- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Podle VINu byl můj VW Golf 7 Variant taky vyroben v Zwickau. Naprosto úžasné auto, kdy jsem za nové dával 06/2015 452 000Kč (Výbava Comfortline + nějaké blbosti navíc jako přední mlhovky atd.). V červnu jsem, byl na STK a technik byl hotový za pár minut s tím, že příště prý nemám otravovat s autem, které je jako nové :) To byly doby. kdy měl VW zájem o své zákazníky. Pak se někdo totálně zbláznil a tohle je výsledek. Pokud tenhle článek někoho alespoň minimálně překvapil, ať mi prosím napíše co vytvořilo ten moment překvapení.
No oni by se měli zeptat i lidí jaké auta by chtěli a nejenom vyrábět dle světových trendů, které si sami aj vymyslí
Divné názvy, divné dizajny, divné ceny...
Ono potenciálních zájemců o auto do města za cenu vyšší, než na cesty, zas tak moc nebude. Zejména u nás... Chápu, že jsou odvážlisti, co s tím dokáží ujet i 1200 km za 3 dny. Dřív se taky našli lidi, co dojeli autem do Bulharska....
Tak ono i s id3 se dá ujet 1000 km za čas něco přes 10 hodin.
No, uvidíme, jak se s tím VW popere. Nedřív se Tesle posmívali, pak začali být agresívní a nakonc se ukazuje, že nemají konkurence schopné auto.
A přitom stačí vyrábět to, co zákazník chce kupovat
Tak samozřejmě, ale nemylte se, my v ČR jsme takový skanzen. Zákazník chce BEV, ale ne od Škody a VW. A to je vážně špatně. Jsme v EU o generaci, dvě za světem. A tím nemyslím jenom Teslu, ale i mnohé korejské a čínské automobilky.
Jak je to jen mozne, vzdyt prece Nemci schaffen das... nebo? A kde jsou ti europoslanci, kteri vykrikovali jak musime rychle prestavet na EV i Skodovku jinak nam ujede vlak?
Jenomže to přestavěli pomalu, takže jim ten vlak ujíždí.
Kampak zmizely příspěvky zdejších elektroaktivistů, kteří donedávna sebevědomě tvrdili, jak prý všechno pošlape, jak prý mají Němci vše dokonale naplánováno atd.?
No ten prave dost ujel, to je ten problem ze jo....
Třeba to chce začít vyrábět auta, která chce zákazník a ne která chce Brusel. I kdyby mi teoreticky nevadila cena elektroauta, tak je pro mne k ničemu. Měl jsem ho půjčené a rád ho zase vrátil. Čekat hodinu na nabíječku, hledat pořád dobíjecí místa..... malý dojezd, nemám to kde nabíjet atd.....
No, auto má sloužit člověku, ne naopak. Kdo jezdí jen 10 km do práce a bydlí v RD, tomu to nevadí. Ale vnucovat to všem je zvěrstvo.
A to jsou na ta auta dotace nebo úlevy ze všech stran
No ale elektromobily se prodávají, jen VW se neumí nějak trefit do vkusu a potřeb zákazníků.