Diskuze

Zkoušeli jsme, jak elektromobil bojuje s mrazy. Nabíjet ho chce s rozmyslem

Jak se v hlubokých mrazech nabíjí elektromobil doma? A jak na rychlých nabíječkách? Jak startuje v hlubokém mrazu? Co když zůstane déle zaparkovaný? A kolik práce dá oškrabat okénka? Odpovědi na elektromobilní evergreeny jsme hledali s Kií e-Niro.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MH

M29a26r38e28k 31H24r64u49b69y

20. 3. 2021 22:49

S elektromobilem stravite vic casu peci o auto nez jizdou.

To je ekologie:-)

0 1
možnosti
ZM

Vy jedete, když spíte? Jakou péči máte na mysli? Výměnu oleje nebo spojky?

0 0
možnosti
PV

P23e18t11r 52V15o45ň19k73a

17. 3. 2021 23:34

Je to sranda testovat spolehlivost na novém autě, co to zkusit po třech letech provozu:-P

3 1
možnosti
ZM

Tam se vůbec spolehlivost netestovala, nechápu, jak jste na to přišel.

0 1
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
1 0
možnosti
ON

nejvetsi dotace ... mimochodem - z prodeje ropy

4 0
možnosti
SN

Prostě nepoužitelné elektromobily. Rv

0 0
možnosti
PC

Cestování s elektromobilem na větší vzdálenost je prostě třeba brát jako "challenge". Důkladné internetová příprava, vhodná trasa a nabíjecí stanice, meteopředpověď, výškový profil, váha posádky, časová rezerva apod. Tak trochu my to připomíná středověk a cestování koňmo ... taky se urazilo jen pár desítek kilometrů, koně museli odpočívat a něž se nažrali, taky to chvilku trvalo ... prostě romantika. ;-D

5 1
možnosti
SN
Foto

Nad článkem chybí jedno slovo. Reklama.

2 0
možnosti
ON

jj, s elektroautama je vubec legrace .... treba jedne zname ted v zime namrzaly podbehy prednich kol ... jak tam neni teplo od motoru, mela podbehy plne namrzleho ledu ... a kdyz se takovy led uvolni ve vyssi rychlosti a zacne mlatit mezi pneumatikou a podbehem, jedna radost

ale na to clovek neprijde, dokud nezacne pouzivat auto i mimo dalnice a hlavni cesty ...

3 0
možnosti
ON

jinak, ta KIA ma nejlepsi technologii mezi elektroauty, takze ji vzit jako auto ke srovnani neni uplne fer.

mensi auto s dojezdem 170 km pres mrazivou noc pravidelne ztracelo kolem 20 km dojezdu a topeni zvysilo spotrebu auta o polovinu a o to se tedy zkratil dojezd ... ale topilo to rychle

0 0
možnosti
PG

Po nastoupení do vozu je vyhřátý vzduch, ohřátý volant, vyhřívání sedaček si už každý může spustit manuálně.

Zdroj: https://www.idnes.cz/auto/zpravodajstvi/s-elektromobile-kia-e-niro-v-zime.A210219_115817_hardware_nyv

Aneb jak vnutit lidem, že nemožnost volby je přednost. Kdyby tam bylo místo "může" slovo "musí", tak to vyznívá úplně jinak.

0 0
možnosti
MK

Nic pro mě. Diesel natankuji za pár minut a frčím dál.

Ale osobně si myslím, že spoustu lidí by elektromobil mohli i využít, ale tím jak se nám ho stále snaží levičáci nacpat jsou lidé zhnusení a elektromobil zavrhují.

Přitom je to svým způsobem ideální řešení pro důchodce, co jedou jednou týdně na polikliniku a do Kauflandu. Nebo pro lidi, co jedou po městě denně pár km. do kanceláře a nakoupit. Ale tím jak nám ho cpou to prostě lidem zhnusují.

Elektromobil ale rozhodně není pro všechny.

6 0
možnosti
ZM

Vám někdo nutí elektromobil? Pokud vím, tak váš oblíbený diesel si můžete stále koupit.

A jinak - bezpečnostní přestávky si neděláte? Patříte k těm, co to raději pustí do kalhot, jen aby ujeli 1000 km na jeden zátah?

1 9
možnosti
JL

Supr technologie, za každým větším sídlištěm bude malý Temelín :-)))

6 8
možnosti