Diskuze
Dva pedály stačí, drahoušku! Automat jde manuálu stále více po „krku“
Děkujeme za pochopení.
K83a86r79e87l 35N15o56v95o58t92n85ý
Jen tak na okraj. Z diskuze by se mohlo zdát, že je to zcela jednoznačné a pomalu nikdo s manuálem nejezdí - nepreferuje ho. Dokonce jsou argumenty pro manuální převodovku označeny za směšné a podobně.
Pod článkem je ale anketa a ta i po několika dnech stále říká, že odpověď na otázku "Jakou převodovku preferujete?" je téměř vyrovnaná a ten automat rozhodně není tak jasnou preferencí řidičů. Tedy minimálně pro vzorek více než tisícovky čtenářů článku.
S51t63a64n19i17s16l54a39v 79P92a41v45e47l18e32c
Já preferuji automat. Mám ale manuál (víc aut na výběr, lacinější, menší riziko výdajů).
S21t48a80n74i26s47l91a49v 74P60a11v42e77l96e16c
Vždycky jsem tvrdil, jak je automat pro obézní Američany a že chlap má jezdit s manuálem. Pak jsem postupem času začal jezdit s automatem v práci nebo jen řídil auta známých... od té doby lituji, že jsem kupoval auto s manuálem. Když nekašlete na údržbu, tak neexistuje jediný důvod, proč zvolit manuál.
K77a18r39e50l 96N85o16v59o52t83n17ý
Základní důvody pro volbu manuálu. Samozřejmě je to pořizovací cena, údržba, hmotnost a navíc to opravdu zcela nepochopitelně může někoho bavit.
J76a82n 51M50a42r78t12i94n
aj po 15kkm s Tucsonom NX4 HEV musim povedat, ze automat (v tomto pripade elektromenicovy) proste pri zlozitejsich situaciach na okreskach nema oproti priemernemu vodicovi s manualom(ja) sancu. Proste casto fakt trpim a uz radsej prehadzujem do manualneho rezimu (padla) ked ide do tuheho (predbehanie do kopcov a podobne). Take eCVT v hybridnych toyotach je este vacsia tragedia. Ano, mesto, dialnica a take to poskakovanie okolo mesta dobre. kolony parada. Mame doma aj auto s manualom (Stonic) a jazdit okresky s nim je vyrazne vacsia radost.
M44a56r76t28i68n 14P70o24s44p55í15š21i61l
Firma bohužel stále kupuje manuály, ale na domácí automat, zvláště ve spojení s adaptivním tempomatem a jízdou v pruzích nedám dopustit. Jsem ale nucen většinu kilometrů najezdit manuálním řazením a neustálým hlídáním .
O81n85d63ř36e18j 66L35o33š15o87t37h
Po 20 letech s manuálem jsem přesedlal na automat a po 3 měsících vím, že už se v životě k manuálu vracet nebudu. Chápu, že někdo chce od auta zábavu a vše si ovládat sám, ale já už preferuji pohodlí, komfort a v tom se nemůže manuál s automatem vůbec měřit.
S89t19a70n19i96s33l28a32v 39V81a62l59e10n89d69a
Elektrika i automaty jsou stále dražší a dražší a ty ekonomické "nůžky" se stále více rozevírají = z toho mi vážně nevyplývá, že by takových aut mělo i nadále na silnicích přibývat. - Právě naopak. Můžete si psát články dlouhé jak chcete...
T46o35m70á70š 14Z47e71m54á93n96e86k
U automatu bych ocenil možnost mít obě ruce na volantu při předjíždění a projíždění zatáček, u manuálu zase plynulejší a předvídavější jízdu a daleko preciznější přenos síly na hnaná kola. Dovedná práce se spojkou má něco do sebe, to žádný automat neumí.
M23i34r21e75k 71G39a67j49e37r
Vidím, že jste v autě s kvalitní automatickou převodovkou nikdy nejel. Plynulejší a předvídavější jízdu vám zajistí právě ona, nejlépe pak ve spojení s hybridním pohonem. Dvojspojková převodovka opravdu není to nejlepší technické řešení.
M20a37r82e81k 79J29a36n63e45č47k30a
Vlastním auta jak s manuálem, tak s automatem a nedělá mi žádný problém přesednout z jednoho do druhého. Nicméně u delších vzdáleností volím jednoznačně automat, protože je to mnohem pohodlnější. Na kratší vzdálenosti je mě to úplně jedno. Na druhou stranu, pokud bych měl za sebou tahat nějaký těžký přívěs, např. karavan, volil bych jednoznačně manuál, protože ten automat je přece jenom více choulostivější, pokud má člověk to auto rád.
V10á61c43l83a88v 27N63o75v22o20t20n93ý
Jako řidič automatem nepolíbený bych se chtěl zeptat na jednu věc. Jak je to s automatem, pokud za autem taháte naložený přívěs? Děkuji za reakce.
I20v62a19n 32P90e59t62r20í13k
Nemáte sa čoho báť. Je to úplne normálne. Niektoré autá majú dokonca mód na ťahanie.
P73e53t60r 76H64a89r74i74p69r33a76s85a90d 75H20a94j82i59č
Preferuji elektrické vozy. Světe div se, taky mají jen dva dedály.
Kamion před nehodou vůbec nebrzdil, moderní tahač by tragédii zabránil
Policie obvinila řidiče za smrtelnou nehodu na D1. Litevský kamioňák narazil do osobního auta a...
Silničářští popletové pobavili Mohelnici. Zpackaný nápis zaujal každého
Zpackaná dopravní značka pobavila Mohelničany. Silničáři při stříkání nápisu na asfalt otočili...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Automobilová Evropa v čínské pasti. Levná auta tu prodávají dvakrát dráž
Využívat nástrojů globalizace, abyste na světových trzích dokázali produktem konkurovat cenou. To...
Nejhorší je, když sháníte auto narychlo, varuje expert na ojetinový byznys
Byznys s ojetinami v Česku stále roste. Po období, kdy ceny rostly a auta z druhé ruky šla na...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Daytona je zpátky! Hi-tech fosílie Ferrari má 12 válců bez turba i elektřiny
Novinka z Maranella nepokrytě křičí do světa: „Mám dvanáct válců!“ A navíc nemá žádné přeplňování...
Módu SUV odstartovala před 30 lety Toyota, dnes městské teréňáky frčí
Japonská automobilka Toyota představila 10. května 1994 model RAV4. Tři písmena ve jménu jsou...
OBRAZEM: Plejáda superkár gaučových pilotů. Znáte speciály světa videoher?
Virtuální závodiště jménem Gran Turismo, do kterého nově vyrazila i Škoda, umožňuje i bez řidičáku...
Piruety i slalom. Machři na policejních motorkách předvedli své umění
Jako ladné akvabely se proplétali mezi sebou a kuželkami. Policisté z motocyklové jednotky na svých...
Automobilová Evropa v čínské pasti. Levná auta tu prodávají dvakrát dráž
Využívat nástrojů globalizace, abyste na světových trzích dokázali produktem konkurovat cenou. To...
Vyřešte nespavost svých dětí
Nespavost a problémy se spánkem se v různé míře objevují až u 30 % dětí. Mohou se projevovat častým buzením, problémy s usínáním, brzkým vstáváním...