Kombíku chtějí u Opelu říkat Insignia Sports Tourer. Na evropské silnice vyjede na jaře roku 2009.
"V žádném případě ale nejde o prosté "naroubování" kombi zádi ke stávajícímu sedanu," vysvětluje Mark Adams, viceprezident GM Europe, který má na starosti design. "Jde o zcela svébytný model – už od B-sloupku je karoserie verze Sports Tourer naprosto osobitá."
Za zadními dveřmi kombíku, které zasahují až do boků vozu, je 540 litrů místa pro náklad. Při délce 4,91 m je Insignia Sports Tourer o 8 cm delší než limuzína, rozvor je shodný: 2,74 m.
Oproti stávající vectře odveze deset litrů nákupu víc, rozvor je naopak kratší. Vectra Caravan, která je jedním z nejprostornějších kombíků na trhu, měla oproti sedanu mezi nápravami třináct centimetrů navíc.
Dva nové motory
Do nabídky motorů rüsselheimská automobilka zařadila dva nové motory. Přeplňovaný zážehový motor menšího - blíže nespecifikovaného - objemu a nový turbodiesel. Celkem bude na výběr z devíti motorů pro insignii. Automobilka ještě chystá verzi ecoFLEX s výrazně nižší spotřebou a velmi malými emisemi CO2.
I ve stěhovavé insignii bude za příplatek v nabídce podvozek FlexRide se systémem průběžné elektronické regulace tlumičů. Řidič dostane možnost vybírat ze třech jízdních režimů – kromě standardního adaptivního modu si může navolit komfortní režim "Tour", nebo dynamicky orientovaný "Sport".
FlexRide mění také nastavení řízení, ovládání plynu, a dokonce i osvětlení palubní desky. I pro kombík bude možno připlatit za pohon všech kol, kameru "Opel Eye", která dokáže číst dopravní značky nebo varovat řidiče při nečekaném vybočení z jízdního pruhu.