- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Naduty kaspar, co je uplne mimo... inu pan manager
Pokud to nastane, tak doufám, že se změní tarif tak, aby elektronické jednorázové jízdné bylo stejné jako u papírových jízdenek (v současnosti je pokud jde o poměr cena : výkon výrazně dražší).
"Výrobce traktorů přece taky nebude jezdit do práce na traktoru."
Argument jako noha - inu, "manager"...
Kdy chtěl, tak si jistě jako GŘ zařídí výhodnější spojení z Ivanovic do Brna. To je jen výmluva, že to trvá 40 minut. Ježdění autem je forma společenské prestiže...
Pan Osouch má nějaký problém či mindrak? To je příšerná novinářská práce.
Naopak taková novinářský nezaoblena verze rozhovoru se mi líbí ....alespoň vím komu všemu říká pan manažer "kamaráde"
Trapný, sám se vozí ve faru a lidem za milionový plat zdrazuje socku :-(
DPMB bych řekl, jako občasný uživatel, obecně OK. Jen mi vadí dlouhé intervaly spojů a relativně velké večerní omezení u linky 31- trolejbus = končí brzy. To je ovšem, dle obecných informací, díky "protestantům" ze Šlapanic, které historicky (co vím) nechtějí být městskou částí Brna. Také ze strany Šlapanic je bojkot obchvatu Slatiny. Ale nyní si Šlapaničtí užívají své "vítězství" v bitvě o obchvat a objíždí celou Slatinu až po "kruháč" u Černovic, a to bude až do konce roku 2021 a třeba se budou dělat i nějaké opravy v této části Slatiny i potom = pevné nervy odpůrcům obchvatu
Proč by měly Šlapanice chtít být městskou částí Brna? Od roku 1961 jsou samostatným městem. Blajkec(Modřice) jsou taky samostatný(1994) a co má být. Ono být součástí Brna by nebyla žádná výhra.
Trapný jako vždy, ale jistý druh speologie ovládá skvěle.
- cesta by mi trvala asi 40 minut. Když jedu autem, je to 15 minut
To je asi chyba v nastavení MHD, a nebo manipulativní lži.
Dalo by se říct, že je to sp. snob, protože nutnost jezdit autem k manažerské pozici opravdu nepatří.
S tím traktorem to bylo trefné, krásně to ukazuje zvůli mocných a manipulaci s argumenty.
Přesně, MHD pro ježdění do práce po Brně běžně používají i vysoce postavení politici, soudci aj. což je jiná liga než tenhle pan pokrytec.
V Ostravě už nějaký ten pátek. Ale tam je to krapet někde jinde než v Brně včetně systému plateb. A taky byly kecy, že co dělat kdy mám vybity telefon,nemám kartu atd. Jednoduchá odpověď, buď Vam někdo jízdenku zaplatí a pokud jste sami,tak smůla. Pěšky.
Jednoduche odpovedi byvaji hloupe, coz jste prave potvrdil.