Diskuze

Z brněnských dopravních uzlů je nejhorší ten u nádraží, míní čtenáři

Z největších dopravních uzlů v Brně si lidé nejvíce přejí zlepšit hlavní nádraží a přilehlou Úzkou ulici. Vyplývá to z ankety mezi čtenáři iDNES.cz, kteří hodnotili stav míst, kde denně přestupují desetitisíce lidí.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RJ

Proč se vůbec povolilo Jančurovi jezdit s autobusy opět ke Grandu ? Ostatní autobusy jezdí na Zvonařku.

Také mne napadlo, že by auta mohla jezdit zadem místo vietnamských stánků pokračováním ulice Uhelné mezi nádražím a Tescem.

0 0
možnosti
PB

P91e64t15r 71B38á32č24a

6. 2. 2018 17:57

Nezajem, Brno potrebuje rapidne zlepsit silnice hlavne.

1 3
možnosti
IH

I91v98a46n 21H54o78l29a98s

6. 2. 2018 20:11

Když se zlepší MHD, tak těch zoufalců v autech bude zase o něco méně, takže je to vlastně pro tvé dobro.

0 0
možnosti
VR

Nevím, co na tom "uzlu" je tak hrozného. Skočíš na šalinu, dojedeš k nádraží a jedeš. To samé když vystoupíš z vlaku. Je to rychlé a pohodlné místo na přestupy a dostaneš se všude kde potřebuješ. Nedělejte problemy, tam kde nejsou!!!

7 0
možnosti
PV

architekta/projektanta, ktery na středovém tramvajovém ostrůvku navrhnul reklamni skříně kolmé k proudu lidí pohybujících se na ostrůvku, bych profackoval, aby se probral.

16 0
možnosti
BG

Hlavní nádraží je nejhorší kvůli tomu, jak vypadá. A pan Boucník v prvním odstavci nemá pravdu. Tramvajových linek je v Brně 11, k nádraží jezdí 7, to nejsou skoro všechny. Je fakt, že třeba linka 4 by mohla mít trasu více napřímenou, ale struktura tramvajové sítě s ohledem na současné intenzity proudů cestujících moc možností nedává.

V každém případě je koncepce tramvajových linek téměř bezvadná. Nejsme v Bratislavě, kde jezdí k hlavnímu nádraží tramvajové linky, čili druh dopravy, který by měl přenášet největší výkony, pouze dvě a v prokladu každé 4 minuty.

5 1
možnosti
JP

J58a95n 70P95y54t31e86l58a

6. 2. 2018 18:15

Z těch, které jezdí opravdu často pouze šestka nejezdí přes nádraží (ve špičce pak ještě číslo 5). Spíš jde o to, že tam teď jezdí víc lidí, než se vleze na nástupiště + na "všechny cesty ven"(tedy včetně nádraží). Proto je nesmysl označovat to jako rodinné stříbro. Ani ty rozjezdy nebudou za pár let stačit, když jdete z hospody tak si ten masakr neuvědomíte, ale poptávka stoupá a místa je kolik je.

0 0
možnosti
AR

Jinak ten u nádraží...je zřejmě nejhorší a proto taky nejrychlejší. A to se počítá!;-)

1 0
možnosti
MP

To by mě zajímalo, kterej je ten nejlepší ;-D;-D;-D

0 0
možnosti
AR

Hele, Mendlák se jim vyloženě povedl;-D;-D;-DTam je fajn i dlouhá šalina. která směrem na Pisárky zastavuje až u parku přes křižovatku a shora nemohou jet trolejbusy a autobus.

2 0
možnosti