Diskuze
Sto šedesát na dálnici: Rakušané to vyzkoušeli a řekli ne
Děkujeme za pochopení.
Vasek
Kdyby 130 a 160
Problem je v tom, ze kdyz je u nas 130, tak se jezdi prumerne 150, kdyz bude 160, tak kdo na to bude mit pojede 200, a kdyz dnes nadava kamionu ktery jede o 60 mene, tak bude nadavat vsem slabsim autum ktere jedou treba 130, protoze pojedou o 70 mene nez on. Pravdepodobne nasi zakonodarci si chteji nechat dalnici jen pro sva nadupana auta, ktere nikdo nepokutuje. Nejlepe by asi bylo vyradit vsechna vozidla ktera nejedou alespon 160 z provozu dalnice. Problem ktery nikdo neresi je dodrzovani bezpecne vzdalenosti kdyz ve 140 mate nalepeno na prdeli ve vzdalenosti tak 1m dalsi auto je to fakt bezpecne. Brany ktere jsou opatreny ctecim zarizenim na SPZ by mohly slouzit jako v mnoha jinych statech jako usekove radary bez zadnych nakladu. Pak by Praha - Brno se tezko jezdilo za 1 dinu 7 minut.
__XXXX___
Re: Kdyby 130 a 160
Ano, novým "ekologickým" zákonem se rapidně sníží počet aut, která tu 160 nevytáhnou. Jde o to, jestli to prospěje majiteli, který jezdí 15 km denně po rozbité silnici 3. třídy...
Blue
Právě jsem přijel z dovolené
Nejsem až tak proti 160, i když D1 je v docela žalostném stavu.
Ale nevím, jak se bude z té 160km/h brzdit, když se rozhodne předjíždět jeden kamion druhý v rychlosti 80-90 km a předjíždí rychlostním rozdílem tak 5 km/h více než kilometr.
Dneska mi takhle někteří tiráci pili krev několikrát a bylo to mnohdy docela o hubu, i když jsem jel cca 140 (plně naložené auto s pětičlennou rodinou, psem a třemi koly na střeše - docela se prodlužuje brzdná dráha).
Jintaj
Mohli jsme Vám.....
...zařídit příjemné a efektivní cestování po dálnicích. Bez kolon, zbytečného brždění, rozjíždění a bezdůvodně pomalé jízdy. ALE MY JSME ŘEKLI NE
(vaši politici ve spolupráci s ekoteroristy)
vandit
160 na D1 ?
Tak nevim, ale nekdy mam pocit ze ti co se hadaji nekde v praglu o 160ku asi nikdy sami nejeli na D1. 150-170 je bezna jizdni rychlost kterou se - pokud je (nas) nezbrzdi kamion - posunuje CELY levy jizdni pruh... tak co resite ?
Mak1
Veselé je,
že když rakušani zrušili celodenní svícení, tak se u nás psalo, že my to rušit nebudeme, protože to má smysl. A když zruší 160, tak jsou to ti moudří rakušani .......
tom
nerozumím té polemice
Nevim proč někdo v tom článku dlouhosáhle komentuje nějaké omezení rychlosti ,stejně se na dálnici jezdí kolikrát i 200 uplně normálně tak nevim co tady chtějí řešit.A takový polemiky jako že to nejde a podobně nejsou na místě.V každým případě je dobrý mít navigaci s radary a pokud možno i vysílačku aby člověk věděl kde stojí a potom se na nějaký limity můžete vykašlat.
OttoCZ
Kdyby se už radši pořádně opravila D1
místo toho, aby se vymýšleli populistické krávaviny typu zvyšování povolené rychlosti. Těch 160 se dá v Německu, kde jsou zaprvé naprosto jiné dálnice (ne tankodrom, jak u nás) a zadruhé není na každých 500 metrech sjezd nebo benzinka. Taky ten 3. pruh by nebyl od věci. Kdyby u nás na ministerstvech neseděli mafiání, možná by se zjistilo, že se dá dálnice postavit za třetinovou cenu a přitom několikanásovně kvalitněji.
Racky
K čemu jsou dálnice?
Když jsem si pročetl tabulku rychlostí, tak mě napadla otázka k čemu vlastně dálnice jsou, když se na nich třeba v norsku jezdí jen 90, někde 110 a maximálně 130, když každej Matiz jede aspoň 150? Je jasný, že se na to musí s citem, zvlášť když prší atd, ale to co je na rychlosti nejnebezpečnější (tedy velmi rozdílná předjíždějícího a předjížděného) tu odpadá.
tmf
Německo, neomezeně???
hmm, bejvávalo, přijde mi poslední dobou, že všude už je omezení na 120 a kolem měst 80 i méně. Už to není co bejvalo, opravdu neomezených úseků moc nezbývá.
A D1, ta je podle mě na většině nesjízdná, kvalitou hluboko pod okreskami. Většinou to připomíná tankodrom, zvláště pravý pruh, tam by mělo být doporučeno max 30 nebo naopak více jak 200 (takový let nad tím bordelem)
Autofotka: Sen z plakátů v kotrmelcích. Mladíček v tunelu rozbil Ferrari F40
Symbol italské nenažranosti se již skoro čtyři dekády pokouší zabít své řidiče. Jízda s Ferrari F40...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Seat jede dál, přijdou facelifty a větší odlišení od značky Cupra
Evropské automobilky se možná až příliš shlédly ve velkých vozech, na kterých je větší marže, a...
Sdílení aut není jen doménou mladých. Zájem mají i padesátníci
Carsharing je alternativou ke klasickému vlastnictví automobilu, na kterou sází města i...
Autofotka: Sen z plakátů v kotrmelcích. Mladíček v tunelu rozbil Ferrari F40
Symbol italské nenažranosti se již skoro čtyři dekády pokouší zabít své řidiče. Jízda s Ferrari F40...
Čína udává v autoprůmyslu směr, pekingskému salonu vládnou elektromobily
Elektromobily a digitální konektivita jsou hlavním tématem největšího čínského autosalonu, který...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!