Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Diskuze

Škoda dostane šéfa s úkolem zabránit, aby značka dotírala na VW a Audi

„Není nám k ničemu, když se Škoda vyvíjí ke třetí prémiové značce v rámci koncernu,“ prohlásil v rozhovoru publikovaném před uplynulým víkendem šéf celého VW Herbert Diess. Rozhodující dílek skládačky je tím na svém místě. Diess pro Frankfurter Allgemeine Zeitung už naznačil, jaký úkol nový šéf Škody dostane.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MH

A tak Budeme ve Škodovce vyrábět sranda auta z alobalu a mikroteňáku,

co se po třech letech, přesně podle záruk, začnou rozpadat.

0 0
možnosti
MH

A budeme (s nasazením) dělat na Hitlerův "národní Vozík"

0 0
možnosti
MH

Za vlády Sovětů nám přikázali, že může Škoda dělat jen malé vozy,

diktáty z "Protektorátu" neberu, to byla, na rozdíl od teď, okupace.

"Velký bratr" teď, ehm, náš pšítel, to s námi myslí dobše....

Tak koukám, že už je to tu pět - velký bratr a jeho diktát.

0 0
možnosti
VS

Majitel není bratr. Majitel velí, nic nového pod sluncem.

2 0
možnosti
PM

Zde se krásně ukazuje že nic takového jako unijní zájmy neexistuje. Němci budou vždy a všude prosazovat ty své na úkor druhých. Namísto aby byli rádi že Škodovka šlape a vydělává jim peníze. Tak ji, na přání německých odborářů, budou dusit. Aby náhodou neohrožovala pracovní místa německých soudruhů.

1 1
možnosti

Tak vzhledem k tomu že německo jako nejvýkonnější ekonomika EU jí z velké části v podstatě táhne to tak to v podstatě lze interpretovat jako unijní záměr. Ale tohle nemá s EU nic společného, je to věc VW. To nikoho nedusí, naopak do škodovky roky leje deponuje zisk celého koncernu. Na zaměstnanost to pak nemá žádný vliv - řeší se portfolio.

1 1
možnosti
PB

P11a56v27e78l 93B21e30ň53o

5. 8. 2020 19:33

Pokud bude chtít vrcholový manažer , aby Škoda neohrožovala VW a Audi, tak vývojáře a managery z Audi a VW pošle do Škodovky a ty ze Škodovky do VW a Audi. A je vystaráno mudrlanti. A hlavně proč poddaní v kolonii řeší německou firmu ? ;-)))

2 1
možnosti
Foto

Když Hitler ve 30. letech zakládal VW, určitě netušil, že se jednou bude považovat za prémiovou značku.

1 0
možnosti
VV

Škodovka začala být pro jinou než firemní klientelu neaktraktivní. Pokud bych chtěl lépe vybavenou Octavii, dám za ní 700tis. Za stejně vybavenou Kiu dám o 200tis méně. Není tam žádná přidaná hodnota.

5 1
možnosti
JK

no spíš o 150 méně, ale jo, je to obrovský rozdíl. navíc myslím že kia jezdí lépe, lepší podvozek, přesnější řízení, 7 let záruka.

3 2
možnosti
KP

Verte si tomu nebo ne ale dost lidi v Cechach si mysli ze SKODA je t ceska firma.

Blbe co?

3 0
možnosti

Dobré znamení - ona to je česká firma R^

1 0
možnosti
ŠF

O tom, za co své peníze utratí, rozhoduje zákazník.

2 0
možnosti
Foto

ňák mi není jasný, proč by mělo prémiovou značku v rámci toho koncernu představovat zrovna něco co se jmenuje "lidový vůz" ;-D8-o

4 0
možnosti
  • Nejčtenější

Nejhorší je, když sháníte auto narychlo, varuje expert na ojetinový byznys

6. května 2024

Byznys s ojetinami v Česku stále roste. Po období, kdy ceny rostly a auta z druhé ruky šla na...

Fiat 500X je tajný tip z bazaru. Když měníte olej, vydrží věčně

29. dubna 2024

Premium Kompaktní crossover je na trhu od roku 2014 a v roce 2018 prodělal facelift spolu s přechodem na...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Autosalon v Pekingu ukazuje, jak moc Čína ujela zbytku světa

30. dubna 2024

„Auto není mrtvé a autosalony také ne. Když vidíte, kolik stovek influencerů a moderátorů, převážně...

Hračka do terénu CFMOTO v akci. Novinku roku jsme zkusili jako první z Česka

30. dubna 2024

Exkluzivně Největší novinka letošního roku je tady. Enduro CFMOTO 450MT jsme vyzkoušeli mezi prvními na světě....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Francouzský kodiaq se otočí na pětníku. Nabídne však milionové svezení?

3. května 2024

Vpředu tříválcová dvanáctistovka, vzadu větší „batoh“. Slavné jméno Renault Espace se vrací v nové...

OBRAZEM: Všechna tato auta západních značek vyrábějí v Číně. Znáte je?

7. května 2024

Zástupci Evropské unie brojí proti dováženým čínským automobilům a zvažují restrikce. Značnou část...

Tajný tip v bazaru: HR-V je typická honda, vzor spolehlivosti

6. května 2024

Premium Nedá se říct, že by Hondy HR-V druhé generace byla levná auta. Nejdostupnější bazarovky jsou pořád...

V bahnění, brodění a tahání vejtřasky závodily i traktoristky

6. května 2024  12:30

Brodění traktorů bahnem, vyjíždění prudkých svahů či vybírání zatáček viděli návštěvníci...

Nejhorší je, když sháníte auto narychlo, varuje expert na ojetinový byznys

6. května 2024

Byznys s ojetinami v Česku stále roste. Po období, kdy ceny rostly a auta z druhé ruky šla na...