Diskuze
Staré auto je mnohem méně bezpečné, potvrzují statistiky
Děkujeme za pochopení.
S42t65e38f14a52n76o 26S57i58n69i52g48a43g27l76i72a
Kdyz dostanu na vyber mezi funglovou Oktavkou, a timhle Volvem S90 za zlomek ceny nove Okty, dam jednoznacne prednost Volvu: http://www.tipcars.com/volvo-s90/30iaut-nove-pneubrzdystk-23520352.html
J90i54ř42í 30U64n34č74o60v41s81k56ý
Mám staré Clio 15 let, syn feldu 5 let, ale bych neměnil, když ji má v opravě jezdí s mým. Tak co je lepší.
L34i60b92o36r 16B34a13š26t49ý86ř
Asi jsem divnej ale radši jezdím ve 20let starým Mondeu než v 7mi leté Octávce.Mají stejnou výbavu ale u forda mě neblbne centrál,el. okna,klima a když s ním ujedu 600 kilometrů v kuse tak můžu chodit bez bolení zad.Odešel mi synchron u trojky-sehnal jsem komplet repas převodovku za litr.Zkuste najít cenu na Octávku
J24i67n66d44ř90i94c83h 96Š75k34o70p26e57k
pravda částečně.
Náhradní díly na 20 let staré auto budou levnější než na mladší.
P30a67v60e73l 65J62o37n71á81š
Zajímavé. Deset let staré auto je nebezpečné, ale tank starý 50 let ne. Jak je všechno relativní....
F67r19a16n31t62i35š81e90k 59L13e73b41e75d89a
článek je ukázkou jak krásně se dají statistiky pokroutit aby výsledek byl takový jaký zadavatel chce
M12i72r68o55s60l46a63v 21U25r41b10a57n
Neni ta statistika ponekud "podivna" ? To bychom mohli take rici, ze pocet usmrcenych ve vozidlech starsich jednoho mesice je vyssi nez ve vozidlech mladsich jednoho mesice..
A naopak by se dalo rici, ze podil usmrcenych ve vozidlech starsich 40 let je mensi nez ve vozidlech mladsich A proto vsichni kupte aspon 40 let stareho veterana. Smysl by to melo, kdyz by tam byl graf rozlozeni poctu smrtelnych nehod na jednotku registrovanych vozidel shodneho stari
J37i69ř41í 57S24c83h73w66a51c26h
stačilo by číst vše. Porovnává se procento usmrcených s procentem nehod, má to rozhodně větší vypovídací hodnotu než tebou navržené porovnávání s počtem registrovaných vozidel.
S53t76e18f90a69n77o 30S75i16n84i38g97a28g89l66i36a
Mit automobilovy prumysl pred 30 lety technicke moznosti dneska, kdyz se jeste do vseho netentovali byrokrati z Bruselu, tak si dnes vozime prdele ve skvelych a bezpecnych veteranech, protoze jeste udelqnych poctive, a nikomu to nevadi
S40t23e49f62a26n44o 89S93i54n36i52g58a80g90l18i23a
Mit automobilovy prumysl pred 30 lety technicke moznosti dneska, kdyz se jeste do vseho netentovali byrokrati z Bruselu, tak si dnes vozime prdele ve skvelych a bezpecnych veteranech, protoze jeste udelqnych poctive, a nikomu to nevadi
R65a85d28e90k 46N68e76u84m90a49n34n
Ten test trochu přehnali - přeci jen 50 let starý veterán ...
J25a29n 38R50a50c90h87u53n60e26k
obecne ameriky z te doby byly hodne spatna auta, dokonce novinari te doby psali "nebezpecne v kazde rychlosti".
Nebrzdilo to, nezatacelo, kroutilo se, korodovalo a po narazu rozpadalo .. az na par svetlych vyjimek fakt docela otres.
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Čína udává v autoprůmyslu směr, pekingskému salonu vládnou elektromobily
Elektromobily a digitální konektivita jsou hlavním tématem největšího čínského autosalonu, který...
Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování
Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...