- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tomu se říká dobré plánování. Na jedné objízdné trase se dokončuje "zklidnění dopravy" tím, že se zrušily zálivy zastávek trolejbusů, abyste autem jeli stejně dlouho jak trolejbus a užili si rozjezdu a brždění. A na druhé trase projíždíte omezením stavby nové šaliny ke Campusu.
Holt, takto to končí, když jednu silnici opravuje ŘSD, druhou MMB a třetí městská část... Pamatuji ty kecy o krajském koordinátorovi staveb...
Vyfrézovat, položit novou živici a namalovat čáry na pětistech metrech trvá dvacet dní? Proč?
Hlavně nespěchat, lidi mají času dost....... :(
Zrovna v Brně mi přijde, že lidé mají času dost. Ovšem zároveň je to autoland dvojnásobný co Praha protože polovina Brna nebydlí v Brně, ale za Brnem.
Místo, aby opravili, co je potřeba (a že toho je k opravování hodně, protože silnice v JmK jsou na spoustě míst v katastrofálním stavu), tak raději rozvrtaj vozovku, která je ještě cajk. To už je taková česká klasika.
Dny, kdy nepůjde projet D1 hlásit nemusíte.
Tak hlavne to neuspechtejte, jinde by za tu dobu postavili novou silnici tady budeme cistit slavnej 1 tunel. A jeste klasicky tak neschopne, ze se nemuze ani jezdit v druhym tubusu kvuli nejakymu trapnymu znaceni, jezdi se nam tady krasne v tom nasem Brne pokazde kdyz se vyvali s nejakou uzaverkou
Můžeš se přehlásit a udělat to rychleji, Péťo.