Diskuze

Papírové jízdenky do roka téměř zmizí, říká šéf dopravního podniku

Městské dopravní podniky napříč republikou patří k politicky lukrativním firmám, ve kterých se točí miliardy z veřejných peněz. Vládnoucí garnitury si proto do jejich čela rády dosazují své věrné. Miloš Havránek ovšem jako generální ředitel toho brněnského dokázal získat důvěru tří různých vedení města.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
OM

Naduty kaspar, co je uplne mimo... inu pan managerRv

3 0
možnosti
IH

I26v29a72n 89H35o48l90a71s

16. 5. 2021 22:24

Pokud to nastane, tak doufám, že se změní tarif tak, aby elektronické jednorázové jízdné bylo stejné jako u papírových jízdenek (v současnosti je pokud jde o poměr cena : výkon výrazně dražší).

0 0
možnosti
IH

I37v56a50n 80H97o19l46a55s

16. 5. 2021 22:26

Míněno při použití univerzální jízdenky.

1 0
možnosti
MS

"Výrobce traktorů přece taky nebude jezdit do práce na traktoru."

Argument jako noha - inu, "manager"...:-P

1 1
možnosti
JK

J66a15n 15K25u69d51e28r76a

15. 5. 2021 7:57

Kdy chtěl, tak si jistě jako GŘ zařídí výhodnější spojení z Ivanovic do Brna. To je jen výmluva, že to trvá 40 minut. Ježdění autem je forma společenské prestiže...

1 1
možnosti
TN

Pan Osouch má nějaký problém či mindrak? To je příšerná novinářská práce.

3 2
možnosti

Naopak taková novinářský nezaoblena verze rozhovoru se mi líbí ....alespoň vím komu všemu říká pan manažer "kamaráde"

5 0
možnosti
JH

Trapný, sám se vozí ve faru a lidem za milionový plat zdrazuje socku :-(

3 7
možnosti
MV

DPMB bych řekl, jako občasný uživatel, obecně OK. Jen mi vadí dlouhé intervaly spojů a relativně velké večerní omezení u linky 31- trolejbus = končí brzy. To je ovšem, dle obecných informací, díky "protestantům" ze Šlapanic, které historicky (co vím) nechtějí být městskou částí Brna. Také ze strany Šlapanic je bojkot obchvatu Slatiny. Ale nyní si Šlapaničtí užívají své "vítězství" v bitvě o obchvat a objíždí celou Slatinu až po "kruháč" u Černovic, a to bude až do konce roku 2021 a třeba se budou dělat i nějaké opravy v této části Slatiny i potom = pevné nervy odpůrcům obchvatu;-D

4 1
možnosti
JP

Proč by měly Šlapanice chtít být městskou částí Brna? Od roku 1961 jsou samostatným městem. Blajkec(Modřice) jsou taky samostatný(1994) a co má být. Ono být součástí Brna by nebyla žádná výhra.

0 0
možnosti
Foto

J40i54ř71í 54B64i25l95í54k

14. 5. 2021 19:37

Trapný jako vždy, ale jistý druh speologie ovládá skvěle.

- cesta by mi trvala asi 40 minut. Když jedu autem, je to 15 minut

To je asi chyba v nastavení MHD, a nebo manipulativní lži.

Dalo by se říct, že je to sp. snob, protože nutnost jezdit autem k manažerské pozici opravdu nepatří.

S tím traktorem to bylo trefné, krásně to ukazuje zvůli mocných a manipulaci s argumenty.

7 5
možnosti
PL

Přesně, MHD pro ježdění do práce po Brně běžně používají i vysoce postavení politici, soudci aj. což je jiná liga než tenhle pan pokrytec.

3 0
možnosti
TV

V Ostravě už nějaký ten pátek. Ale tam je to krapet někde jinde než v Brně včetně systému plateb. A taky byly kecy, že co dělat kdy mám vybity telefon,nemám kartu atd. Jednoduchá odpověď, buď Vam někdo jízdenku zaplatí a pokud jste sami,tak smůla. Pěšky.

1 9
možnosti
MU

Jednoduche odpovedi byvaji hloupe, coz jste prave potvrdil.

2 1
možnosti