- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Stejně motorkáři buspruhy používali, i když nesměli.
V Anglii žádný motorista na buspruh většinou nevjede, mají tam kamery a platí se pokuty.
Dekujeme za ty dary. Jeste prosim povolte parkovani na chodniku pokud zbude 1,5m sirky pro pesi jako je to v Polsku. A jeste prosim odboceni vpravo na cervenou.
Jenže ty bus pruhy povoluje magistrát. Chodníky by mohl povolit dopravním značením též.
Tu červenou jo tak to musí udělat poslanci, ale pochopte to je práce a ta bolí.
Tak ještě většinu buspruhů vrátit do režimu provozu jen ve špičkách, a bude i čemu zatleskat.
Podívej se, kolik aut používá buspruh ve špičce! Vrchlického je názorný příklad.
Z tohoto privilegia mimo jiné pro kurýry nejsem nadšen.
Nebylo by jednodušší (a levnější) než měnit stovky značek, přidat do vyhlášky větu, že bus pruh mohou využít i motocykly?
Podobná pakárna jako s kruhovými objezdy - místo aby bylo ve vyhlášce, že auto na kruháči má přednost, tak osadíme patnáct set kruháčů značkami dej přednost
Levnější možná ano, jednodušší určitě ne.
Co mě hlava nebere, proč do bus pruhů může taxi. V čem má tato živnost privilegium?
Že jo? To mě už taky kolikrát napadlo...
Hlavně by měla města upustit od travnatých ploch v kolejích tramvají. Tyto poté nemůžou využít sanitky, policie i hasiči a téci kvůli tomu v kolonách.