Diskuze
Emisní norma Euro 7 způsobí katastrofu, varuje šéf sdružení autoprůmyslu
Děkujeme za pochopení.
O90t57o 57S19t43r87á89n24s58k29ý
Elektrické auto ani zdaleka není bezemisní. A to nejen provozem z důvodu různých způsobů výroby elektřiny, ale také z důvodů výroby a potřeby nejrůznějších surovin, které se taky netěží a nezpracovávají právě bezemisně a pro přírodu zdravě. Nemluvě o tom, kde jsou jejich zdroje (Čína, USA, Afrika) a přes jejich těžbu a prodej mohou vlastníci zdrojů pohodlně ovládat nebo taky blokovat celý automobilový průmysl. Už několik let ovládají především Evropu environmentální pošuci, co nevidí ani za první roh. A Evropu tím velmi úspěšně zlikvidují po ekonomické a tím i po sociální stránce. Poručíme větru, dešti, to už tady bylo. Příroda si bude dál dělat co chce sama. Nahoru, dolů, tak, jako v historii už mnohokrát. Přírodu nelze měnit, té se lze pouze přizpůsobovat. Závidím našim dětem jejich mládí, ale nezávidím jim ani trochu svět, do kterého vstupují.
G20u76s61t28a91v 54K20ř89í17ž
I v té vychvalované západní Evropě jsou kupována elektroauta především tehdy, pokud jsou na ně dotace. Jakmile někde dotace omezili, prodeje šly okamžitě dolů. A to mají úplně jinou kupní sílu, nežli střední a východní Evropa...
P82e87t51r 51H71a36r75i65p31r46a81s94a72d 83H53a58j81i47č
Když jsem psal asi před deseti roky, aby lidi, kteří elektromobilitě nevěřili, že přijde, spali dál, tak teď už se blíží budíček. Bude o to nepříjemnější, že na to nejsme připravení. Nic jsme nedělali, protože jsme spali.
J62a90n 39T89a98r60a47b25a
Nejsme připraveni? Po dvouapůl letech a 140 000km s BEV tvrdím, že na západ od Atén po Lisabon celkem připraveni jsme. Snad jedinou výjimkou je Polsko, kde to fakt procházka růžovým sadem není, především díky jisté nechytré bandě v koncernu, který mimo jiné vlastní i naši síť Benzina a druhý, kdo tam má máslo na hlavě, je slovenský Greenway.
M83i21r30e70k 92G56a51j32e90r
O čem se vůbec nemluví a chytráci z Bruselu vůbec při vydávání zákazů neuvažují, je otázka, co se bude dělat s vyrobeným benzínem, který ze zpracování ropy nepůjde eliminovat. Jednak se jeho cena propadne zase na dno, ale nebude se smět používat jinak, než do sekaček, což zakážou také záhy. Můj odhad je, že se benzín bude vozit tankerama do Indie a Jižní Ameriky, kde žádné zákazy platit nebudou. A protože bude levný, jeho spotřeba ještě stoupne a množství CO2 uvolňovaného do atmosféry dál poroste, jako ostatně roste bez ohledu na to, jaké zákazy mocná Evropská komise nastolí.
V81l66a32d67i77m75i33r 47M92i18n68a19r17i56k
katastrofa je samotná EU s bruselskou věrchuškou v čele, nějaká norma to už je jen taková třešnička na dortu
J76o92s88e89f 13K55r52a64t45o59c52h35v52i49l
To je prdlacka. V cervnu se ma taky hlasovat o tom, ze od 2027 prskticky nebudou nova synteticka chladiva. To bude teprve pruuuuus...
H92o21n20z75a 61Š80u33p
Nejdříve se musí denacifikovat a deekoteroristikovat Evropský parlament a pak se začít chovat jako opravdový hospodář. Ne jako pomatený shluk individuí. Jinak co nejdříve opustit tento pomatený spolek.
P17a31v30e84l 24M76a90r13t60i61n84e98k
Tohle už není střelba do vlastní nohy, ale přímo na komoru.
M54i96c53h57a12l 38H39r12u86b17o35š
A co by sa stalo, ak by sa ciste hypoteticky vsetky automobilky dohodli, ze ine ako spalovacie motory vyrabat nebudu a ze povedzme euro6 je maximum?
M49i80c97h10a96l 58H43u55d75e74c
Dostavaly by pokuty za prodej aut s prekracujicim Euro, az by to automobilky neutahly. Pokuty promitnute do ceny by udelaly auta neprodejnymi. Ovsem pouze vEU. Takze pobocky mimo by mohly a asi budou dale chrlit spalovaci auta. Pokud by se zakaz dostal do stavu jako vyroba zarovek, nylo by to vyborne. Ale to asi bohuzel nehrozi...
A69n71t68o15n88í77n 60K61a83t97z66e35r
Otázka zní: jak dlouho vydrží automobilky chrlit elektroauta?A Euro 7 je chorý výmisl EK a potažmo EU!!Na toto dojedou všechny automobilky v Evropě.Jenže to si nechce nikdo z politiků přiznat!!Viz článek o Škodovce,kde nemají co vyrábět neb nejsou díly.
J98i93ř94í 66S61l72a33v51í31č30e23k
Tak dlouho, dokud jim nedojdou čínské baterie nebo čipy. Ceny energií ponechávám stranou.
Kamion před nehodou vůbec nebrzdil, moderní tahač by tragédii zabránil
Policie obvinila řidiče za smrtelnou nehodu na D1. Litevský kamioňák narazil do osobního auta a...
Silničářští popletové pobavili Mohelnici. Zpackaný nápis zaujal každého
Zpackaná dopravní značka pobavila Mohelničany. Silničáři při stříkání nápisu na asfalt otočili...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Automobilová Evropa v čínské pasti. Levná auta tu prodávají dvakrát dráž
Využívat nástrojů globalizace, abyste na světových trzích dokázali produktem konkurovat cenou. To...
Nejhorší je, když sháníte auto narychlo, varuje expert na ojetinový byznys
Byznys s ojetinami v Česku stále roste. Po období, kdy ceny rostly a auta z druhé ruky šla na...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Daytona je zpátky! Hi-tech fosílie Ferrari má 12 válců bez turba i elektřiny
Novinka z Maranella nepokrytě křičí do světa: „Mám dvanáct válců!“ A navíc nemá žádné přeplňování...
Módu SUV odstartovala před 30 lety Toyota, dnes městské teréňáky frčí
Japonská automobilka Toyota představila 10. května 1994 model RAV4. Tři písmena ve jménu jsou...
OBRAZEM: Plejáda superkár gaučových pilotů. Znáte speciály světa videoher?
Virtuální závodiště jménem Gran Turismo, do kterého nově vyrazila i Škoda, umožňuje i bez řidičáku...
Piruety i slalom. Machři na policejních motorkách předvedli své umění
Jako ladné akvabely se proplétali mezi sebou a kuželkami. Policisté z motocyklové jednotky na svých...
Automobilová Evropa v čínské pasti. Levná auta tu prodávají dvakrát dráž
Využívat nástrojů globalizace, abyste na světových trzích dokázali produktem konkurovat cenou. To...
Prodej hrubé stavby domu 143 m2 s pozemkem 657 m2
K Rybníkům, Ostrava - Bartovice
4 200 000 Kč