Pohledem do rodného listu nasupeného autíčka se ale karta obrátí.
Zuřivý Nissan Micra 350SR je z jiného těsta, pohání ji totiž 3,5 litr.
Nákupní tašky odveze městská hromadná doprava, tahle micra rozhodně patří na okruh.
Že něco nebude úplně v pořádku napovídají osmnáctipalcová kovaná kola Rays, která normálně nosí nissan z opačného konce modelové škály - 350Z.
Vše je jasné při pohledu do interiéru. Na odvoz nedělního nákupu tahle micra opravu stavěná není. Pro posádku zbyly pouze dvě sedačky a zbytek zabírá šestiválcový tříapůllitr z murana.
Z roztomilého „ženského“ auta je rázem vlk v rouše mikřím, který disponuje ďábelským výkonem 310 koní (228 kW).
Nissan Micra 350SR má britskou občanku. A tradice britských sportovních aut ze staré školy říká, že je lepší, když záď auto předbíhá. Micra tak dostala pohon zadních kol, motor se dočkal patřičného odladění a připojena byla převodovka z Nissanu Altima SE-R. Malou, roztomilou, přemotorovanou bestii vystřelí na stokilometrovou rychlost za méně než pět sekund.
Sériovou výrobu tohoto bolidu na kolech japonská automobilka neplánuje, jediným exemplářem straší britské novináře tamní pobočka Nissanu.