Diskuze
Tak velká nabíječka v Česku není. Prozkoumali jsme stanici pro 72 elektroaut
Děkujeme za pochopení.
M87i83l20a52n 81S83m16u69t18n85ý
Proč nám autor tají to sladké tajemství, kolik kWh spotřebovali na 100 najetých km a v jaké okolní teplotě vzduchu? I při těch deklarovaných 8 Kč za pomalé nabíjení za 1 kWh se provozní náklady blíží autům se spalovacím motorem při nesrovnatelně vyšší ceně za EV. O emisích EV raději nebudeme hovořit kvůli těžce emisní výrobě baterie. A ještě jednou: já natankuji za pár minut do svého dieselu 1x za 1000 km a v garáži mám rezervu dvou kanystrů na 800 km. Kolik má v garáži rezervu elektřiny majitel EV, když - jak se bojí ve Švýcarsku - při nedostatku elektřiny bude jízda elektrických aut zakázána?
P23e32t79r 56H10á81j93e67k
5MW zajišťuje solární sestava? Tak to je klika, že tam je pořád léto a slunečno...
J78a30r74o57s23l27a27v 95Z54a41t14l45o70u23k43a43l
Takže na sídlišti Jižní město v Praze je registrováno cca 30 tisíc aut. A ta auta si chce každý přes noc nabít, aby mohl ráno vyrazit do práce. Zakázali jste spalovací motory, takže to budou všechno elektromobily.
Vy se tady ukájíte nad největším nabíjecím komplexem v Evropě na 72 aut, ale nikomu nedochází, že nabíječek na jižáku bude muset být 30 tisíc??
Víte, že v Praze je registrován jeden milion aut?
J48o48s33e83f 86V98a85l19a
tak v listopadu 2022 bylo v Nemecku kazde pate nove prodane auto na baterie. Prodejci a vyrobci si mnou ruce. Prodej aut je asi o 10% nad rokem 2021
P26e68t53r 66H32á27j29e58k
Hlavně proto, že EV mají přednost v objednávkách. Na ICE automobily se čeká mnohem déle, než na BEV. To se pak ty statistiky pěkně kroutí.
Zajímal by mě počet né prodaných/dodaných aut, ale počet objednaných.
A67l40e67š 39V70o91n34d84r38á73k
To by mě vážně zajímalo, co láká odpůrce elektromobility k přečtení článku o nabíječkách elektroaut. Zřejmě hledají argumenty, aby pak v diskuzi sami sebe přesvědčili, jak oni jsou ti chytřejší, protože na rozdíl od těch hlupáků s elektromobilem mají natankováno za minutu.
To je stejné, jako obhajovat u telefonů pevnou linku, protože ta se na rozdíl od mobilů nemusí nabíjet každý den... :-))
J65a71r25o98s87l46a15v 60N42o70v83á91k
To je paráda, až do té doby kdy na té nabíječce elektrika nebude. Nefouká, nesvítí
M31i87l47a72n 10K58l52o87u19č85e26k
Zatím dřív došel benzin na benzinkach chytrym Maďarsku než proud do tý nabíječky v hloupým Německu
M22i54l13a74n 21D77u55p97a97l
Hodně nepěkná elektroúchylárna. Ale poručíme větru, dešti i kdyby na elektřinu nebylo!
R57e34n29é 47H34a26l80l17a
Jak dlouho by ty megatlusté měděné kabely vydržely na sídlišti v Ústí,Ostravě nebo Přerově?
V60l70a84d57i73s75l19a78v 91B96u90r74y42š50e63k
to musí být strašný čtení pro všechny inženýři co spočítali, že elektrická auta jezdit nemůžou
Z78d55e13n54e84k 70B92e81d86n71a84r
Tak je to nabíječka pro max 2000 aut denně. Praha má aut milion. dejme tomu, že 500 000 pravidelně jezdí a potřebuje jednou za 14 dní nabít. Kolik podobných nabíječek by Praha potřebovala?
D43a95n68i98e48l 83T77o44m36e48k
Prozkoumali jsme buřty s plnotučnou a ujistli jsme se, že zelený úděl podporujeme.
Neptali jsme se raději, co taková stanice znamená pro distribuční soustavu a kolik takových podobných stanic německé zdroje elektřiny a soustava utáhnou.
V11l67a47d78i92s94l28a80v 63B33u65r16y69š50e91k
nemusí znamenat nic, taková stanice jde udělat tam, kde se elektrika vyrábí, třeba uprostřed velkýho města v paroplynové teplárně nebo u obnovitelnýho zdroje elektriky, pokud se toho chytnou chytří lidi, tak vůbec nic distribuční soustavu zatížit nemusí, všichni nejsou hloupí
Autofotka: Sen z plakátů v kotrmelcích. Mladíček v tunelu rozbil Ferrari F40
Symbol italské nenažranosti se již skoro čtyři dekády pokouší zabít své řidiče. Jízda s Ferrari F40...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Fiat 500X je tajný tip z bazaru. Když měníte olej, vydrží věčně
Premium Kompaktní crossover je na trhu od roku 2014 a v roce 2018 prodělal facelift spolu s přechodem na...
Přehlídka automobilových perel vzdala hold zapomenutým českým značkám
Výstava automobilových veteránů v pražské Hostivaři připomněla výročí 90 let Jawy a 100 let...
Seat jede dál, přijdou facelifty a větší odlišení od značky Cupra
Evropské automobilky se možná až příliš shlédly ve velkých vozech, na kterých je větší marže, a...
Sdílení aut není jen doménou mladých. Zájem mají i padesátníci
Carsharing je alternativou ke klasickému vlastnictví automobilu, na kterou sází města i...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!