- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Před 50 lety jsme slovo hybrid používali jako nadávku. Ty jsi hybrid. Bylo to jako že jsi obojetný.
Důvod k oslavě? Si mám večer bouchnout šampaňský nebo co?
Sú tam rátané aj Mildhybridy?
pretože u niektorých automobiliek/modelov už čistý spalovák nemáte možnosť kúpiť.
která automobika už přestala ptodávat beziňáky?, vím o tesle, ale ta je nikdy nedělala
naftovej hybrid je taky hybrid, každej hybrid je hybid
Áno, i nafťák s baterkou na dojazd 30km je papierovo hybrid, ktorý poráža nafťáky.
A že se těch nafťáků s baterkou prodají hromady
Tak pokud máte papírový nesmysl 50 mg CO2, tak můžete parkovat zdarma kde chcete, neplatíte poplatky za používání zpoplatněných úseků silnice a teď budou následovat dotace pro firmy na nákup. No a navíc už u mnohých výrobců auto bez baterky prostě nekoupíte. Někdo slyší na výhody a když potom zjistí že jiné auto už koupit ani nejde, tak toho hybrida vezme. Je to jen z nouze ctnost, nic víc.
Nijak překvapující věc, byla patrná celý rok, jen se to ke konci roku trochu korigovalo podle toho kolik výrobci potřebovali provést ještě registrací aby jim to v rámci flotilového průměru vyšlo. A tam je samozřejmě i celý důvod toho růstu - výrobci chtě nechtě musí kvůli EU elektrifikovat, a tohle je nyní jediná ekonomicky únosná cesta, čistá eauta jsou ztrátová, čistá spalovací zase nad limitem. To je celé
Fotka nemá chybu :-D když pominu jak zaparkoval/a, tak to nás čeká pěkná budoucnost, hmm.
Jedna stará fotka, a diskutovat se o ní bude pořád dokola...
A kolik by se jich prodalo bez dotaci?
Kdyz autum okopavaji kotniky tak to kupuji, dokud nepotkaji realitu.
Tohle je celkem logický řešení. Na cesty nafta, do města elektrika.