Diskuze

Paříž jde proti tlustým SUV. Za hodinu parkování bude účtovat 450 korun

Skoro 55 procent hlasujících Pařížanů souhlasí se zavedením výrazně vyšších poplatků za parkování pro řidiče sportovně-užitkových vozů (SUV) a silných aut s pohonem na všechna čtyři kola. O výsledcích hlasování informují místní média. Opatření má podle pařížské starostky Anne Hidalgové snížit emise a zvýšit bezpečnost chodců.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PN

P73e54t71r 89N17o69v19á97k

11. 2. 2024 15:19

Až 60 % obyvatel Paříže tvoří přistěhovalci. Některé čtvrti se v současné době profilují jako čtvrti s obyvateli určitých národností (Turci, Afričané, apod.), Ale hlavním problémem je SUV

0 0
možnosti
PN

P56e84t70r 15N21o16v75á60k

11. 2. 2024 15:17

V centrálních obvodech metropole, arrondissementech s čísly 1 až 11, se teď bude platit za auto s nadlimitní váhou 18 eur (450 korun) za hodinu stání. Taxa platí pro první dvě hodiny parkování...

Porovnal někdo hmotnost SUV diesel, a "neSUV" elektromobilu?

0 0
možnosti
MZ

Tak moje combi z roku 2006 by se vešlo na krev a jen prázdné (1475 kg pohotovostní hmotnost, maxi. o 400 kg vyšší). Teď jde o to, jestli paní ekofašistka myslí tu maximální nebo pohotovostní.

0 0
možnosti
OR

Ještě to chce platit podle barvy auta. Ať žije demokracie a církev. Hurá.

2 0
možnosti
PN

P39e10t82r 23N63o24v25ý

7. 2. 2024 19:58

Jinak to souslovi je svoboda, rovnost, bratrstvi. Svornost je blbost.

1 0
možnosti
MS

Hlupáci, další důvod proč Paříž už nikdy a za nic.

Špinavé a nebezpečné město.

5 1
možnosti
MN

Nikde jsem se nedočet, zda se bere pohotovostní nebo celková hmotnost. Pokud pohotovostní, je to celkem v pohodě, mám SUV a váží 1395 kg. Pokud celková, tak do toho se nevejde ani Fabia, možná tak nějaké nákupní tašky.

1 0
možnosti
MP

A ani jeden elektromobil.

2 0
možnosti
MD

Však počkejte, za pár let budete jezdit v Paříži na velbloudech.

9 1
možnosti
VM

tohle by bylo podle mě naprosto logické opatření, ovšem měli by se soudruzi mezi sebou dohodnout co tedy vlastně chtějí.

Soudruzi z EU nechtějí malá auta a všemožně tlačí na to aby auta byla co největší, nejtěžší a co nejméně ekologická. A soudružka starostka zase prosazuje opak.

A samozžejmě neexistuje žádný důvod proč by měla být jiná pravidla pro EV, když už tak by měla být naopak přísnější neboť EV zatěžují silnice daleko více

8 1
možnosti

U parkování mi přijde logické spíš řešit rozměry, než váhu, do těch 3,5 tuny nebude v opotřebení silnice rozdíl. A v podstatě je důležitá jen délka u podélného parkování (dlouhá dodávka zabere místo pro dva normální osobáky).

0 0
možnosti
LN

Tak to už je Passat v naftě "tlouštíkem". tak to jsem zvědav, jak dlouho radnice vydrží až lidé zjistí, co se to vlastně událo.

1 0
možnosti