Diskuze
Většinu aut v Česku koupí firmy, třetina je škodovek
Děkujeme za pochopení.
L95e33o50š 78S20t37á91r44e77k
škodivka se totiž fasuje nekupuje, to je prostě know how škodovky, normální člověk si raději koupí pořádný rodinný vůz v plný výbavě za poloviční cenu než u škodovky...
P91e98t91r 55B12á51č71a
Jenom to potvrzuje to, ze tretina naroda jak to rict, no neni zrovna elita.
J87i73ř78í 74N64o77v25á47k
Tak 71% aut nejsou služebáky, polovinu z toho si koupí živnostníci nebo podnikatelé na firmu, aby z nich nemuseli platit DPH.
A proč si všechny firmy kupují tu "drahou" škodovku? Protože na rozdíl od místních diskutérů znají TCO (tam se započítává kolik stojí opravy, za kolik se cca prodá, kolik bude stát palivo). Kupoval jsem si nové auto a protože jsme s účetním v Aeru kamarádi zadal mi do toho programu pár aut co jsem zvažoval a v šoku jsem zjistil, že Oktávka (Fresh 1.4TSI-Aut klima, tempomat, zadní senzory, vyhřívaný sedačky a 150k motor) mě ve výsledku vyjde levněji než lepší Duster (v podstatně horší výbavě).
Ale to místním diskutérů nedojde ty kupují "lehce ojetá" BMW za 200 tisíc a pak jsou v šoku když je výměna spojky stojí 70 000.
J87a94k92u62b 55S57e52k68e87r85a
Aha, takže vaše tco nás stojí tolik, že už ty auta raději kupovat nikdy nebudeme :-)
M51i71l74a11n 61V76o42l52e94k
Nechápu ten neustálý boj diskutujících proti škodovkám. Nikdo vás nenutí, abyste si ji koupili vy. Když je ale značná část našeho průmyslu nějak závislá na její výrobě, tak (pokud jste z ČR) byste si měli přát její úspěch.
M97i53c96h39a70l 73P22e75t91ř41í56k
To jsou jen smutní lidé,kteří bojují a nadávají na všechno.Škodovka se svým obrovským úspěchem je prostě musí vytáčet.
Normální člověk nemá potřebu vyhraňovat se proti tak běžným věcem jako je nějaké auto,lednice,televize nebo telefon - když se mu nelíbí tak si je nekoupí.
Berte jejich příspěvky jako milé pobavení a zpestření dne.
M54a35r40e31k 42K98l80u31f90a
Blahopřeji k objevu, mohli byste si podat ruku s Kryštofem Kolumbem, kdyby ještě žil.
J48i39ř14í 68N60o78v96o86t22n12ý
Nechápu. Neznám nikoho, kdo by si chtěl škodovkou dělat ostudu ve svěm okolí.
J41a22k81u26b 92S89e65k32e88r43a
Fasuji se k monterkam, bez urážky, je to tak.
P81e60t37r 40S55t95e46j43s78k29a77l
Ja treba potrebuji za 5-6 let na palivo 250tisic Kc, tak si rychle rozmyslim, jestli koupim auto za 500tisic a nebudu jezdit, nebo ojetinu za 250 a jezdit budu.
P60e30t14r 58Č24e92r69m20á93k
Jak říká klasik - mě se zdražování netýká, tankuju pokaždý za 500.
O25d88s79t39r24a28n71ě18n47ý 40U76ž75i91v87a19t87e12l
M73i23c63h42a62l 17P92e33t79ř90í77k
Byla by tam kde je - 95% Škodovek se prodá v zahraničí,takže český trh je pro Škodu nepříliš důležitý.
P67e78t96r 94S22t93e27j92s79k97a25l
Většinu aut v Česku koupí firmy, třetina je škodovek.
Za prve, Octavie se nekupuje ale fasuje = firmy. Za druhe, Octavie jezdi na naftu.
O to v vic prekvapujici je prevaha benzinovych motoru u novych aut. Bud jsou ty statistiky ocisteny od firemnich aut nebo Octavia muze jezdit i na benzin.
P36e33t38r 95Č48e52r11m67á41k
Je to pouze výtah z toho jestli je auto prodáno na ičo nebo rč, vůbec nic to neříká o tom jestli je to firemní nebo soukromé auto, proto ten nepoměr.
P93e70t21r 28H55o55r60á62k
Tak ono to není jen tak, že by si občan nechtěl koupit nové a miloval ojeté. Je k tomu doslova tlačen cenovou politikou automobilek, které dávají obří slevy firmám, ať už jako množstevní, nebo dokonce i jen na jedno auto. Tak může velká firma mít slevu i přes třicet procent. Našinec dostane tak maximálně deset. Slevy mají svojí výší až absurdní charakter, když uvážíme, že ty auta jedou za sebou na páse. Někdy jsou ještě komičtější slevy, třeba že doktor dostane 20 % a svářeč leda kulové. Prostě tady vládne sprostá cenová diskriminace a zdá se, že to nikdo neřeší. A možná jsem na to přišel proč. Novináři totiž jezdí služebním.
P36e92t50r 68S43t80e63j96s70k25a17l
To mate pravdu, ale nektere firmy maji benefit slevu na auta pro zamestnance, buhuzel jenom tu znacku, kterou kupuje ta firma. A potom nevim kolik svarecu ma na nove auto, leda tak na Dacii, ale doktori panecku, tam se to jezdi. Takze z pohledu marketigu radeji cili na lekare.
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Čína udává v autoprůmyslu směr, pekingskému salonu vládnou elektromobily
Elektromobily a digitální konektivita jsou hlavním tématem největšího čínského autosalonu, který...
Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování
Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...