- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
pracuje se NON-STOP? Jestli ne, je to výsměch všem. Cesty jsou přece v provozu 24/7, tak proč na opravách pracují jen po-pá 8-16?
takže máme magistrátu tleskat, že nerozkopali zaráz všechno?
Brno, Praha, jakékoli město..... Je to všude stejný. Těm, kteří podobné opravy plánují, jsou obyčejní lidé úplně šumák. Třeba v Praze na Jižní spojce už "něco" opravují měsíce, měsíce jsou tam od tunelů směrem na D1 šílený kolony a co víc, zřejmě použili nějakou technologii, která ihned po zahájení stavebních prací vyžaduje technologickou přestávku znemožňující pokračovat v práci. Protože ráno 8-9 tam nikdy nikoho nevidím, pokud jedu kolem přes den tak taky ne a po 15té už na pražských dopravních stavbách nehledám nikoho, nejsem přece blbej, ne.... No a v Brně to je taky výživný koukám, takže soustrast a snad bude líp..... Po zastávce u Štvanice, následně instalovaných semaforech a vyřešení výjezdu z Mostu barikádníků do Holešoviček na D8 už mě ale překvapí jenom málo co....
kozlík Matěj vám vzkazuje: Jezděte na kole! a zácpy vám budou ukradené...
"má náměstek Mráezk jednoduchou odpověď..."
jednoduchý člověk -jednoduchá odpověď
Také mi to už připadá nenormální. Brno je stále neprůjezdné. Samozřejmě, že se na to dívám z pohledu laika mimo radnici. Ovšem zaklínadlo, kdy se opravy dělají přes letní měsíce, kdy je menší provoz naráží na to, že lidé od zhotovujících firem čerpají také většinou v létě dovolenou a na práce v sobotu, neděli a svátcích jsou velké mzdové příplatky. Vzhledem k soutěžení nejlevnější ceny se zhotovitel musí ohlížet na tyto mzdové náklady.
Nevím, zda by nebylo možné, místo neustálého rozkopávání všeho nebylo efektivnější rozdělat jen tolik akcí, na kolik je k dispozici kapacita zhotovitelů díla, a ty dodělat v co nejkratším termínu a jít na druhou, provázenou omezeními v dopravě.
Samozřejmě chápu technologické přestávky, ale vidím co vidím, že například každý rok je rozkopaná D1 kolem Brna, jsou tam osazené dopravní značky a značení opravovaného úseku, kde se nic neděje, tj. nezraje tam žádný beton, netuhne asfalt a podobně. Jen se platí Znakomu za hromadu dní, kdy tam umístí to značení.
Takže asi by se to mělo celé řídit nějak efektivně, tj. harmonogram prací, které na sebe plynule navazují. V době počítačů se snad dají tyto věci trochu nasimulovat, aby v průběhu prací nedocházelo k nesmyslným prodlevám. Programy na to jsou.
A domnívám se, že se u oprav parovodů, kolejových svršků a obrusné vrstvy vozovky nedělají nějaké archeologické průzkumy, které by to zdržovaly. Nedávno jsem někde viděl jak Japonci opravili obrovskou díru vymletou vodou (gigadíru) za pár dní. Tady je oprava propadeného kanálu o 5 cm dílo na tři dny.
To by na tom ale pak nikdo nevydělal
Vsechno ok, akorat by to chtelo,aby tam stal i fizl a o neco drive zastavil auta,ktere zaplni pruh,aby tam zustalo misto pro ty co poctive zustanou stat. Ja tam proste nikdy nevjedu a za mnou se vytvori km fronta. Tenhle predpis vymyslel ...nikdy se to neuvolni...
Lidi co o tom rozhodujete slozte funkce. Tohle fakt muze vymyslet jen de....l.
Takže se to Anderovi zase povedlo. V celém městě kolaps dopravy a jako bonus další odklad tramvaje Plotní. Bravo!
zelenac Ander uz odstoupil?
Nebo na co si tam platime podobnyho cloveka, kterej absolutne nevi ktera bije a navic zeleny pomale nkdo nevolil