Pro zapojení do diskuse musíte mít oprávnění diskutovat.
V54l77a95d28i21s21l70a86v 56N86o58h66e11j62l
Pratele je to tim, ze se silnice opravuji naprosto smejdskym zpusobem a oprava vydrzi par mesicu, max rok ci dva. Videl jsem takovych oprav zalatovanim nespocet, co do roka byly tam kde predtim. Ruka ruku myje, doji se statni ci obecni rozpocet a prace (resp. rozkradani) je zajistena na spoustu let dopredu. Nikde jinde v EU toto neni, uz ani v Polsku ne. V Rakousku v horach luxusni silnice, opravy kvalitne (material, zpusob) a vsadim boty ze za nizsi cenu nez v CR. Zpusoby i materialy davno mame k dispozici, ale to by se nekteri nenazrali. Dezolatni silnice vyrazne odvadeji pozornost ridicu od samotneho provozu, ale hlavne ze se zvysila pokuta za tesne projeti na cervenou kdy se nikdo neomezil natoz ohrozil. Ale toto mnohem zasadnejsi slendrianstvi se neresi.
P75ř98e20m50y21s28l 32Č98e15j64p
Přitom silnice v Rakousku a Německu jsou úplně jiný level. Přeci není tajné, jak u nich spravují silnice. A nevěřím, že by se u nás nenašli lidé, kteří by to zvládli stejně precizně.
J76a51r30o55s52l75a50v 53K60r29a76t82o51c68h27v54í38l
Moje řeč. Když se podíváte na StreetView, tak dokonce i v kdejakém "Ulambátáru" najdete lepší povrch než v tuzemsku!
J21i70ř53í 82Ť26á10p19a37l
Tak proč by něco opravili pořádně a dostali zaplaceno pouze jednou, když se na místo můžou vracet každý rok, že? Snadné prachy.
J67a11k94u82b 54Š72a40f20a92n44d28a
Není to sice o povrchu ale vystihuje to práci silničářů u nás.
Jednoho dne se objevili silničáři a obsadili silnici plastovými patníky. A protože se jim to nechtělo udělat pořádně, zapichli je jen asi 5cm do štěrku vedle asfaltu. Za měsíc přišel silný vítr a polovinu jich pokacel. Nahlásil jsem to silničářům. Prý s tím něco udělají. Za 2 týdny je postavili znovu, ovšem stejně lajdacky. Za další měsíc přišel další silný vítr a zase jich polovina spadla. Už jsem to nikam nehlásil. V dalších týdnech spadly ještě nějaké. A vyrostla tráva. Tu se silničáři jali posekat. A tak to vzali tou jejich sekačkou co vše rozemele. I s těmi popadanymi patníky. Nevím, kolik ta instalace stala ale nevydržel to ani rok. A zda se, že majiteli silnice je to jedno.
R66o11m43a82n 26S57t12r56e31j36č97e51k
Druhé a třetí třídy jsou v nejhorším stavu za posledních 40 let. Argument o větším množství aut neberu. Jednak se vybere hromada peněz na dálničních známkách, silniční dani a DPH z paliv, jednak jsou dnes mnohem vyspělejší a mnohem produktivnější technologie na opravu silnic. V 90. letech jsem se smál Polákům, že si u nás užívají rychlou jízdu po kvalitních českých silnicích, zatímco u nich byly zvlněné asfalty položené snad přímo na písku. Dnes je to naopak
P10e76t70r 92D92r63a44p59a51l
Je to přesně naopak, používají se ty nejednodušší technologie,tedy lopata a hromada obalované drtí. Navíc jsou práce zadávány fuserum s zivnostakem.
J20a27r84o73s55l70a15v 56K45r72a58t34o98c87h37v77í87l
Kdybych měl začít fotit každou díru, tak to je lepší jít pěšky, než pořád zastavovat. Ať si kdo chce, co chce říká, v globále největší hnus je Brno a Brno venkov. To už se nedá nazývat silnicemi, neboť každá polňačka je rovinatější!
J36i34ř24í 53K86a11r69o58u93b
Tohle mě vždycky zajímalo a nikdy jsem na to nepřišel:
Proč se za to Brno doplňuje to nadbytečné slovo "venkov"?
J15a83n 78Š47m55í57d83a
Stav silnic v Česku nás pevně řadí "na východ"a to i přesto, že do silničního stavitelství proniklo spousta nových technologií; bohužel v Česku neuplatňovaných. Je obecně známo, že každý silniční úsek mezi obcemi v ČR spadá pod správu příslušného právního subjektu – krajské správy a údržby silnic. Tudíž za jeho stav odpovídají konkrétní lidé, tzv. cestmistři a jim nadřízení. Nelichotivý stav silničního svršku silnic 1. a především 2. a 3.třídy v České republice je důsledkem těchto skutečností: Zanedbání pravidelné údržby, technologická a pracovní nekázeň, používání "Náhradních" vstupních materiálů (např. řidiči nepříznivě přijímána tzv. technologie„JetPatcher“ = nekonzistentní provizorní zálivka nespojená s okolním živičným povrchem) , nevyhovující a zastaralé strojní vybavení, v rámci "úspor" probíhající snižování stavů výkonných (koncových) pracovníků a jejich nízká motivace. Nedostatečné kontrolní mechanizmy ze strany majitele komunikací, cinknutá výběrová řízení na vedoucí posty. "Ryba smrdí od hlavy" a jednoznačně za tento "rozvojový" stav českých silnic viním hejtmany/ky, jejich hejtmanské radní a náměstky pro silniční dopravu včetně odborů dopravy a oddělení pozemních komunikací na všech krajských úřadech v rámci ČR, snad s vyjímkou jihočeského.
J76a55n 82M58a18r70e86k
To mám vyfotit celou Prahu? Naprosto bezkonkurenční čeho jsem si všiml je "oprava" Opatovske pod tkz. Otikovou lávkou na Jiznaku. Občas se vozovka propadne, tak se přiveze zivice aby se vyplnila díra, udusa se no a následuje další kolo. Těch zaplat přibývá a samy už vytvářejí hrby.
J95a98n 84R62u48d27o11l88f
Nevolte negramoty a zloděje do vedoucích míst a pak bude i na ty "lepší" silnice.
J42a25r15o37s20l45a97v 33K25r24a24t60o64c31h76v97í27l
Tak dejte tip, protože za 35 let se už tam všichni až na komanče vystřídali a výsledek vidíme.
P10e50t31r 42H54a29m78ž65í47k
Fascinuje mě, že podobné "vozovky" mají i v Praze - nějakém asi sedmém nejbohatším regionu v EU. Nedávno jsme byli vyzvednout nové elektrokolo někde v Hloubětíně a myslel jsem, že už tam odtud neodjedu. Příšerný. Proč tam ty starosty lidé pořád volí dokola??? Na západě je běžné, že pokud developer a nebo správce energetické infrastruktury rozkope část silnice, musí pak obnovit celý povrch a ne zaplatovat část, jako u nás.
První elektrovůz pod půl milionu vyrobí na Slovensku. Nový citroën jsme zkusili
Exkluzivně Takže nakonec ani Čína, ani Volkswagen: rodinný elektromobil s cenou pod půl milionu korun, který...
Legendární ženevský autosalon končí. Může za to nejistota celého průmyslu
Legendární ženevský autosalon se již nebude konat. Organizátor akce, Comité permanent du Salon...
{NADPIS}
{LABEL} {POPISEK}
Stíhací vlajková loď stojí u Renaultu pod milion. Nabídne spoustu techniky
Rafale je francouzský dvoumotorový víceúčelový stíhací letoun a nově také vlajková loď automobilky...
Jízda na elektrickém tygru dohání automobilky. Ukvapený přechod jim škodí
Premium Sen o rychle rozšířené elektromobilitě se v Evropě i v USA rozplývá. Velkolepé plány narazily na...
{NADPIS}
{LABEL} {POPISEK}
Španělé připomněli blázna, co za volantem řešil hlavolam a jel poslepu
Nevěnování se řízení stojí za 32 procenty smrtelných dopravních nehod, varuje španělská policie....
UFO v Průhonicích. Tesla Cybertruck se na cestě Evropou zastavila v Česku
Cybertruck se v Evropě neprodává, neboť jeho hranatá karoserie z nerez oceli nesplňuje zdejší...
V Kopřivnici představí novou tatru. Phoenix zůstane věrný unikátní technice
Tatra Phoenix nové generace se představí ve středu 5. června v podvečer na polygonu společnosti...
Na největší festival expedičních aut v Evropě dorazila tatra i lamborghini
Abenteuer und Allrad (Dobrodružství a pohon všech kol) je v Německu pojem – a vlastně nejenom tam....
Autozápisník: Lady Gaga má šaty z nárazníku. A znáte siamská autodvojčata?
I v květnu se toho stalo ve světě aut mnoho zajímavého. Opět jsme prošli pelmel událostí a ty „nej“...
Prodej, Pozemky, 1100m2 zastavitelný - 10663m2 orná - celkem 11.763m2 - Vážany nad Litavou
Vážany nad Litavou, okres Vyškov
2 300 000 Kč