- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
300 km papírový dojezd = 150 km reálný dojezd = 75 km reálný dojezd po třech letech. = tak 20 km dojezd v mrazu po pěti letech. No nekupte to.
Seat e-Mii sa zatiaľ nevyrába v sérii. Existuje len niekoľko kusov, ktoré sa testujú.
Co by nebyla když to píše iDnes?
Pravda jen ten jeden max dva prototypy. Nenechte se vysmát stejně jako s VW, BMW, a jinými co slibují elektromobily které se budou OPRAVDU prodávat.
Já tyhle fantazie už ani nečtu.
To je fakt překvapení, e up už je tak stačí lupnout jinej nárazník a je z toho Škoda ecitigo či jak to nazvou. Soudruzi z německa neodhadli objednávky komponentů pro e UP tak to zkusej udat v "nové" Škodovce
Elektromobily pro chudé. To je odvážná strategie.
Když vidím někde napsané, že elektromobil má nulové emise, tak ''mě berou všichni čerti'' a myslím si něco o tom, že takový s prominutím blábol může napsat jen úplný nevzdělanec, kterému na školení zaplacené Bruselem krásně vymyli mozek.
Jenže jde tu o přesun jinam a přesun, který já osobně považuji za chvályhodný. žiju totiž ve velkém městě bez dosahu elektráren.
Njn, pokrok nezastavíš. Telefony, co vydržely nabité i měsíc, jsme nahradradili founy, co vyrží den a auta, co na nádrž najedou 1000 km, vyměníme za krámy, co s 350 kg baterii neujedou ani třetinu toho. I jako elektroinženýr se nemohu zbavit dojmu, že soudruzi z NDR udělali někde chybu. Hláška "žít ze dne na den" dnes nabývá dost jiného významu.
Demagogie. Telefon s funkcemi, o kterých se mi ani dříve nesnilo mohu mít s výdrží týden. A to není málo. Pokud mi někdo vyrobí cenově dostupný auto na elektriku, co dojede 200 km bez nabití, budu ho brát. Vše je o technologiích....
Kdo to pochopil je italský Tazzari. Váha 800 i s baterkou? Na startup super. Ještě dodělat airbag. A trochu snížit výrobní náklady.
Skodovku ani zadarmo, elektromobil ani kdyby me za to platili.
Moje řeč, tahle bude navíc ještě probíjet.