Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Slovo krize úpravci mercedesů a BMW neznají

Navzdory propadům světových trhů a rozmáhající se ekonomické krizi jsou v dílnách AMG upravujících mercedesy a v "závodní" sekci BMW M naprosto klidní. V uplynulém roce zaznamenali tito němečtí "klenotníci" rekordní prodeje luxusních sportovních vozů.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

ddd

11. 2. 2009 11:52
vzdyt slovo "krize" vymysleli pisalkove

normalni technolog nebo ekonom nebo konstrukter nebo designer, ktery ma aspon zdibec rozumu v hlave by jej nepouzil.

0 0
možnosti

loogieboy

11. 2. 2009 12:33
Re: vzdyt slovo "krize" vymysleli pisalkove

R^

0 0
možnosti

L

11. 2. 2009 11:38
Vysoké prodeje

Aby se jim taky dobře neprodávalo, když všichni ti manažeři zkrachovalých bank musí utratit miliardy, co jim evropské vlády nacpaly na záchranu jejich bank :-©

0 0
možnosti

gogo

11. 2. 2009 11:49
Re: Vysoké prodeje

Nejen manažeři,ale i mafiáni,drogoví dealeři,pasáci atd,ti v jiných autech ani nejezdí:-©

0 0
možnosti

Phantom2005

11. 2. 2009 9:59
BMW M3 ...

... není vůbec špatné (jenom je řada 3 uvnitř naprosto nechutně miniaturní :-().

Hartge M3 je ovšem o něčem ještě jinačejším R^R^

0 0
možnosti

ddd

11. 2. 2009 11:53
Re: BMW M3 ...

rada 3 je nechutne miniaturni u vsech znacek :-)

0 0
možnosti

hany

11. 2. 2009 7:30
maj to dělat zrovna

kdyby se těchto komponentů užívalo hned ve výrobě ,byla by auta živá spolehlivá a vydržela by .ale to by se výrobcům nehodilo do krámu.uroveň seriových dílů je opravdu otřesná.do svýho auta při opravách montuju výměnou za staré komponenty už jen nové  sportovního ražení.auto se chová jinak snese ostřejší zacházení.cena je sice vyšší ale životnost těch dílů je uplně jinde. a při velkoseriové výrobě by se cena taky snížila .seriovým výrobcům jde hlavně o prachy ne o kvalitu a výkon

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autofotka: Sen z plakátů v kotrmelcích. Mladíček v tunelu rozbil Ferrari F40

28. dubna 2024

Symbol italské nenažranosti se již skoro čtyři dekády pokouší zabít své řidiče. Jízda s Ferrari F40...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

Seat jede dál, přijdou facelifty a větší odlišení od značky Cupra

29. dubna 2024

Evropské automobilky se možná až příliš shlédly ve velkých vozech, na kterých je větší marže, a...

Sdílení aut není jen doménou mladých. Zájem mají i padesátníci

29. dubna 2024

Carsharing je alternativou ke klasickému vlastnictví automobilu, na kterou sází města i...

Autofotka: Sen z plakátů v kotrmelcích. Mladíček v tunelu rozbil Ferrari F40

28. dubna 2024

Symbol italské nenažranosti se již skoro čtyři dekády pokouší zabít své řidiče. Jízda s Ferrari F40...

Čína udává v autoprůmyslu směr, pekingskému salonu vládnou elektromobily

27. dubna 2024

Elektromobily a digitální konektivita jsou hlavním tématem největšího čínského autosalonu, který...