Diskuze

První reálný útok z Číny: v Ženevě se představila nová značka Qoros

Nestává se to každý den, abychom byli svědky vzniku nové značky, navíc určené pro zmlsaného, ale v poslední době zchudlého evropského zákazníka. Nová čínská automobilka Qoros je však přesně taková a chce dokázat, že auta z Číny mají v Evropě šanci.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Zcela logicky je třeba uvážit, že 4x4 provoz je nutný jenom v několika případech za rok. Zasněžené parkoviště nebo rozmočená louka   budou tím zkušebním kamenem.  Na těch snad 10 minut nutné podpory by byly jistě nejekonomičtější elektromotory, třeba na zadních kolech, jinak pohon jako obvykle homokinetickými klouby na přední ose. K větší průchodnosti terénem by pak stačil zesílený alternátor ve spojení s větší baterií. Z těchto zdrojů by pak mohly jinak obvykle nepoháněná kola být poháněna elektromotory. Nejde zde o rychlostní rekordy, nýbrž o zvládnutí kluzkého úseku. Takže by stačilo, podporu omezit na rozsah rychlosti do  10- 15  km/h a poté přídavný pohon zcela odpojit. Byla by to alternativa k Haldexu.

Rozhodne ovšem váha takové opce, možnost jejího vypnutí v zájmu spotřeby a cena.V

0 0
možnosti
FS

Rád si připlatím za Evropský produkt. Věřím, že mým dětem se tu bude potom lépe dýchat.

3 0
možnosti
Foto

I evropské produkty využívají idejí z Azie. Tak nějak se to vše vyrovnává. Nakonec se ale rozhodnete pro auto, které mívá nejméně problémů. Zpravidla poslední série před přechodem na nový model.V

0 0
možnosti
PD

Výborně, jedno z prvních aut, které půjde kompletně hacknout. ;-D

0 0
možnosti
PD

*jedno z dalších aut

0 0
možnosti
Foto

Jen kupujte cinsky import a pak nadavejte nad pivem, ze stoupa nezamestnanost.. ;-)

12 0
možnosti
KV

Ovládání pomocí dotykového displeje??? ... Já teda nevím, ale mě připadá třeba ovládání nastavení požadované teploty klimatizace TOČÍTKEM naprosto ideální, skvělé a nepřekonatelné! ;-) ... Vážně nevím, proč bych měl každou chvíli něco hledat a ztrácet čas a nervy proklikáváním, když lze intuitivně jednoduše sáhnout a provést pokyn pouhým 1 pohybem ruky? ;-D

4 0
možnosti
PN

Jsem na to zvědav osobně jim Fandím víc než Korejcům i když bych si ani jedno nekoupil.

1 3
možnosti
FH

Hmmm ..... oni na to jdou chytře - třeba Volvo. Nyní je vše o marketingu, aby hlavně Evropský zákazník nezačal vnímat Volvo jako Čínskou značku.

1 0
možnosti
LG

"...Zbavil se hromady tlačítek..."

No já tedy nevím. Ovládání pomocí dotykového displeje je pouze ukázka úspory výrobních nákladů nesoucí sebou jen zásadní zhoršení komfortu ovládání.

Zvláště pak uvědomíme-li si jak otřesný a neintuitivní software většina výrobců do aut dává.

1 0
možnosti
PN

Už jste s nějakým tím otřesným ovládáním měl tu čest? Asi ne co? Vypadá to tak. :-/

0 2
možnosti
MS

M31i75l27a91n 62S61z34a25b60ó

11. 3. 2013 17:16

Řekl bych že to auto je asi tak Čínské jako škodovka česká. Investice z Izraele, dělníci z Číny, technologie z Evropy a Japonska :)

5 0
možnosti
PP

P30e44t20r 12P15o82l61á60k

11. 3. 2013 18:07

Zijete v globalizovanem svete, priteli. ;-)

1 0
možnosti
JH

J67i16ř50í 58H45a75d11a92š

11. 3. 2013 16:26

Při jejich ekonomické síle je jasné, že dřív nebo později čínská auta světový trh zaplaví. Šlo jen o to, kdy si všimnou, že jsou i jiné, méně důležité trhy, než ten jejich, na kterém si bohatě vystačí. A upřímně mi to vůbec nevadí, když chtějí, tak umějí kvalitu špičkovou, za podstatně zajímavější cenu, než zavedené značky.

0 0
možnosti
MK

To se rikalo o japoncich i korejcich ..... sice ted konkurujou evropskym a americkym automobilkam, ale nijak je nezlikvidovaly a stavi si tovarny v evrope a americe, neni duvodu aby to u cinanu dopadlo jinak.

0 0
možnosti
MB

Jak se lidi smali Daciim, a dneska?

4 4
možnosti
VN

V77í57t 92N25o98v94á28k

11. 3. 2013 16:59

no, ještě se smát nepřestali....

18 5
možnosti