Diskuze
Nová továrna Škody by mohla být v Bulharsku nebo Turecku
Děkujeme za pochopení.
P40a35v65e39l 54K81o49v42a62n56d79a
ja myslim, že to je jedno jestli turek nebo bulhar to montuje tady u nás, nebo ve své zemi
P36e76t80r 41B75á50č43a
Turecko, Bulharsko, to tak odpovida kvalite skodovky.
J96i53ř63í 75F28o91g23e42l
Turecko? To snad nemyslí vážně. Vzpomeňte si na tu elektrárnu.
M66i41r16e51k 26G36a86j59e59r
Teď, když nestíhají škodovky vyrábět, rozjedou továrnu v Bulharsku. To je ideální období, kdy to udělat. Až přijde doba, kdy se zájem o škodovky zase zmenší, kterou myslíte, že zavřou fabriku, tu v Bulharsku nebo tu v Česku?
G83e32o22r47g 22K79o39m15b41e80r12e24c
Takzvany zadni vratka, az prijde bida s prodejem.
M59i93r89o87s21l83a94v 78S86t38e87i49n85e18r
Škoda si získala velmi dobrou pověst v Německu, Rakousku a v Anglii. V Turecku už dlouho vyrábí Renault svoji Thálii, proč by tam nezvládli i Škodu, však Turci na západním pobřeží Turecka jsou šikovní automechanici.
Zákazníci očekávají kvalitu, takže i třeba v Turecku bude přísná kontrola na pracovišti. Turci mohou být trochu levnější, než Quasiny nebo Mladá Boleslav, navíc tam nejsou problémy s partajemi jako zelení. Vše se tam řeší metodou bakšíš do správné ručky. Bulharsko asi nemá moc zkušeností s průmyslem tohoto druhu.
L87a80d93i20s49l27a31v 57K52a38l94o83u72s
Protože Turci z dobrého výrobku udělají šmejd. Ledničku Bosch made in Turkey jsem vyhodil po 4 letech-nešla ani opravit. Toyota Verso měla tolik reklamací jako žádná jiná Toyota.
J34o69z85e21f 21H28r17i47c25i62š15i51n
Řešením by mohlo být odkoupení TPCA když Toyota a PSA neví co v budoucnu se závodem.
Byla by tam výhoda s dostupností dodavatelské sítě i vzájemné podpory mezi závody a v případě, že by TPCA hrozil uzavřením i nízká cena.
Problém je drahá pracovní síla a odbory.
P90e80t71r 54Č43e71r60m13á37k
Poslední věta je zásadní. Při dnešní logistice je jedno jestli je provoz umístěn 100 nebo 1000km, většina dodavatelů stejně dodává celému koncernu (nebo i dalším) a musí tak mít celou Evropu zasíťovanou.
P50e34t47r 69Č62e96r37m46á46k
Logický a vcelku očekaváný krok, jinak to nelze.
M59i25r10o31s54l27a51v 76Š38u67r10g14o71t
Kdyz v roce 2010 vyslovil tehdy novy sef Skody Vahland, ze do deseti let bude Skoda vyrabet asi 1,5 milionu aut rocne a ze se bude pulka z tohoto poctu vyrabet mimo Ceskou republiku za soubezneho rozsireni ceskych zavodu Skody, nikdo proti tomu neprotestoval.
A odbory taky ne... Jak by mohly, kdyz tehdejsim sefem svazu Kovo byl zrovna Stredula...
A v roce 2013 odesla odborova organizace Skody Mlada Boleslav ze svazu KOVO pro necinnost tohoto svazu, ktery ale dostaval do kasy od skodovky desitky milionu rocne...
Dnes se uz muzeme jen horce pousmat, kdyz cast vyroby Skodovky odejde z Ceske republiky, zatimco Stredulu protlacila CSSD na nejvetsiho odboroveho bosse v Cechach...
Dela ten chlap vubec neco?!
R57a45d59e12k 19H65o44l79í45k
...rozhazuje peníze těch druhých po vzoru socialistů....kozel zahradníkem..
R57a31d79e11k 78H12o88l51í69k
...no snad kvalita tureckých Škodovek bude lepší, ty mladoboleslavské vyráběné vším, co má ruce, je děsivá.....
M35i53r13o66s43l91a12v 32S78t16e58i11n14e60r
Moje Škoda pochází 2013 z Quasin a je super!
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...