Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Škoda a VW si půjčí techniku elektroaut od Hyundaie

Koncern Volkswagen upravuje strategii elektrifikace a stále více se orientuje na outsourcing. Bude kupovat celé platformy, ale i bateriové sety od Číňanů a Korejců. I Škoda tak bude využívat bateriové komponenty pro svá elektroauta od konkurenčního Hyundaie, který si z ní ještě před několika lety dělal v tuzemských reklamách legraci.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RD

Co na to asi tak rika socialni demokrat, manazer skodovky jahn?

By se zase mohl pochvalit, jak skodovka dela na koleni vyvoj spalovacich motoru. Jeste by mohl zminit jak to financuji. Penize na to hledaji lupou, protoze na to od VW na to nedostali ani euro a cele to zaplati sami.

0 0
možnosti
LV

L15e60o81š 61V62a98c47e89k

22. 8. 2023 15:38

Tak především kdo v Evropě stojí o auta na baterky, ještě za tu cenu. Nebýt dotaci a umeleho zdražování spalováků téměř nikdo. A za druhé v Číně se pomalu neda registrovat jiné auto nez bateriové, nebo je to aspoň výrazně složitější, navíc spousta bohatých cinanu žije v megalopolich, kdy se z města nedá ani vyjet. Proto tam lidi elektromobily kupují. Vpo většinu Evropanů to je nesmysl.

0 0
možnosti
HK

Jakže byl ten škodováckej slogan? "Jsme tak dobří, že nás kupuje i konkurence"? Jó, karma je zdarma.

1 0
možnosti
MG

M26i81r87e56k 20G93a73j85e11r

19. 8. 2023 20:12

VW je pozadu především proto, že pozadu být chtěli. Proto také vyhodili Herberta.

0 0
možnosti
ZP

Co když je Herbert blb a byl superarbitrován blbost? Vás nadšenců pro EV V ČR taky moc není.

1 1
možnosti
MG

M34i29r92e23k 31G33a93j27e50r

19. 8. 2023 20:05

VW je už jako "tonoucí se stébla chytá". Jako druhá nejzadluženější automobilka na světě bude kupovat vše, co jí budou jiné úspěšné automobilky ochotné prodat. Kdo asi bude ve VW utápět peníze? Která německá banka si to riskne? Stejně nebude schopna konkurovat Tesle, protože nebude mít ty nejlepší a zároveň nejlevnější baterie od CATL jako bude mít Tesla.

0 0
možnosti
PHH

VW tím nepřímo říká, že jim ujel rychlík. Nejdřív Tesla a teď už i čínské automobilky. BYD, MG a další válcují tradiční výrobce spalovacích motorů. Ford, GM (všimněte si podoby s MG, jistě ne náhodnou) si kaké nestojí nijak růžově. Nebýt Herberta Diesse, tak je VW ještě v mnohem větším průšvihu. Budou to zase zachaňovat státní dotace jako už mnohokrát?

2 1
možnosti
MP

Jste si mozna nevsiml, ale MG je byvala britska znacka, kterou Cinani koupili a jeji jmeno nema nic spolecneho s General Motors

5 0
možnosti
JM

Když jsem žil ve městě, tak jsem auto vůbec nepotřeboval a že bych si koupil městské SUV za 600k to by mě vůbec nenapadlo a pokud na to automobilky sází, tak jsou ti manažeři ještě hloupější než jsem si myslel. Proč cpát auta do měst? Tam bude za chvíli všude povolená max 30km/h. Autem tam nikam nedojedete. To bude lepší investice do elektrického kola. Ty elektromobily za 600k neujedou v zimě ani 200km. Co s takovým autem. To je úplný nesmysl a stavět na tom svůj business plán je hovadina.

1 2
možnosti
PHH

Třeba ty nové čínské platformy ujedou i v zimě 250, nebo 350. Možná i 400? Bude to pořád málo?

0 0
možnosti
JM

A člověk by si myslel, že příběh Nokie by mohl být pro tak moc přeplácené manažery evropských automobilek varováním. A oni tak dlouho s rypákem nahoře stáli, až stoji opodál. Ty plány na kooperaci s Korejci a Číňany jsou fajn, ale proč kupovat a připlácet za VW a Audi, když to bude jen přejmenovaný čínský nebe korejský výrobek. To si ten Hyundai koupím rovnou nebo za pár let i tu čínskou značku.

4 1
možnosti
Foto

Evropa zaspala. To sejí stává často. Tak dlouho se lidi u nás přesvědčovali, že je ekektromobilita slepá větev a že budoucnost patří naftě, až tomu uvěřili. Teď poznali, že se spletli a že je slepá větev nafta, ale už je pozdě.

3 1
možnosti
ZP

Tak to určitě není, ale když pro nás jako pro firmu bude zajímavé kupovat EV, tak nějaké koupíme, ale zatím to tak není.

1 1
možnosti
GK

Když automobilky mohly protestovat proti absurdním plánům hujerů, kteří se zbláznili do klimaaktivismu, mlčely. Mohly se razantně ozvat, spoluorganizovat demonstrace svých zaměstnanců, burcovat... Jenže ony došly k názoru, že se jim vyplatí připojit se k bláznům, protože určitě přijdou megadotace, bude ještě větší zisk a politici je budou drbat za oušky a chválit, jak jsou úžasně "eko". Dopadne to ale tak, že automobilky budou montovat asijské technologie a software. Navíc se v Evropě rozšíří čínská elektroauta, tomu nikdo nezabrání. Tak začíná postupný odchod evropského průmyslu do bezvýznamnosti.

6 3
možnosti
OB

Nemáš vlčí mlhu? :D

1 2
možnosti
  • Nejčtenější

Legendární ženevský autosalon končí. Může za to nejistota celého průmyslu

31. května 2024  17:39,  aktualizováno  23:54

Legendární ženevský autosalon se již nebude konat. Organizátor akce, Comité permanent du Salon...

Návod na města bez nehod: přesednout na bicykly, zvýhodnit chodce, zpomalit

28. května 2024

Oběti dopravních nehod jsou tragickou součástí silničního provozu. Jako cosi krajně nechtěného,...

{NADPIS}

{LABEL} {POPISEK}

Volha se vrací. Čínská auta budou montovat na linkách místo škodovek

25. května 2024

Dobový seriál České televize, kde titulní roli hraje sovětská automobilová ikona, Volha 21 Carevna,...

Stíhací vlajková loď stojí u Renaultu pod milion. Nabídne spoustu techniky

30. května 2024

Rafale je francouzský dvoumotorový víceúčelový stíhací letoun a nově také vlajková loď automobilky...

{NADPIS}

{LABEL} {POPISEK}

Designová frajeřinka. Karavan pro milence jsme zapřáhli za ladný hyundai

27. května 2024

Je to domov na kolech, za kterým se lidé otáčejí. Minikaravan SteelDrop má kovový potah,...

Americký mamut padl na kolena před 15 lety. Bankrot GM musela odvrátit vláda

1. června 2024

Americká automobilka General Motors byla několik desítek let světovou jedničkou a se svými vozy...

Dítě patří v autě do sedačky. Pravidla jsou jasná a striktní

1. června 2024

Za ignorování povinnosti vozit dítě v sedačce dostane řidič až pět tisíc korun pokuty – a hlavně...

Legendární ženevský autosalon končí. Může za to nejistota celého průmyslu

31. května 2024  17:39,  aktualizováno  23:54

Legendární ženevský autosalon se již nebude konat. Organizátor akce, Comité permanent du Salon...

KOMENTÁŘ: Renault se s VW nedohodl, Francouzi se proto paktují s Číňany

31. května 2024  14:33

Francouzská automobilka Renault bude vyvíjet levný elektromobil značky Twingo s cenou do 20 000 eur...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!