Diskuze
Polokombík Škoda Rapid Spaceback při testech před premiérou
Děkujeme za pochopení.
L30u19b55o13š 17B71o89r48ů69v38k73a
... zmršené drahé nic ... a to jsem škodovák tělem i duší ...
M83a46r25t26i17n 43S98v41o89r83a49d
No ja nevim Sedel jsem v Rapidu u prodejce. Na muj vkus je videt hrozne moc plechu uvnitr Takhle se auta delala pred 20 lety. A ta zadni naprava....radsi bych dal par tisic navic za viceprvkovou, kdyby to slo
P35a45v31e64l 22K12m10o14š13e77k
Rapid byl hned od začátku přešlap, který se rozšířením karosářských verzí bude jenom zvětšovat. Tohle vozidlo nemělo opustit kreslící prkna. Je to nesmyslná konkurence ve vlastních řadách.
P87e42t32r 42N34e33s31v73a15d45b45a
Stejně jako Renault Thalia? Ne je to jen vyplnění mezery nic víc.
J55a71n 24G96a14z62d86a
V téhle škodovce jsem ještě neseděl, ale předpokládám, že to bude stejné jako u Oktávie. Nohy se dopředu u spolujezdce vejdou jenom na šikmo, neboť tradičně u škodovky, snad již od MB a stepětek překáží přední podběh. Když k tomu připočtu tradiční hlučnost a nepohodlnost, ne vždy povedené motory a tradiční pozornost zlodějů, není co řešit. Škodovku jsem již měl a pokud to nebude nějak extrémě ekonomicky výhodné, zůstanu u japonské a nebo německé konkurence. Z důvodů odolnosti proti krádežím asi ne VW.
V19í35t 18N26o45v69á30k
to zní logicky:spolujezdec se nevejde, je to hlučné, nepohodlné a motory jsou nepovedené. No a právě proto o to mají zájem, zloději
D66a85n16i76e45l 69T33o70m20e94k
Někde se to psalo, že ten Rapid kombi je vnitrokoncernová prohra Škodovky vůči centrále. A je to tak: Octavie je dost drahá, má vydělat prachy hlavně na firemních autech. V jednom z posledních Světů Motorů řekl zástupce Škody výslovně, že pro domácnosti je myšlený Rapid. A právě u takového auta ošidit kombík na velikosti kufru je špatné...
D14a92v82i81d 19R76y66c83h48e13t78s73k16ý
Tak hlavně to mohlo dostat TSI s fungujícími rozvody, teda pardón rozvody nikdy problémy neměly, žéééééééééééé
J67a18n 49R23a94c76h69u70n95e62k
Bude se nam zase pul roku postupne odhalovat ?
Helejte se, tadyhle ten sroubecek je uplne originalni a tadyhle, koukejte, skrabka a tady, uplne sexy prolis, o milimetr jinak nez to ma dnesni Fabia.
kratce a strucne, jdete se s tim Golfem pro chudy vycpat
D21a67v47i25d 96R68y74c21h83e61t29s92k20ý
Vzhledem k tomu, že Octavia nově nabídne ten samý podvozek jako Rapid by to auto bylo uvažovatelné - pokud by ovšem mělo motory, a ne tragickou kombinaci HTP/TSI. S dieselem to budou kupovat zase akorát firmy a Škodovka se bude plácat po zádech jak je úspěšná. 1.6 16V v Euro 2 normě by s rapidem dělalo zázraky.
D50o42m96i65n50i91k 79A47d68l95e55r
Uf. Zrovna to mám jako náhradní auto a podvozek jako Oktávka to tedy snad ani ne! To auto je tak tvrdé, až je to nepříjemné. Odtažité přeposilované řízení, na dálnici vyloženě nebezpečné, jak citlivý volant je. Velké to je, když už to sem píšu, 1.2 TSI ... to nebudu komentovat, je to takový kopulativní motor, odezva na pedál je strašná.
Vrcholem jsou pak prvky interiéru z 10 let staré Oktávie I. To je prostě ostuda, nic jiného. Nekupujeme auta jen na ježdění, ale taky se v tom chceme nějak cítit. V tomhle se cítím hodně chudě.
M38i92c50h33a17l 39D71o24l71e60ž69a24l
Fiabia Combi prvni generace je zpatky
V28á38c98l96a70v 75B67u77r38i72a29n
Zadek ze staré fábie? To se tedy opravdu nepovedlo
V81á90c20l94a84v 80B17u89r37i96a80n
Nebo doufám že za to může špatná kvalita fotek a nebude to tak hrozné
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Čína udává v autoprůmyslu směr, pekingskému salonu vládnou elektromobily
Elektromobily a digitální konektivita jsou hlavním tématem největšího čínského autosalonu, který...
Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování
Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!