Renault Captur | foto: Renault

Renault Captur z bazaru: městský teréňák nezlobí, jen není zrovna praktický

Celý článek jen pro členy

Chcete číst prémiové texty bez omezení?

Předplatit
Renault je jedna z těch automobilek, která tradiční kategorie vozů opouští a všechno nahrazuje neurčitými crossovery, u kterých nevíte, jestli je to hatchback, MPV, SUV nebo co to vlastně je. Lidé to ale kupují a je to v módě.

Captur lze považovat spíš za takové nafouknuté Clio, ale rozhodně to není žádný teréňák. Neprodával se s pohonem všech kol, má poměrně nízkou světlou výšku, kufr také nemá zase kdovíjak velký objem, a jestli chcete něco praktičtějšího, tak si kupte raději mégana v kombíku. Ale chápeme, že se to lidem líbí, když sedí trochu výš.

Aktuálně nejlevnější captury koupíte asi od 150 000 korun a je už z čeho vybírat, v inzerátech najdete okolo stovky ojetin. Většina aut má nájezd do 100 000 kilometrů, takže je vidět, že to není vůz vyhledávaný na extrémně dlouhé nájezdy. V inzerátech jsou častěji zastoupeny benzinové motorizace, dieselů je jen asi třetina.

Doporučit lze jen ten kus, u něhož víte, že s ním majitel jezdil mimo město, spíš ostřeji, tankoval kvalitní benzin s aditivy a hlavně měnil olej.

Dočtěte tento exkluzivní článek s předplatným iDNES Premium

Měsíční

89
Předplatit
Můžete kdykoliv zrušit

Roční

890
Předplatit
Ušetříte 178 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Dvouleté

1 690
Předplatit
Ušetříte 446 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Připojte se ještě dnes a získejte:

  • Neomezený přístup k obsahu iDNES.cz, Lidovky.cz a Expres.cz
  • Více než 50 000 prémiových článků od renomovaných autorů
  • Přístup k našim novinám a časopisům online a zdarma ve čtečce
Více o iDNES Premium
Máte už předplatné? Přihlásit se