Diskuze
Pyly útočí. Když kýchnete za volantem, jedete 14 metrů poslepu
Děkujeme za pochopení.
čita
Autor tohoto blábolu
by měl přestat pít,nebo jít studovat medicínu .Alergici ve většině případů nerozlišují ,při své nemoci,roční období.
Andee
Re: Autor tohoto blábolu
Tak já třeba jo. Pro mě je kritická druhá polovina května, někdy i začátek června. Zbytek roku je OK...
Mrhamotý Krdlebný Kňukvulín v2.0
Co?
Redaktor si neumí kejchnout s otevřenejma očima?
tenkdomacas
Re: Co?
Také mě to napadlo při čtení tohoto článku. Chtěl jsem říct něco ostřejšího, ale cenzor většinou nikdy nespí.
nick_bez_fanztazie
Od mala do prirody a telo si zvykne.
Ten co kejcha z kazdeho smitka ma pak proste smulu.
habr
Re: Od mala do prirody a telo si zvykne.
Modli se, aby se ti imunita ke stáří nezměnila. Není dnes nic mimořádného, že alergii člověk chytne v dospělém věku. Chce to fakt trochu fantazie,
net.Xtreme se nevzdává
Jako sorry
Ale jestli je povoleno jezdit a kýchat a ne si vzít prášek, tak je to na hlavu, já s antihistaminikem řídím v pohodě, ale příbalový leták budu muset zkontrolovat, až ho najdu, jsem alergický jen pár dní v roce tak jsem to nikdy neřešil...
Každopádně většinou se dívám dál než 14 metrů před sebe (podle mě by se spíš měl uvádět časový úsek, protože imho záleží na rychlosti, ale bulvár iDNES)...
yyq
rehtam se smichy
uz asi pet minut,skvely clanek i kdyz zcela mimo realitu.ja, coby alergik, kdyz kycham, nezaviram oci,ale porad drzim volant,brejle mi muj obtiz s dychacimi cestami opravdu nezlepsi.vetrat jen klimou, je asi pr automobilek a petrolejarskych koncernu ve stylu 'zaplatte si za sve studene cerne auto vevnitr trochu vic'.a dale:bezny alergik neotvira dvere, kdyz nastupuje?a po skonceni jizdy si luxuje svuj vuz v garazi do ktere pyl nezavital?:-)fakt vyborny clanek:-)
nakej_nick
proč kýchat?
zkušený zálesák i řidič si stiskne místo mezi horním rtem a nosem
ještě bezpečnější je, když pověříte spolujezdce, v tom případě ovšem pozor na vylétnuvší nudle, kdyby to náhodou nezabralo
Inkvizitor Johny
Re: proč kýchat?
Jistější je zmáčknout celý nos. Mačkat místo mezi rtem a nosem je sice estetické, ale tohle je prostě lepší
Modrý a zelený blesk
Jojo,
když dostane řidič záchvat, je lepší zastavit a počkat, až odezní.
Tak to by mne nenapadlo.
macarát
Musí-li někdo někam jet
když je zrovna zdravotně indisponován, tak nemá sedat za volant, ale nechat se odvézt jiným řidičem (a nebo strojvedoucím či pilotem, to také funguje).
Rambo-x
Ty v***e
To je ten super euro sterilní zdravý život......rozkvete pár kytek a lidi už sebou jeb*u o zem a třepají se
Co by jste dělali na vsi,tam teď kvete všechno,a zároveň se začíná pracovat venku.....a práce tam nepočká,když se to neudělá,není úrodaa chudáci měšťáčci pak nemají co žrát
Za to může ta přehnaná sterilizace všeho,z dokonale chemicky vysterilizovaného bráčku vyjdou ven a zabije je každá náhodně potkaná bakterie v hromadné dopravě nebo zrnko pylu......kam ten svět spěje
Andee
Re: Ty v***e
Co to meleš, alergici byli už ve starověku, ty sterilo
jizanskavlajka
asim mě ukecali
a také si nechám do fiatu ritmo cabrio tedy namontovat ten filtr abych nekejchal.na kejchání nemám čas musím koukat po flekách kam se zašít se sličnou stopařkou
jizanskavlajka
Re: asim mě ukecali
a pak si to vesele rozdám na rozkvetlé louce či ve stohu a nějaký pyly mě mužou být u zadele
Autofotka: Sen z plakátů v kotrmelcích. Mladíček v tunelu rozbil Ferrari F40
Symbol italské nenažranosti se již skoro čtyři dekády pokouší zabít své řidiče. Jízda s Ferrari F40...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Seat jede dál, přijdou facelifty a větší odlišení od značky Cupra
Evropské automobilky se možná až příliš shlédly ve velkých vozech, na kterých je větší marže, a...
Sdílení aut není jen doménou mladých. Zájem mají i padesátníci
Carsharing je alternativou ke klasickému vlastnictví automobilu, na kterou sází města i...
Autofotka: Sen z plakátů v kotrmelcích. Mladíček v tunelu rozbil Ferrari F40
Symbol italské nenažranosti se již skoro čtyři dekády pokouší zabít své řidiče. Jízda s Ferrari F40...
Čína udává v autoprůmyslu směr, pekingskému salonu vládnou elektromobily
Elektromobily a digitální konektivita jsou hlavním tématem největšího čínského autosalonu, který...