Pro zapojení do diskuse musíte mít oprávnění diskutovat.
P23e73t56r 62H41á32j44e21k
Dřív se řešila ergonomie. Dneska to vypadá, že je to slovo v automobilkách na blacklistu...
M46i85r54e76k 92D17o15č26k44a87l
e65 byla o trochu driv nez 2021 :)
Kazdopadne takovou jednoznacnou anketu jsem na iDnes jeste nevidel 52:0
Rad bych na to videl zakon, ale hvezdicky jsou lepsi nez nic.
Treba resit zamlzene okno nebo rozpalenou vyhrivanou sedacku za jizdy na dotekovem displeji proste za jizdy neni bezpecne.
M48a61r46t95i82n 60J44u37r91č91a
Dnešní auta jsou úplná tragédie, ať už zmíněný displej, nebo absence pořádného úložného prostoru. 20let starý auta jsou proti dnešním naprostý luxus.
V62á94c74l22a78v 30N80o13v36o22t98n27ý
Máte naprostou pravdu. Bohužel dnes mají navrch vlhké sny designérů, před účelností a praktičností.
M74i27c89h38a68l 11Z69e54t51e80k
Nebezpečnost stoupá ještě více pro starší řidiče, kteří potřebují brýle na blízko, protože ikonky na displeji jsou prťavé a nečitelné i pro toho, kdo má pouhé dvě dioptrie. Pak je to skutečně o mačkání naslepo a nezbyde než zastavovat, nasadit okuláry a hledat v menu. Kdo tohle vymyslel, musel být opravu velký ichtyl.
J13a79n 68P32a76š77t73a
To máte spíš problém s viděním na dálku, pokud nevidíte na palubní desku, nebo velký displej. Na blízko byste to musel mít pár cm až desítek cm od očí.
J12a96k93u51b 28P83u90s78t64i24n85a
Bez blinkru to proboha projde homologaci?
J34o22s17e74f 42Č31e85r28v15e54n91i43c67k47ý
Já mám necelé dva roky starého Karoqa a jsem s řešením spokojen. Co potřebuji během jízdy, to je ovládáno tlačítky nebo otáčením příslušného ovládacího prvku. Do ovládání přes infotainment vůbec nechodím.
O50n81d90r94a 53M55i53k12e39s33k25a
Uvažoval jsem o koupi Peugeotu 308 GTI, nakonec jsem ho nekoupil. Odradilo mě, že skoro vše ve středovém panelu musíte ovládat přes dotykový displej, výjimku tvořilo kolečko ovládání hlasitosti a tlačítko výstražných blinkrů, za příplatek jste měli třetí tlačítko - vysouvání CD z mechaniky.
To byl opravdu jediný důvod proč jsem tohle auto nekoupil...
J14i75ř55í 43K98a58r13b85a82n
Automobilky prostě šetří, kvalitní mechanické spínače jsou drahé. Počítačové klávesnice s kvalitními mechanickými spínači jsou ty nejdražší. Zákazník musí říci dost, tohle nechci, jinak si automobilky dál půjdou pro ně nejpohodlnější cestou. Nejkomfortnější pro řidiče je zachovat klasické osvědčené ovládací prvky a alternativně nabídnout i ovládání přes displej. Alternativně, ne výhradně. Ostatně koukněte třeba na nový elektrický Rolls-Royce Spectre, jde právě touto cestou
J30a38n 72V38ě47r47n45ý
Ten nejdražší mechanický spínač stojí kolik? Tak dolar? Kolik tisíc spínačů by tam musela automobilka dát aby se to nějak výrazně projevilo na ceně?
Plus snad si nemyslíte že ta elektronika, obrazovky a software k tomu jsou zadarmo?
Docela by mě zajímalo kolik těch lidí co tady brečí po tlačítkách reálně pravidelně kupuje nové auta, nebo jestli to nebude tak že na auto prostě nemají, tak žádnou automobilku nezajímají.
V20í63t 36O14ž76a11n98a
Všude deset jízdních asistentů, tak jakpak je problém v ujetí pár desítek metrů, bez kontroly řidiče?
L83i21b67o42r 31J82a82n59e38č54e39k
JAsne ze je, schvalne jestli ti dojde proc. A proc nejsou autonomni auta stale homologovana. Tedy v EU.
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Čína udává v autoprůmyslu směr, pekingskému salonu vládnou elektromobily
Elektromobily a digitální konektivita jsou hlavním tématem největšího čínského autosalonu, který...
Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování
Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Instalatér do Německa
Arcon Personalservice GmbH
nabízený plat:
75 260 - 90 320 Kč