Pro zapojení do diskuse musíte mít oprávnění diskutovat.
V26l73a96d43i26s62l14a14v 36N22o32h19e93j59l
Pratele je to tim, ze se silnice opravuji naprosto smejdskym zpusobem a oprava vydrzi par mesicu, max rok ci dva. Videl jsem takovych oprav zalatovanim nespocet, co do roka byly tam kde predtim. Ruka ruku myje, doji se statni ci obecni rozpocet a prace (resp. rozkradani) je zajistena na spoustu let dopredu. Nikde jinde v EU toto neni, uz ani v Polsku ne. V Rakousku v horach luxusni silnice, opravy kvalitne (material, zpusob) a vsadim boty ze za nizsi cenu nez v CR. Zpusoby i materialy davno mame k dispozici, ale to by se nekteri nenazrali. Dezolatni silnice vyrazne odvadeji pozornost ridicu od samotneho provozu, ale hlavne ze se zvysila pokuta za tesne projeti na cervenou kdy se nikdo neomezil natoz ohrozil. Ale toto mnohem zasadnejsi slendrianstvi se neresi.
P26ř46e93m68y20s36l 72Č40e70j65p
Přitom silnice v Rakousku a Německu jsou úplně jiný level. Přeci není tajné, jak u nich spravují silnice. A nevěřím, že by se u nás nenašli lidé, kteří by to zvládli stejně precizně.
J33a67r62o37s52l16a10v 79K11r67a56t61o36c71h33v47í33l
Moje řeč. Když se podíváte na StreetView, tak dokonce i v kdejakém "Ulambátáru" najdete lepší povrch než v tuzemsku!
J75i32ř81í 51Ť43á82p15a48l
Tak proč by něco opravili pořádně a dostali zaplaceno pouze jednou, když se na místo můžou vracet každý rok, že? Snadné prachy.
J69a90k23u35b 48Š87a84f13a41n20d58a
Není to sice o povrchu ale vystihuje to práci silničářů u nás.
Jednoho dne se objevili silničáři a obsadili silnici plastovými patníky. A protože se jim to nechtělo udělat pořádně, zapichli je jen asi 5cm do štěrku vedle asfaltu. Za měsíc přišel silný vítr a polovinu jich pokacel. Nahlásil jsem to silničářům. Prý s tím něco udělají. Za 2 týdny je postavili znovu, ovšem stejně lajdacky. Za další měsíc přišel další silný vítr a zase jich polovina spadla. Už jsem to nikam nehlásil. V dalších týdnech spadly ještě nějaké. A vyrostla tráva. Tu se silničáři jali posekat. A tak to vzali tou jejich sekačkou co vše rozemele. I s těmi popadanymi patníky. Nevím, kolik ta instalace stala ale nevydržel to ani rok. A zda se, že majiteli silnice je to jedno.
R10o75m60a29n 22S52t18r35e13j64č20e32k
Druhé a třetí třídy jsou v nejhorším stavu za posledních 40 let. Argument o větším množství aut neberu. Jednak se vybere hromada peněz na dálničních známkách, silniční dani a DPH z paliv, jednak jsou dnes mnohem vyspělejší a mnohem produktivnější technologie na opravu silnic. V 90. letech jsem se smál Polákům, že si u nás užívají rychlou jízdu po kvalitních českých silnicích, zatímco u nich byly zvlněné asfalty položené snad přímo na písku. Dnes je to naopak
P44e72t13r 96D17r88a23p88a84l
Je to přesně naopak, používají se ty nejednodušší technologie,tedy lopata a hromada obalované drtí. Navíc jsou práce zadávány fuserum s zivnostakem.
J56a88r81o24s85l54a62v 78K70r57a93t60o74c47h56v24í12l
Kdybych měl začít fotit každou díru, tak to je lepší jít pěšky, než pořád zastavovat. Ať si kdo chce, co chce říká, v globále největší hnus je Brno a Brno venkov. To už se nedá nazývat silnicemi, neboť každá polňačka je rovinatější!
J68i98ř35í 56K11a82r59o68u77b
Tohle mě vždycky zajímalo a nikdy jsem na to nepřišel:
Proč se za to Brno doplňuje to nadbytečné slovo "venkov"?
J61a44n 90Š76m24í27d31a
Stav silnic v Česku nás pevně řadí "na východ"a to i přesto, že do silničního stavitelství proniklo spousta nových technologií; bohužel v Česku neuplatňovaných. Je obecně známo, že každý silniční úsek mezi obcemi v ČR spadá pod správu příslušného právního subjektu – krajské správy a údržby silnic. Tudíž za jeho stav odpovídají konkrétní lidé, tzv. cestmistři a jim nadřízení. Nelichotivý stav silničního svršku silnic 1. a především 2. a 3.třídy v České republice je důsledkem těchto skutečností: Zanedbání pravidelné údržby, technologická a pracovní nekázeň, používání "Náhradních" vstupních materiálů (např. řidiči nepříznivě přijímána tzv. technologie„JetPatcher“ = nekonzistentní provizorní zálivka nespojená s okolním živičným povrchem) , nevyhovující a zastaralé strojní vybavení, v rámci "úspor" probíhající snižování stavů výkonných (koncových) pracovníků a jejich nízká motivace. Nedostatečné kontrolní mechanizmy ze strany majitele komunikací, cinknutá výběrová řízení na vedoucí posty. "Ryba smrdí od hlavy" a jednoznačně za tento "rozvojový" stav českých silnic viním hejtmany/ky, jejich hejtmanské radní a náměstky pro silniční dopravu včetně odborů dopravy a oddělení pozemních komunikací na všech krajských úřadech v rámci ČR, snad s vyjímkou jihočeského.
J73a52n 85M78a15r36e97k
To mám vyfotit celou Prahu? Naprosto bezkonkurenční čeho jsem si všiml je "oprava" Opatovske pod tkz. Otikovou lávkou na Jiznaku. Občas se vozovka propadne, tak se přiveze zivice aby se vyplnila díra, udusa se no a následuje další kolo. Těch zaplat přibývá a samy už vytvářejí hrby.
J55a56n 41R16u25d70o69l35f
Nevolte negramoty a zloděje do vedoucích míst a pak bude i na ty "lepší" silnice.
J55a81r15o29s24l63a37v 54K16r31a54t18o91c27h87v92í43l
Tak dejte tip, protože za 35 let se už tam všichni až na komanče vystřídali a výsledek vidíme.
P69e45t96r 42H10a78m10ž68í75k
Fascinuje mě, že podobné "vozovky" mají i v Praze - nějakém asi sedmém nejbohatším regionu v EU. Nedávno jsme byli vyzvednout nové elektrokolo někde v Hloubětíně a myslel jsem, že už tam odtud neodjedu. Příšerný. Proč tam ty starosty lidé pořád volí dokola??? Na západě je běžné, že pokud developer a nebo správce energetické infrastruktury rozkope část silnice, musí pak obnovit celý povrch a ne zaplatovat část, jako u nás.
Autofotka: Sen z plakátů v kotrmelcích. Mladíček v tunelu rozbil Ferrari F40
Symbol italské nenažranosti se již skoro čtyři dekády pokouší zabít své řidiče. Jízda s Ferrari F40...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Fiat 500X je tajný tip z bazaru. Když měníte olej, vydrží věčně
Premium Kompaktní crossover je na trhu od roku 2014 a v roce 2018 prodělal facelift spolu s přechodem na...
Přehlídka automobilových perel vzdala hold zapomenutým českým značkám
Výstava automobilových veteránů v pražské Hostivaři připomněla výročí 90 let Jawy a 100 let...
Seat jede dál, přijdou facelifty a větší odlišení od značky Cupra
Evropské automobilky se možná až příliš shlédly ve velkých vozech, na kterých je větší marže, a...
Sdílení aut není jen doménou mladých. Zájem mají i padesátníci
Carsharing je alternativou ke klasickému vlastnictví automobilu, na kterou sází města i...
Prodej rodinného domu, 3+1, se zahradou a parkováním
Družstevní, Tišnov, okres Brno-venkov
4 500 000 Kč