- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Zcela logicky je třeba uvážit, že 4x4 provoz je nutný jenom v několika případech za rok. Zasněžené parkoviště nebo rozmočená louka budou tím zkušebním kamenem. Na těch snad 10 minut nutné podpory by byly jistě nejekonomičtější elektromotory, třeba na zadních kolech, jinak pohon jako obvykle homokinetickými klouby na přední ose. K větší průchodnosti terénem by pak stačil zesílený alternátor ve spojení s větší baterií. Z těchto zdrojů by pak mohly jinak obvykle nepoháněná kola být poháněna elektromotory. Nejde zde o rychlostní rekordy, nýbrž o zvládnutí kluzkého úseku. Takže by stačilo, podporu omezit na rozsah rychlosti do 10- 15 km/h a poté přídavný pohon zcela odpojit. Byla by to alternativa k Haldexu.
Rozhodne ovšem váha takové opce, možnost jejího vypnutí v zájmu spotřeby a cena.
Rád si připlatím za Evropský produkt. Věřím, že mým dětem se tu bude potom lépe dýchat.
I evropské produkty využívají idejí z Azie. Tak nějak se to vše vyrovnává. Nakonec se ale rozhodnete pro auto, které mívá nejméně problémů. Zpravidla poslední série před přechodem na nový model.
Výborně, jedno z prvních aut, které půjde kompletně hacknout.
Jen kupujte cinsky import a pak nadavejte nad pivem, ze stoupa nezamestnanost..
Ovládání pomocí dotykového displeje??? ... Já teda nevím, ale mě připadá třeba ovládání nastavení požadované teploty klimatizace TOČÍTKEM naprosto ideální, skvělé a nepřekonatelné! ... Vážně nevím, proč bych měl každou chvíli něco hledat a ztrácet čas a nervy proklikáváním, když lze intuitivně jednoduše sáhnout a provést pokyn pouhým 1 pohybem ruky?
Jsem na to zvědav osobně jim Fandím víc než Korejcům i když bych si ani jedno nekoupil.
Hmmm ..... oni na to jdou chytře - třeba Volvo. Nyní je vše o marketingu, aby hlavně Evropský zákazník nezačal vnímat Volvo jako Čínskou značku.
"...Zbavil se hromady tlačítek..."
No já tedy nevím. Ovládání pomocí dotykového displeje je pouze ukázka úspory výrobních nákladů nesoucí sebou jen zásadní zhoršení komfortu ovládání.
Zvláště pak uvědomíme-li si jak otřesný a neintuitivní software většina výrobců do aut dává.
Už jste s nějakým tím otřesným ovládáním měl tu čest? Asi ne co? Vypadá to tak.
Řekl bych že to auto je asi tak Čínské jako škodovka česká. Investice z Izraele, dělníci z Číny, technologie z Evropy a Japonska :)
Při jejich ekonomické síle je jasné, že dřív nebo později čínská auta světový trh zaplaví. Šlo jen o to, kdy si všimnou, že jsou i jiné, méně důležité trhy, než ten jejich, na kterém si bohatě vystačí. A upřímně mi to vůbec nevadí, když chtějí, tak umějí kvalitu špičkovou, za podstatně zajímavější cenu, než zavedené značky.
To se rikalo o japoncich i korejcich ..... sice ted konkurujou evropskym a americkym automobilkam, ale nijak je nezlikvidovaly a stavi si tovarny v evrope a americe, neni duvodu aby to u cinanu dopadlo jinak.