tohle stalo. Určitě to nezačalo jen tím, že osobák jel v řadě mezi kamióny.
A teď pohled řidiče kamionu. Jedu v pravém pruhu do zúžení svých 83km/h. V levém letí tři osobáky a dodávka. Už jsme skoro ve zúžení, předjedou mě, zařadí se přede mě do pravého pruhu a brzdí na 60km/h, protože je tam na začátku radar. A to je úplně pokaždé stejná situace. Díky.
A Vernera apod přeložit ze silnice na psychiatrii...
Jesteze je tam to usekovy mereni a je to hned bezpecnejsi
Kdyby u těch zúžení dali alespoň takové ty papundeklové figuríny, tak bych se cítil hned bezpečněji
Najezdím ročně 80.000 km a mohu s klidným svědomím prohlásit, že dopravní policie neexistuje.
Já teda jen asi 35.000 a musím říct, že existuje ale jediná věc, kterou jsem je viděl posledních pár let dělat, tak měřit rychlost z neoznačeného auta. Dříve se alespoň obtěžovali dělat namátkové kontroly dokladů a měřit alkohol, dnes už jen měří. No pak ještě měří na profláklých stanovištích a to je tak vše.
Ze zkušenosti vím, že kamiony lesníků bývají v hrozném stavu, takže ani přetížený být nemusel.
Co je to za zúžení kde je kamion vlevo a vpravo se vejde celé auto Teda když není napříč
Koukněte se na ty fotky lépěji, kamióny jsou vpravo u svodidel...