Diskuze
VIDEO: Kapota nové Škody Superb je mistrovské dílo
Děkujeme za pochopení.
J95a87n 54K36o20l32o29m74a14z
Auto by se mi líbilo - kdyby nemělo čumák zapíchlej do země a zadek jakoby nadlehčenej. U tohoto superbu to není tak patrný, jako u jiných aut, ale je to tam stejně. 90, možná 95 % aut se dnes takhle navrhuje - při pohledu z boku jsou hlavní linie stoupající. Dřív to nebylo, před 20 lety, ani před 60. Rozumím tomu tak, že je to jakási móda a designéři mají pocit, že auto ryjící "držkou v zemi" s vystrčeným zadkem je hrozně cool. Vzpomínám si, že méně talentovaní kluci ve škole podobně malovali auta.. Asi vyrostli a stali se z nich designéři. Nerozumím tomu, pokud mi to někdo objasní, budu rád. PS: např. bílá audi, co používá student agency mají boční linie v podstatě vodorovné a jak jsou krásná
R95a20d46o55v51a92n 35D90l31u80g89o70s79z
Škoda Škody. Kdy bude v Evropě vytvořeno nějaké nové, dizajnově nadčasové auto...
Opět až historie (5-6 let) ukáže, zda jde o krok správným směrem a zda i po té době bude auto působit tak, jak bylo zamyšleno.
Osobně si myslím, že dizajnéři auta stavějí sami pro sebe, neboť normální řidič auto nekupuje dle detailů, ale podle vícero atributů, které musí zohlednit. Dizajn rozhodně není na 1. místě.
A zmínka o "drahé" a "nákladné" výrobě nové kapoty působí spíše jako snaha o vypíchnutí detailu, který právě řidiče (kor ve třídě luxusních aut z pohledu průměrného občana ČR, nikoliv měřítek automobilových) úúúplně přehlédné, a zároveň působí jako předchystaná omluva pro pozdějí uvedenou cenu, která bude logická. Vždyť ona ta kapota byla výrobně drahá.
Raději bych namísto vymyšlení fičurin uvítal přemístnění nákladu ke zdokonalování podvozků, prodlužování jeho životnosti, životnosti motorů, k optimalizování elektrické soustavy (která byla a mnohdy ještě je značně poddimenzovaná stran průsvitu vodičů, které často odcházejí).
Ono diazjnově vybírají auta pouze snobové. Normální řidič s investici tisíců korun do produktů na několi desítek let hledá kvalitu, kterou bohužel dnes nedostane právě na úkor dizajnu, do kterého jdou větší peníze, jak sám přiznává Kabaň. Škoda.
A36n76t14o23n19i96n 77K96a94d68l17c67e70k
Kulecnikovy stul ))). To mel tak mozna Lincoln, ne Skodovka.
D32a52n 35R17u72b53í43n
Vidím to tenhle tejden po druhý a už teď mi to přijde zastaralý
J23a35k29u13b 61V29e28s98e30l87ý
Doporučuju šéf designerovi aby se kouknul na novou mazdu, nebo ford a až udělá změnu která se nebude skládat z posunutí jedné hrany o 2mm tak ať něco říká.
P64e94t13r 85S56l70o82v14á78k
mazdu chapem, ale co by mal obdivovat na nejakom forde? hlavne nove mondeo je uzasna zmena;))
M23a34r47t43i25n 78D67v93o98ř54á27k
Další PR článek? Je vidět že VW má dost peněz na reklamu českým novinářům.
F90r23a51n84t20i57s77e58k 96N74o79v15a97k
Vypadá to hooodně podobně Audi A7
M49i64c98h10a80l 68T45r49i60s14k31a
Dneska odkaz na yahoo. Americane se povetsinou vozy, ktere nejsou na us trhu (pokud se nejedna o specialy) nezajimaji
Autofotka: Sen z plakátů v kotrmelcích. Mladíček v tunelu rozbil Ferrari F40
Symbol italské nenažranosti se již skoro čtyři dekády pokouší zabít své řidiče. Jízda s Ferrari F40...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Seat jede dál, přijdou facelifty a větší odlišení od značky Cupra
Evropské automobilky se možná až příliš shlédly ve velkých vozech, na kterých je větší marže, a...
Sdílení aut není jen doménou mladých. Zájem mají i padesátníci
Carsharing je alternativou ke klasickému vlastnictví automobilu, na kterou sází města i...
Autofotka: Sen z plakátů v kotrmelcích. Mladíček v tunelu rozbil Ferrari F40
Symbol italské nenažranosti se již skoro čtyři dekády pokouší zabít své řidiče. Jízda s Ferrari F40...
Čína udává v autoprůmyslu směr, pekingskému salonu vládnou elektromobily
Elektromobily a digitální konektivita jsou hlavním tématem největšího čínského autosalonu, který...