- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
nač je to přední sklo vytažené až dozadu? Vždyt mi bude svítit slunce pořád do x..., tedy tváře, a v autě bude jak ve skleníku! Jinak docela dobrá Mišn imposible
Současná octávie má sklo hodně krátký, sice do obličeje nesvítí, zato není vidět na semafor, když člověk stojí na světlech. Mám doma C4 Picasso s oknem až do střechy a že by mi to vadilo, to se říct nedá. Naopak, je to super mít výhled i nahoru, nejen pro kochání se krajinou, ale využít se to dá i při řízení - je lepší přehled o dění před vámi, to sklo je cca 3x větší než v klasickém autě a taky výhled je 3x lepší.
a Octavia, Felicia, Favorit, Rapid a další... to jsou ryzí česká jména, že?
Ano, všechny nosily škodovky už před desítkami let...
Proč nám furt na íděsu nutěj tohle hrozný slovo - laciná!!!
Vždyť to ani nebude pravda.
v porovnání s konkurencí jiné auto nemá tak velký zavazadlový prostor ... otázka je jak to bude s vnitřním prostorem ... O2 ho nemá špatný, ale mohutnějším osobám předpokládám nevyhovuje
Nějakou kabrio variaci na fábii MonteCarlo představovali tuším loni.
Ženevském autosalonu, a dostane briliantovou cenu za design a novátorství Bude to celosvětovej bestseller, a již teď Škoda zavádi poradovníky na odběr , dodací lhuta je na urovni 8měsícu BRAVO
na kterem Zenevskem autosalonu, ze jsem tak smely?
a musím bohužel konstatovat, že v reálu je ještě ošklivější,než na fotkách.
Toalety na obrázku jsou v části Škoda? nebo je to jenom strategie zaujmout každého?
Zřejmě nějaká podprahová snaha o zvýšení prodeje; tipuji, že nejvíce bude zabírat na prostatiky - ti navštěvují záchod nejčastěji.
Na mnoho lidí ale asi nezabere vůbec - já si například na škodovku nevzpomenu, ani když se jdu vyprázdnit...
Podle úvodní foto je škodovka v "hajzlu" nebo těsně před ním. :)
jestliže v Německu 90% Oktávií jsou kombi, pak ani u Rapida na kombíku cesta mimo nevede. Rodiny, které si mohou dovolit pouze jedno auto, a těch bude přibývat, potřebují co nejuniverzálnější karoserii. Jezdit do práce, na víkend na chalupu nebo na sport, mít na každou aktivitu to správné auto , to není financovatelné.
Rapid kombi by mohl být zřetelně levnější, než Oktávia a prostornější i trvanlivější než Fabia. U Oktávie se spíše zvýší podíl 4x4, ten je stále žádanější, zejména Scout. Takže Rapid by nahradil cenově i užitkově Oktávii I.
ta kombíkofílie by se měla léčit. Velikost kufru Octavie combi běžný (nefiremní) zákazník využije tak jednou za 5 let. A kvůli tomu si kupuje auto o 30 tisíc držší, o 250kg těžší, s o litr větší spotřebou.