- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Je zajímavé, že v okolních zemích to zvládají. Jen tady v Čechách ne, a trvá to desetiletí.
V Nizozemsku platí silniční daň každý majitel vozidla. A rozhodně ne malou. Ovšem vytluk tady trefit, to jsou Vánoce. Když potom přijedu do České republiky, mám strach, aby se mi nerozsypalo auto, to silnice z Prahy směr Ústí nad Labem v pravém pruhu, to je zážitek.
Stav silnic v Česku nás pevně řadí do rozvojového světa... . Ano, a to i přesto, že do silničního stavitelství proniklo spousta nových technologií, bohužel v Česku neuplatňovaných. Je obecně známo, že každý silniční úsek mezi obcemi v ČR spadá pod správu příslušného právního subjektu.Tudíž za jeho stav odpovídají konkrétní lidé, tzv. cestmistři.Tento zcela nelichotivý stav silničního svršku v České republice je důsledkem těchto skutečností: Zanedbání pravidelné údržby, technologická a pracovní nekázeň, používání náhradních či nevyhovujících vstupních materiálů (studené zálivky prasklin a výmolů), zastaralé strojní vybavení, nedostatečné kontrolní mechanizmy. Ovšem jak se říká: "Ryba smrdí od hlavy" a jednoznačně za tento stav českých silnic, a to převážně ve Středočeském kraji, viním příslušné odbory dopravy na krajských úřadech v rámci ČR.
Škoda opravovat,alespoň ve městech a obcích. Auta budou jezdit pomalu nebo přijdou o kola
Řekl bych, že zapoměli říci ještě jeden důležitý důvod a to úžasnou "kvalitu" silničářských prací a zřejmě i používaného materiálu.
Je to děs, nejhorší je, že takto vypadají i úseky, kde se nový asfalt pokládal na podzim
Nedivte se, když se jede jen na cenu. Pak se to opravuje honem honem, směsi ty nejlevnější, už aby to bylo a mohlo se fakturovat.
Silnicím vadí "střídání arktických teplot s těmi jarními".... A k tomu za letošní"zimu" došlo kolikrát?