- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
ještě tam měli dát do porovnání i30 a Toyotu, což jsou u nás hodně populární auta, rozhodně více, než Peugeot nebo Scala, ale tu Scalu ještě beru, když je tak trochu "domácí", ale bohužel Scala je nejméně prodávaná škodovka, což hovoří jasnou řečí
Kia? Koukám, že o výsledku "testu" zase rozhodoval "odborník".
A koho zajímá nějaká svižnost jízdy? U této kategorie aut hledíte na úplně jiné hodnoty. Cenu, spotřebu, velikost, výbavu spolehlivost...
Koupit auto je rychlejší ztráta hodnoty, než pozvolné vykrádání úspor obyvatelstva francouzskou správou ECB.
Když už, tak to auto musí být vhodné pro všecko, úsporné, na kilowattech tak moc nezáleží. Kombi patří budoucnost. První parametr při testech by měla být výdrž- ujet s tím testovaným autem nejméně 150000 km bez oprav. Teprve pak se ukáže, kde končí životnost emisních udělávek, vodních pump, klima, čepů, tlumičů, alternátorů atd.
Už neplatí, že auta rychle ztrácí hodnotu. Některá auta je možné po dvou letech prodat za stejné peníze nebo i dráž. Takové Suzuki Jimmy byla vyloženě investice, tohle auto se dá prodat skoro za dvojnásobek pořizovací ceny.
Kombíkům patří budoucnost? To ani omylem. Která automobilka v poslední době uvedla na trh nové kombi? Kombi naopak z ceníků mizí, například Ford Mondeo (skončil i sedan), Hyundai i40 (také včetně sedanu), brzy má skončit Opel Insignia (včetně sedanu) a další. Skončily všechny malé kombíky včetně Škody Fabia.
S novým Peugeotem zkušenosti nemám, ale porovnání ceed s oct. nebo rapid/Scala to jsem si vyzkoušel. Na ceed se mi líbí komfortní podvozek, přesné řazení a nízká hlučnost. Škoda není špatná, ale vybral bych Kia.
já mám porovnání s i30 téhož koncernu a vybral bych i30, poměr cena/výkon/výbava je tady nejlepší a ještě se pozapomnělo na stále více prodávanou Toyotu
První test co nevyhrála Škoda-zázrak,nebo zapoměli zaplatit?
Mám Scalu 1.0 TSI EVO1 / 81 kW ve výbavě Style. Ačkoliv jsem ji nikdy nepreferoval, po 3500 km jsem velmi spokojený. A Spotřeba? 5,8 dlouhodobě. 50% město / delší trasy. A vybavení? Bohatě převyšující požadavky. ACC, asistent rozjezdu do kopce, parkovací kamera, vyhřívání volantu, tažné elektricky výklopné, kola 17” / 205, aut. sklopení bočních zrcátek, el. otevírání kufru... a hlavně funkční konektivita (Apple), takže navigace na displeji rádia dle mého výběru (Waze, Google, Mapy.CZ, Apple Maps...) včetně hlasového ovládání. Prosté, jasné a spolehlivé. Co chtít víc?