- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Proč nám autor tají to sladké tajemství, kolik kWh spotřebovali na 100 najetých km a v jaké okolní teplotě vzduchu? I při těch deklarovaných 8 Kč za pomalé nabíjení za 1 kWh se provozní náklady blíží autům se spalovacím motorem při nesrovnatelně vyšší ceně za EV. O emisích EV raději nebudeme hovořit kvůli těžce emisní výrobě baterie. A ještě jednou: já natankuji za pár minut do svého dieselu 1x za 1000 km a v garáži mám rezervu dvou kanystrů na 800 km. Kolik má v garáži rezervu elektřiny majitel EV, když - jak se bojí ve Švýcarsku - při nedostatku elektřiny bude jízda elektrických aut zakázána?
5MW zajišťuje solární sestava? Tak to je klika, že tam je pořád léto a slunečno...
Takže na sídlišti Jižní město v Praze je registrováno cca 30 tisíc aut. A ta auta si chce každý přes noc nabít, aby mohl ráno vyrazit do práce. Zakázali jste spalovací motory, takže to budou všechno elektromobily.
Vy se tady ukájíte nad největším nabíjecím komplexem v Evropě na 72 aut, ale nikomu nedochází, že nabíječek na jižáku bude muset být 30 tisíc??
Víte, že v Praze je registrován jeden milion aut?
tak v listopadu 2022 bylo v Nemecku kazde pate nove prodane auto na baterie. Prodejci a vyrobci si mnou ruce. Prodej aut je asi o 10% nad rokem 2021
Hlavně proto, že EV mají přednost v objednávkách. Na ICE automobily se čeká mnohem déle, než na BEV. To se pak ty statistiky pěkně kroutí.
Zajímal by mě počet né prodaných/dodaných aut, ale počet objednaných.
To by mě vážně zajímalo, co láká odpůrce elektromobility k přečtení článku o nabíječkách elektroaut. Zřejmě hledají argumenty, aby pak v diskuzi sami sebe přesvědčili, jak oni jsou ti chytřejší, protože na rozdíl od těch hlupáků s elektromobilem mají natankováno za minutu.
To je stejné, jako obhajovat u telefonů pevnou linku, protože ta se na rozdíl od mobilů nemusí nabíjet každý den... :-))
To je paráda, až do té doby kdy na té nabíječce elektrika nebude. Nefouká, nesvítí
Zatím dřív došel benzin na benzinkach chytrym Maďarsku než proud do tý nabíječky v hloupým Německu
Hodně nepěkná elektroúchylárna. Ale poručíme větru, dešti i kdyby na elektřinu nebylo!
Jak dlouho by ty megatlusté měděné kabely vydržely na sídlišti v Ústí,Ostravě nebo Přerově?
to musí být strašný čtení pro všechny inženýři co spočítali, že elektrická auta jezdit nemůžou
Tak je to nabíječka pro max 2000 aut denně. Praha má aut milion. dejme tomu, že 500 000 pravidelně jezdí a potřebuje jednou za 14 dní nabít. Kolik podobných nabíječek by Praha potřebovala?
Prozkoumali jsme buřty s plnotučnou a ujistli jsme se, že zelený úděl podporujeme.
Neptali jsme se raději, co taková stanice znamená pro distribuční soustavu a kolik takových podobných stanic německé zdroje elektřiny a soustava utáhnou.
nemusí znamenat nic, taková stanice jde udělat tam, kde se elektrika vyrábí, třeba uprostřed velkýho města v paroplynové teplárně nebo u obnovitelnýho zdroje elektriky, pokud se toho chytnou chytří lidi, tak vůbec nic distribuční soustavu zatížit nemusí, všichni nejsou hloupí