- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
O pardubické letiště v Popkovicích se zajímá také český investor Ondřej Kubániy. Chtěl by sem přivést hlavně letecké společnosti které létají do Ruska, do Švédska, do Finska, do Itálie, do Řecka, do Španělska a do Kanady. Provoz letiště by chtěl mít denně od 5:00 do 23:00 hod. z Prahy hl.n. a Pardubického hl.n. na letiště chystá přivést vlaky v intervalu 60 minut.
Nic.
Ale ti kdo navrhují pro Slatinu a Tuřany stále větší dopravní zatížení asi nejsou normální. Viz plánované TNT u letiště - články na iDnes.
Již dnes tady každé ráno stojíme jako trubky na Tuřance a Řípské a nejsme se schopni v autech pohnout, v místech, kde je jeden pruh, jezdí lidé po trávníku a jsou vyjeté 30 cm koleje, na křižovatce občas někdo naprogramoval, že nebude spuštěna opouštěcí šipka (asi, aby se tam někdo srazil), kolikrát tímto nejsem schopen odbočit doleva na Exit 201, přestože to k němu mám tak kilometr a musím jet rovně přes černovické terasy a do centra Brna, ....a nějaký de..(l) , který žije někde u lesa tady stále projektuje nové a nové zóny a mega baráky za Roučkou, do kterých je zatahována další mega dopravní zátěž, bez toho, aby upravili komunikace a dodělali ten 20 let slibovaný sjezd z D1 do průmyslové zóny a tím odklonili dopravu z okrajových částí Brna. Je to pohrdání lidmi a jejich životním prostředím.
Rodina především...zodpovědně....dostupné bydlení.
Problém je, že plánovaný terminál nákladní dopravy neumožní kvalitní napojení na modernizovanou železniční trať Brno-Přerov, po které budou v budoucnu jezdit i vysokorychlostní vlaky a přinesla by rozvoj osobní dopravy na letišti. Bohužel takhle musí být budoucí zastávka Letiště téměř kilometr daleko, protože nikdo nepovolil projekt nákladního terminálu upravit.
A ? Kraj to pronajímá nějaké firmě. Jakou ta firma má vlastnickou strukturu může být kraji jedno. Tu firmu také nebude zajímat až po krajských volbách budou zastupovat kraj úplně jiní lidé.
Nojono, tohoto reliktu s tajnými majiteli z dob vlády Haška a Juránka se jen tak nezbavíme.
Tito dva pánové jsou největším zlem na jihu Moravy.
Majitelé jsou tři a jsou bez nejmenších problémů dohledatelní z veřejných zdrojů. Že Vy to neumíte najít ještě úplně neznamená, že jsou ti majitelé tajní
Počet pravidelných linek z Brna se blíží nule, takže horší z hlediska osobní dopravy už to skoro být nemůže.
Udělat z Brna významné nákladní letiště by naopak byl dost chytrý nápad, určitě lepší než všechno fedrovat na kapacitně těžce přeplněné Letiště Praha.
Pronájem na 50 let... A na tisíc let by bylo také soudně nenapadnutelné?
A propos, co je špatného na nákladním letišti?
V případě Brna se mi to jeví jako dobrej nápad, protože osobní přeprava moc velkou budoucnost nemá, tam je spíš problém to, že jihomoravský kraj má kvůli nevýhodné smlouvě značně omezené možnosti.
Doufám, že možnosti létání z brněnského letiště se nezhorší.