- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Otřepaná hláška, kterou slýchám už snad desetiletí "přístrojová deska je mohutnější a dává člověku pocit vetší bezpečnosti" smysl této inovace jsem stále nepochopil. Takže přes mohutnou desku plastu je přidaná hodnota to, že mám pocit, že jsem v bezpečí i když tomu tak není?
Ono mít za jízdy pocit nebezpečí není nic o co většina lidí stojí. To je hlavní důvod toho, proč se to dělá. Když jsem loni kupoval nové SUV, tak jsem koupil nový Tucson i proto, protože jsem v něm měl pocit bezpečí.
"Poslední spalovací škodovky a pak.." půjde škodovka postupně do kopru. Už teď je problém ty krámy nabíjet pokud nemáte vlastní zahradu. A nebude ani elektřina, málo plynu, topit a chladit se bude elektřinou a žádná elektrárna se nestaví. Vezměte si konečně tužku papír a kalkulačku a spočítejte si potřebný příkon, účinnost nabíjení až všechen benzín a naftu nahradíme elektřinou.
Škodovka stejně jako ostatní automobilky přejdou na výrobu čistě elektrických aut a to bez ohledu na to, co kdo má. Platná legislativa jí nic jiného neumožňuje.
Designově mi to nic moc neříká, přední světla jsou takový výkřik do tmy, zepředu i zezadu se to zdá proporčně nevyvážené - vzhledem k výšce trochu úzké. Slušná je snad jen boční silueta. Ale uznávám, že design je čistě subjektivní záležitost a každému se (naštěstí) líbí něco jiného. Na autech ale nemám rád drobnosti které mě dokáží vytáčet. A to je u Škodovek umístění startovacího tlačítka které jako by říkalo, že je tam místo klíčku a nikomu se nechtělo ho dávat jinam. Druhá taková věc která mi přijde archaická je umístění ovládání tempomatu na samostatnou páčku.
poslední nebude a i kdyby to tak u škodovky bylo - je mnoho alternativ
Lisovna, svařovna, lakovna, konečná montáž plus další důležité segmenty včetně změn v logistice apod. 12 miliónů eur je hromada peněz, ale automobilky jedou s technologiemi o pul az celý řád vejš.
Nemontuji dopravníky, jsem na o neco vyssi pozici. Vím kolik stojí svařovací linka o 100 Kuka robotech a vím, co znamená integrovat do stávající technologie. Lakovny neznám. Dopravníky vozí produkt mezi výrobními segmenty a i ty se musí s příchodem nového modelu vždy nějak upravit. Konečná montáž je poslední hala v toku výroby. V MB třeba M13. I tam se musí nový model zohlednit. Před tím je lisovna, svarovna a lakovna. 12 mio € je číslo vyrvané z nějakého kontextu a autor textu bohužel není schopen usoudit, že to je totalni blbost.
Nehledě na to, že další náklady mohly být investovány již dříve, když se stavěla nějaká nová linka a už tehdy poctali s integraci budoucího modelu.
U jiných automobilek to je jinak? Nemyslím.
ŠA investovala do úprav výrobní linky 12 mio. €??? Které? Chtěl bych znát zdroj informace. Za mě úplná blbost Podle mě tam chybí nula a nebo ta suma nezahrnuje většinu fabriky. Pro rýpaly: jsem z oboru, svařovny a konečné montáže, včetně dopravníkové techniky.
Nějaká nejspíše ne až tak zásadní úprava výrobní linky za 290 mil kč se vám zdá málo? Neříkám, v dnešní ekonomice za to moc nekoupíte, ale i tak...
Jinak rýpnu si, fakt nevím k čemu vás, podle vás, vlastně to sváření a konečná montáž dopravníků kvalifikuje?
Proc plivate na Skodu. Nechte Skodu Skodou. Ve Svycarsku patri mezi nejzadanejsi znacky, je mezi prvnima 5eti, nejzadanenjisimi auty daleko pred japonskymi a francouskymi auty. Muzete byt na ni hrdi a hlavne prinese do ceske ekonomie par penez, co stat potrebuje zoufale.
Odporný čínský design ukazuje, že škodovka už dlouho nepovažuje českého zákazníka za důležitého a opovrhuje jím.
Elegantní to není, ale co čekat od SUV. Bohužel z nějakého mně nepochopitelného důvodu všichni chtějí ohyzdný tank.
Škodovky už nebrat! totálně se odepsali
Chápeme, že nám nám nějak musíš zdůvodnit, že na to nemáš peníze