Největší podíl řidičů nerespektujících rychlostní limity mají skandinávské národy. Ve Švédsku běžně překračuje povolenou rychlost 90 procent řidičů, v Dánsku 89 procent a v Norsku 87 procent. Jako nejdisciplinovanější vzešli ze studie respondenti ze Spojených států amerických (52 procent), Řecka (55 procent) a Španělska (60 procent).
„Nelze ale vyloučit, že lidé na severu Evropy jsou v posuzování vlastního chování za volantem kritičtější než obyvatelé jiných zemí,“ podotkl mediální zástupce LeasePlanu Pavel Hálek.
Třetina Čechů jezdí rychle tehdy, když je na silnicích minimální provoz, 28 procent překračuje rychlost jen na dálnicích a přibližně čtvrtina výhradně v době, kdy opravdu spěchá. Pětina řidičů z České republiky nikdy nepřekračuje rychlost, když není ve voze sama. Něco málo přes desetinu respondentů uvedlo, že neriskují ve chvílích, kdy vezou děti.
Způsob, jakým se řidiči chovají na silnicích, může mít dopad nejen bezpečnostní, ale i ekonomický. V případě firemních aut mohou stylem jízdy ovlivnit výdaje svého zaměstnavatele na vozový park, například v oblasti pojištění. V Evropě zaplatí firma za palivo pro jeden vůz v průměru 2000 eur ročně, jedna silniční nehoda ji přitom v průměru vyjde na 700 eur.